Gå til innhold

Noen tips helt på tampen?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nå er det bare 6 dager igjen til vi gifter oss... Er det noen som har noen tips sånn helt på tampen? Begynner å bli stressa og nervøs, mens sambo`n er lilke rolig... Har veldig på følelsen at vi har glemmt noe... :klø:

kan noen hjelpe meg????

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Husk å "være i øyeblikket", tror jeg er det beste tipset. Flere av mine gifte venninner har i ettertid sagt at de hele tiden bekymret seg for neste punkt på programmet, sånn at de i tankene var andre steder.

Len deg tilbake og NYT!!!

Skrevet

Gå igjennom alt sammen på nytt,da finner du sikkert ut om dere har glemt noe..

Lykke til :-)

Skrevet

Har du husket å forhåndsbestille transport fra lokalet til sovestedet? Husker en brud som fortalte at det var tidenes nedtur å stå i taxikø.....

Skrevet

Betale blomster og frisør på forhånd, så slipper dere å tenke på penger/kort på selve dagen !

Ha med litt mat til frisøren, rundstykker eller noe, noe å drikke! Gjør sommerfuglene litt roligere...

Sørg for å ha drikke tilgjengelig etter vielsen - vi vari alle fall så tørste, og spente etter vielsen, og hadde sett frem til champagne sammen med forloverne da vi skulle fotograferes (to venner tok bildene) ...så lå flaska og glassene i gæærn bil, så det ble ikke noe før aperitifen før middagen.....

Nyt dagen, sug til deg alle inntrykk, for dagen går så altfor fort!

Lykke til !

Skrevet

Sørg for at dere to får dere 10 min helt alene i løpet av dagen, sånn at dere kan nyte det hele sammen bare dere to en liten stund. Det som gjerne skjer er at dere begge flyr rundt for å rekke å prate med alle gjestene, tar bilder osv. sånn at man ikke får noen tid til hverandre.

Skrevet
Sørg for at dere to får dere 10 min helt alene i løpet av dagen, sånn at dere kan nyte det hele sammen bare dere to en liten stund.

Lurt.

Skal få mamma til å legge inn en egen liten brudeparpause.....

Skrevet

Husk ta på deg en skjorte eller singlet hos frisøren,så du får tatt av deg etter oppsetningen :wink:

Skrevet

Avtal med den som evt skal følge deg opp i kirka hvordan dere skal gjøre det når dere skal gå hvert til deres ved alteret. Jeg hadde ikke tenkte på det i det hele tatt og valsa vel bare avgårde opp et par trappetrinn mens pappa gikk til sin plass. Det hadde vært fint med et lite øyeblikk der.

Skrevet

Mediter :-) Sett på rolig musikk og legg deg og slapp av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...