Gå til innhold

Burberry trenchcoat - hvilken skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i ett år nå lagt vekk en hundrings her og en hundrings der hver gang jeg har fått lyst på Caffè latte eller å kjøpe lunsj, i stedet for å ta med hjemmefra. Og jeg har dermed spart opp 10 000kr som jeg vil bruke til et fint og tidløst plagg som en belønning til meg selv=)

Jeg har alltid drømt om en fin og feminin trenchcoat, men nå klarer jeg ikke velge! Har dere noen tips?

Anonym poster: d624c605c6a37a6bf66a98a8003d2bce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg prøver å finne meg en selv, og jeg tror i alle fall at jeg ville kjøpt en av de lange modellene siden de er mest klassiske. Ville kjøpt en helt enkel en selv om de selvfølgelig har mange andre fine modeller også. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Enig med Badabing i at de klassiske, lange med lærdetaljene er de som har best bestandighet mot svingninger i motebildet.

En slik trenchcoat vil du ha lenge, og ha stor glede og nytte av. Det er vel også en grunn til å unngå de 'gildeste' motefarvene for året.

Denne synes jeg er perfekt, den er slimfit og den passer til absolutt alt annet av både stiler og farver.

Edit: Og alle brukte vi samme US side :fnise:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Ville gått i butikk og prøvd. Jeg ønsket meg en av de mest klassiske de hadde, men jeg har så korte bein at jeg endte opp med short jacket. Mer flatterende, og det er jo det som er viktigst :-)

• Liker 3
Skrevet

Gå til House of Scottland på Frogner. De er flinke og hjelpsomme. Lar deg prøve de fleste som finnes.

Noen butikker har bare noen få modeller. Og det er jo fint å teste så mange som mulig.

Skrevet

Er en fordel å prøve på ja.. til min store frustrasjon så passer de ikke til meg :( Blir for lange på armene, og de kunne også med fordel vært hakket mindre overalt :(

AnonymBruker
Skrevet

Her er min favoritt - dårlig utvalg i størrelser igjen på den da....

Noen som vet om det selges Burberry i Stavanger? Jeg må jo prøve å se om jeg liker meg i den!

Anonym poster: 7ff62c1c9a42994033f252a027faeab5

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar=)

Jeg reiser til London i helgen, og har tenkt å finne en der. Får vi nordmenn vat refund? Siden vi er utenfor EU? Og hvilken burberry butikk er best å handle i i London?

Anonym poster: ebf408646c86ce4ec7a502e0a9e9e2bb

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Jeg reiser til London i helgen, og har tenkt å finne en der. Får vi nordmenn vat refund? Siden vi er utenfor EU? Og hvilken burberry butikk er best å handle i i London?

Anonym poster: ebf408646c86ce4ec7a502e0a9e9e2bb

Jeg fikk det hos LV, så det gjør du sikkert. Husk pass! Tja, de har hos Harrods, Selfridges og i f.eks. Bond Street og Knightsbridge, men ingen anelse hvilken som er best.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter en modell som jeg har sett på en tidligere kollega, men nå kan jeg ikke finne navnet. Kan dere hjelpe?

- En enkelt knapperekke

- Vanlig trenchcoat-stoff (altså ikke regnjakkestoff, selv om dette ikke er så viktig)

- Medium lengde

- Sort

- Rutestoffet gikk helt ut i armene, slik at man kunne brette opp ermene

Anonym poster: d4202377e25c632011d38f2ce067fc44

Skrevet

Jeg leter etter en modell som jeg har sett på en tidligere kollega, men nå kan jeg ikke finne navnet. Kan dere hjelpe?

- En enkelt knapperekke

- Vanlig trenchcoat-stoff (altså ikke regnjakkestoff, selv om dette ikke er så viktig)

- Medium lengde

- Sort

- Rutestoffet gikk helt ut i armene, slik at man kunne brette opp ermene

Anonym poster: d4202377e25c632011d38f2ce067fc44

Du kan jo være helt crazy og bare spørre din tidligere kollega?

Skrevet

Rolfsen i Stavanger selger Burberry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...