Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang er en gjennomsnittlig sang?

:klø: bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre og et halvt minutt tror jeg..

Skrevet
Tre og et halvt minutt tror jeg..

Det er et tegn på at en sang er dårlig.. Hvis den varer i 6 minutter eller mer er den bra!

Skrevet

Det er et tegn på at en sang er dårlig.. Hvis den varer i 6 minutter eller mer er den bra!

:hoho: dummeste jeg har hørt

Skrevet

:hoho: dummeste jeg har hørt

Det er helt sant altså

Skrevet

hvis du sier det så :wink:

Skrevet

jepp.. og stol på meg. Jeg har alltid rett.

Skrevet

skal prøve å huske det til neste gang :kysse: :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

nå kan en sang på 30 sekunder være bra...og en sang på 20 min kan være bra det er ikke lengden som avgjøre en bra sang men musikken man hører og tenksten har jo litt og si

Gjest Phair
Skrevet

Nei, nei. Hvis den er kort vil du bare å ønske å høre den om igjen må vite.

Skrevet

Har hørt et par råbra låter på ca 2 og et halvt minutt, det er helt knall. Det er nemlig svært få låter som er interessante nok til å vare lenger!

Skrevet

Enig med tusenfryd.

Eksempel: Metallicas nye album, st.anger. Sangene er i utgangspunktet bra, men det er altfor lange til at jeg noensinne har giddet å høre gjennom hele cd'en!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

navnet mitt var ikke så unikt lengre...

Skrevet

Gjennomsnitt er vanskelig å si, men det er vel et sted mellom to og et halvt og tre og et halvt som blir brukt når det er snakk om (salg av)spillere eller CD-er osv.

Jeg har MD-er som tar dobbelt så mye p.g.a ATRAC som har femten-tjue sanger og er stappfull, men jeg har også MD-er av samme type som har femti sanger.

Skrevet
navnet mitt var ikke så unikt lengre...

:oops:

Skrevet

Det er vanlig å lage en radioversjon som ofte er litt kortere enn originalen. Er ikke helt sikker på hvor lange de er da? Rundt tre minutter?

Gjest gloria
Skrevet

Så lenge sangen fanger meg på en eller annen måte, har ikke lengden noe å si for meg.

Men jeg vil tro at en gjennomsnittlig sang ligger på 3 min. pluss/minus.

Skrevet

Seks min (+/-)

Kanskje ikke gjennomsnittslengden, men slike sanger jeg faller for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...