AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Hei, jeg har veldig uregelmessige sykluser, og nå begynner jeg å frykte at jeg kanskje ikke har eggløsning hver måned. De siste dagene har jeg hatt klare tegn på EL, med slim og smerter. To dager på rad har EL-testen vært nesten positiv (teststreken er nesten like positiv som kontrollstreken), mens i dag var testen veldig negativ igjen. Jeg har dog fortsatt slim, men ikke like mye smerter og ubehag. Somregel er teststreken mye sterkere enn kontrollstreken de gangene den har vært positiv. Hvordan skal jeg tolke dette, hva er det kroppen prøver å fortelle meg...? Anonym poster: 4daf8ba77754430a6012b6f9c0a4388d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Du har nok hatt eggløsning. Teststreken må ikke være sterkere enn nummer to. Anonym poster: dab32a7d68a01f60b6a6cd042dd1549e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Jeg trodde teststreken måtte være sterkere enn kontrollstreken, jeg....? -ts Anonym poster: 4daf8ba77754430a6012b6f9c0a4388d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #4 Skrevet 9. mai 2013 Nei, trenger ikke det. Mine var aldri sterkere, bare nesten like sterke rundt EL. Anonym poster: dab32a7d68a01f60b6a6cd042dd1549e
Athene Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Det kan være at kroppen prøvde å få eggløsning, uten å klare det. SOm regel er det årsaken når jeg opplever dette. Det kan være at du har bommet på LH toppen, dersom du har kort peek. Det kan være at du aldri får sterkere strek i og med at LH nivået ikke er så høy, du tester på utvannet urin, eller nyrene dine er veldig effektive.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har ikke peiling på dette, men tenkte å fortelle om hva som skjedde med meg da jeg prøvde EL-tester for første gang for noen dager siden. De første to dagene var teststreken ganske sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken. På tredje dagen fikk jeg samme resultat på ettermiddagen, alle testene var tatt på dette tidspunktet, men altså fortsatt ikke positiv. Så tok jeg en ny test på kvelden og da var den positiv! Dagen etter var den negativ igjen. Så hvis jeg ikke hadde tatt en ekstra test på kvelden på den tredje dagen hadde jeg aldri fått positiv test. Kan hende noe lignende har skjedd med deg? At du bare ikke testen akkurat på LH-toppen? Anonym poster: 2615c839a7abaed092f454abc843005d
Solsikke Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 (endret) Det kan være at kroppen prøvde å få eggløsning, uten å klare det. SOm regel er det årsaken når jeg opplever dette. Det kan være at du har bommet på LH toppen, dersom du har kort peek. Det kan være at du aldri får sterkere strek i og med at LH nivået ikke er så høy, du tester på utvannet urin, eller nyrene dine er veldig effektive. Jeg har ikke peiling på dette, men tenkte å fortelle om hva som skjedde med meg da jeg prøvde EL-tester for første gang for noen dager siden. De første to dagene var teststreken ganske sterk, men ikke like sterk som kontrollstreken. På tredje dagen fikk jeg samme resultat på ettermiddagen, alle testene var tatt på dette tidspunktet, men altså fortsatt ikke positiv. Så tok jeg en ny test på kvelden og da var den positiv! Dagen etter var den negativ igjen. Så hvis jeg ikke hadde tatt en ekstra test på kvelden på den tredje dagen hadde jeg aldri fått positiv test. Kan hende noe lignende har skjedd med deg? At du bare ikke testen akkurat på LH-toppen? Anonym poster: 2615c839a7abaed092f454abc843005d Jeg frykter at kroppen prøver å ha EL uten å få det til. Imildertid kan det også være at LH-toppen er såpass kort, at jeg ikke testet på korrekt tidspunkt.. Kan det være at den nådde sin topp på natta..? Absolutt alle de andre symptomene var tilstede, og de kom (utrolig nok) på omtrent samme tid som i forrige syklus. Når jeg får positiv EL-test er det ingen tvil, da er teststreken mye sterkere enn kontrollstreken. Edit: Og så mye for å være anonym i utgangspunktet.. Jaja.. Endret 10. mai 2013 av Solsikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå