Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden 2011 hatt Spotify premium, og plutselig hadde jeg byttet bankkort og måtte legge inn nye betalingsdetaljer på Spotify..men nå begynner jeg å lure om jeg ikke skal bytte til Wimp.

Noen som har brukt begge deler og vil legge inn noen ord om hva de synes? Bør man bytte til Wimp?

Kan nevne at jeg ikke er så gira på spillelistene som Wimp legger ut, lite av musikken de bruker intresserer meg, så anser ikke det som en fordel (eller en ulempe, for den saks skyld). Liker best å lage mine egne! :)

Skrevet

Har brukt både Wimp og Spotify, foretrekker sistenevnte. Det var noe manglende utvalg på Wimp når jeg brukte det, men hører de har blitt bedre i det siste :)

Skrevet

Dette lurer jeg på også! Er musikkelsker uten like og hører nesten alltid på musikk.

Er det noen som vet om det er stor forskjell på utvalget på de to?

Skrevet

Syns wimp er tregere enn spotify. Tar ofte lang tid før sangene starter.

Eneste grunnen til jeg har det er fordi det fulgte med canal digital:p men foretrekker spotify men der er det vel begrensninger på hvor mange ganger man kan høre hver sang på gratisversjonen. Hadde spotify premium før. Hører så lite på musikk, men når jeg først hører kan jeg høre på samme sang flere ganger og da er gratisversjonen til spotify litt kjip. Men ville absolutt heller betalt for spotify enn wimp.

Skrevet

Wimp mangler en del jeg hører mye på, så jeg holder meg til Spotify Premium. Så langt har Wimp manglet mange artister/band jeg har vært ute etter, Spotify har manglet én som attpåtil er ganske obskur.

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg har brukt begge og er mest fornøyd med Wimp, det samme er kjæresten. Jeg kan vel ikke gi noen god begrunnelse for hvorfor, men jeg synes det er lettere å oppdage ny musikk på Wimp (men vet ikke hvordan det er ifht Spotify nå, Spotify var hvertfall ikke så bra på det før). Har ingen problemer med treg start.

Du kan jo prøve en måned gratis?

Skrevet

Foretrekker Spotify. Bedre utvalg, raskt og enkelt :laugh:

Skrevet

Flere låter på wimp faktisk. Spotify har mistet mye samt har regionsinndeling. Plutselig får du beskjed om at du ikke får hørt den låta mer. Skjer aldri på wimp.

Muligens spotify har bedre teknisk løsning. Men ser mange her tar feil når de tror at utvalget er bedre på Spotify :)

• Liker 1
Skrevet

Men ser mange her tar feil når de tror at utvalget er bedre på Spotify :)

Utvalget av musikk jeg er ute etter er signifikant bedre på Spotify. Jeg har noen nøkkelartister jeg med ujevne mellomrom sjekker om Wimp har fått på plass, og så lenge de mangler er det ikke aktuelt å betale for det.

Dansk Wimp har forresten en gratisvariant med samme utvalg som betal-Wimp, men med begrenset lyttetid. Det hadde passet meg fint å ha den muligheten i tillegg til Spotify Premium.

Gjest Novacane
Skrevet

Jeg har prøvd begge deler og foretrekker spotify, mer av den musikken jeg hører på, raskt, oversiktlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...