Lumos Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Usikker på om dette er riktig underforum, tråden får heller flyttes om det er feil Jeg er ute etter en fin og praktisk kameraveske, helst i brunt skinn (må ikke være ekte skinn, men vil helst ha det). Jeg har trålet Ebay og google uten særlig hell (litt kresen, hehe). Budsjettet mitt er også nokså lavt, +/- 500 kr. Veska må romme et speilreflekskamera og et par objektiver, gjerne en laptop og litt smådill (mobil, lommebok, lipgloss og slike nødvendigheter). Er det noen som har peiling til gode nettbutikker eller fysiske butikker? De må gjerne være norske som utenlandske
Gjest Kv84 Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Kanskje disse har: http://www.japanphoto.no/fremkalling?cm_cr=No+Campaign-_-Web+Activity-_-No+Name-_-storeLogoESpotCOPS-_-StoreLogoContentCOPS
Gjest Badabing Skrevet 9. mai 2013 #3 Skrevet 9. mai 2013 Noen søte her: http://www.etsy.com/search_results.php?search_type=all&page=1&includes%5B0%5D=tags&q=camera+bag+leather&ref=related Den ene jeg likte kostet bare over hundrelappen, men du får se litt nærmere på hvor stor du trenger.
Lumos Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2013 Oi, jeg viste ikke at Japan Photo hadde sånne kameravesker, må lete litt der Har lett litt på Etsy, veldig mye fint, kanskje jeg finner noe i min prisklasse der. Takk begge to!
Gjest nejve Skrevet 9. mai 2013 #6 Skrevet 9. mai 2013 Ikke i skinn, men jeg synes Billingham-veskene er veldig fine og klassiske
Gjest Kv84 Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Fant du Oi, jeg viste ikke at Japan Photo hadde sånne kameravesker, må lete litt der Har lett litt på Etsy, veldig mye fint, kanskje jeg finner noe i min prisklasse der. Takk begge to! Fant du?
Lumos Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2013 Ååh, jeg har funnet så mange pene vesker! Takk for alle tipsene! Det ser dessverre ut som jeg må skru opp budsjettet, kameravesker myntet på jenter er virkelig ikke billig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Ja, jeg har også nylig oppdaget kameravesker for jenter. Ikke billig nei Men jeg liker spesielt godt veskene fra Kelly Moore: www.kellymoorebag.com. Disse kan fås hos fotobag.no. Og ellers liker jeg også veskene fra Jo Totes som kan bestilles fra www.jototes.com. Anonym poster: 654e745fda342715980b1ab3865f31d2
Lumos Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har falt veldig for en fra Jo Totes, tror jeg må sette den på ønskelista 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har falt veldig for en fra Jo Totes, tror jeg må sette den på ønskelista Kan jeg spørre hvilken veske fra Jo Totes du liker? Anonym poster: 654e745fda342715980b1ab3865f31d2
Lumos Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2013 Jeg synes igrunn flere er fine, blant annet Gracie Black, Missy Chocolate og Allison Black, men vinneren er nok Betsy Chocolate (http://www.jototes.com/collections/all/products/betsy-chocolate)! Veldig fin uten for mye dilldall, akkurat slik jeg liker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå