Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den amerikanske vaskemaskinen jeg bruker har ikke grader, bare forskjellige program som feks cold/cold, warm/cold, warm/warm. Er det noen som vet hva slags temperatur de forskjellige betegnelsene tilsvarer? I klærne mine står det for det meste wash cold, men betyr det cold/cold eller warm/cold osv? Har hatt problem med at klærne, særlig sokkene, ikke blir ordentlig rene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cold er iallefall 30. Så er vel 30, 40 og 60 i den rekkefølge du beskrev. tror jeg :)

Skrevet

Forstår godt at du tviler...Det gjørde jeg selv nå jeg måtte venne meg til norske (eller europeiske) vaskemaskin. Har hørt mange klager at klærne ble ikke ordentlig rent i amerikanske vaskemaskin, det har jeg aldri opplevd! Kanskje jeg er bare vant med en annen slags...vet ikke! Men en ting som jeg savne er hvor fort det går med å vaske klær. Mora mi kan godt gjør ti vask om dagen inkludert tørking! Utrolig! Nå klarer jeg mest halvparten av det, og da er jeg virkelig i gang!

Men du spørre en del her...Skal prøve å hjelpe...

Cold/cold er 30 grader. Warm/cold er 40 (det er det jeg bruker mest av) osv. Om det heter warm/warm eller hot/hot, det er jo 60 grader...

Håper det hjelper deg ut... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...