Kelsey Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Den amerikanske vaskemaskinen jeg bruker har ikke grader, bare forskjellige program som feks cold/cold, warm/cold, warm/warm. Er det noen som vet hva slags temperatur de forskjellige betegnelsene tilsvarer? I klærne mine står det for det meste wash cold, men betyr det cold/cold eller warm/cold osv? Har hatt problem med at klærne, særlig sokkene, ikke blir ordentlig rene.
vilde Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Cold er iallefall 30. Så er vel 30, 40 og 60 i den rekkefølge du beskrev. tror jeg
missfidget Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Forstår godt at du tviler...Det gjørde jeg selv nå jeg måtte venne meg til norske (eller europeiske) vaskemaskin. Har hørt mange klager at klærne ble ikke ordentlig rent i amerikanske vaskemaskin, det har jeg aldri opplevd! Kanskje jeg er bare vant med en annen slags...vet ikke! Men en ting som jeg savne er hvor fort det går med å vaske klær. Mora mi kan godt gjør ti vask om dagen inkludert tørking! Utrolig! Nå klarer jeg mest halvparten av det, og da er jeg virkelig i gang! Men du spørre en del her...Skal prøve å hjelpe... Cold/cold er 30 grader. Warm/cold er 40 (det er det jeg bruker mest av) osv. Om det heter warm/warm eller hot/hot, det er jo 60 grader... Håper det hjelper deg ut... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå