Gå til innhold

Jeg gidder aldri få meg dame hvis hun skal legge seg opp i hvordan jeg lever livet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest Singlus
Skrevet

Greit nok, damer er fysisk deilige å ha med å gjøre. Men hvis jeg må gi opp friheten min for å bli sammen med ei dame, så gidder jeg det ikke. Hvor normalt er det at kvinner legger seg opp i hva kjæresten gjør og skal bestemme hva han skal og ikke skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis "fysisk deilig" er det eneste du er ute etter, hvorfor tenker du på kjæreste da? Du kan ha sex selv om du ikke er i forhold med noen.

Tja,normalt og normalt. For noen er det som at himmelen er blå ,andre bryr seg ikke. Det viktigste er at du er åpen om alt det fra starten av og at du tolker signalene hun gir deg.

Dessuten er det vanskelig å si hva du mener at kvinner får og ikke får kommentere. Når man er kjærester så må man som regel justere seg litt i forhold til hverandre

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok, damer er fysisk deilige å ha med å gjøre. Men hvis jeg må gi opp friheten min for å bli sammen med ei dame, så gidder jeg det ikke. Hvor normalt er det at kvinner legger seg opp i hva kjæresten gjør og skal bestemme hva han skal og ikke skal?

Du trenger ikke gidde noe som helst du. Lykke til med ensomheten

Anonym poster: 51c80daf7a21e739974a68899e09c5cd

• Liker 6
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er ikke normalt, bare å styre unna slike damer :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er i hvert fall ganske vanlig. Hvor normalt det er, vet jeg ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du egentlig?

Ei dame som faktisk legger seg opp i alt og mener hun skal bestemme over livet ditt på ramme alvor?

Eller ei dame som reagerer når du gjør ting som er å tråkke over grensen i et forhold? Sånn type "jeg skal på tre ukers tur til syden med min tidligere eks".

For dere gutter har forskjellige syn på hva det faktisk betyr at jenter legger seg opp i alt. Noen mener jo at damene skal holde kjeft og godta alt.

Anonym poster: 3bea9747e8768276b7a0783a00bfb60c

• Liker 5
Gjest Helene
Skrevet

Jeg bestemmer overhodet ikke over kjæresten min og han får gjøre som han vil. Og han velger det jeg ser er det riktige , så da beholder jeg han jo ;) Hadde han derimot bare brukt tiden sin på kamerater, dratt til thailand i 3 uker uten meg, bare drukket og soset bort livet sitt, hadde han uansett ikke vært kjæresten min. Og da hadde han jo ikke hatt bruk for meg uansett. Skal du ha kjæreste må du jo bruke tid på henne, men ingen kan jo bestemme over deg, det er det kun du som kan.

Skrevet

Det går greit, jeg tror ikke vi som kvinner kommer til å regne dette som det største tapet.. ;)

Men for å få klarhet i én ting; ikke alle kvinner legger seg så fryktelig opp i hva mannfolka driver på med, men det er selvfølgelig normalt å kunne komme frem til en grense. Jeg vil foreksempel ikke være sammen med en som drikker hver helg, eller ved hver anledning han får sjansen til, og det lar jeg også mannen få vite før han går inn i et forhold med meg, og da får han ta den vurderingen på egenhånd. Det handler ikke om å bestemme over den andre eller å endre noen, men å sette grenser for hva som er akseptabelt for seg selv.

• Liker 3
Gjest oreokaka
Skrevet (endret)

Det er ikke bare damer som legger seg opp i hvordan kjæresten skal leve livet sitt, bare så det er sagt ;) Og de fleste velger jo selv å forandre seg når man får kjæreste.

Endret av oreokaka
  • Liker 3
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Det er ganske vanlig at damer bestemmer endel i forholdet, akkurat som det er at mannen i forholdet også bestemmer endel. Folk er veldig forskjellige, og hva slags forhold du og dama vil ha avhenger av hva dere bestemmer dere for, men også personlighetene deres.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er vel sjeldent man lever livet eksakt på samme måte i et forhold som singel? Hva skulle vitsen være med kjæreste da?

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Hadde ikke jeg heller godtatt eller det spørs.Er det helt uakseptable ting så er det jo helt greit at man setter foten ned,og sånn syns jeg det skal være i et forhold.Man skal ikke gjøre alt man har lyst til uansett også skal den andre bare godta det.

Blir noe annet hvis partner bestemmer over hva du skal ha på deg,at du ikke får gå på fest alene,at du ikke kan reise på ferie uten h*n eller at du ikke får lov til å få deg ny jobb eller ta mer utdanning.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et godt spørsmål. Hvor normalt det er er jo en ting, men hvor mye bør fruen bestemme da?

Og når blir det for mye ?

Anonym poster: c57d55c9dbe2dcf94d889202e720a376

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ut fra ts innlegg høres det ut som at han mener at dama ikke skal legge seg borti om han vil pule rundt...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tja, du kan jo starte med å kjøpe sex?

I et forhold må man redigere livet litt, det heter å gi og ta. Å forandre en annen fører aldri med seg noe godt og er et håpløst forsøk på å klappe seg selv på brystet og vise at man er perfekt...

Endret av Alvina
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder jo bare å finne seg en som tenker likt som deg.

Samboeren min og jeg er enige om at vi ønsker et fellesskap, og å bygge opp et liv sammen. Vi drar på turer med hver våre venner, og har egne hobbyer og jobber. Men det er først og fremst oss to som en enhet som er det viktigste. Så her blir det meste sjekket med den andre først. Vi ønsker å skape et harmonisk hjem hvor vi kan få barn etter hvert, hvor vi har vår egen lille verden. Vi har lyst å bli gamle sammen, og trives veldig godt i hverandres selskap. Men det er jo oss..

Anonym poster: 95adac8130e1a578f15af9230c431cfd

• Liker 1
Skrevet

Dette går vel litt begge veier? Man må gi og ta i et forhold, ellers funker det rett og slett ikke. Du kan ikke regne med å leve livet prikk likt som da du var singel, men det er da noe av sjarmen med et forhold også? :) Hvis du feks skal nekte å bli med til svigers eller bli kjent med noen av hennes venner/bekjente ser jeg for meg at forholdet fort havner utfor stupet. Ellers får du lete etter noen som matcher deg på alle dine preferanser her i livet, good luck ;)

AnonymBruker
Skrevet

Okei, men da holder du deg unna damer, problemet løst.

Anonym poster: 37e7c2ef331005b60b26212f5b214dfe

Gjest Rumpenisse
Skrevet

Hehe. En kompis av meg må reise hjem fra plateinnspilling i London to dager tidligere enn resten av bandet for å gå i konfirmasjonen til lillesøstera til dama. Snakk om pussy whipped...

Men fuck it. Menn som ikke vet å sette foten ned får akkurat de kvinnfolka de fortjener.

Gjest anonym
Skrevet

Ble nylig slutt mellom meg og typen pga denne problemstillingen. Han mener han må få gjøre som han vil. Har samme tone som du ts. Jeg har lenge hatt tillitsproblemer til han, tatt han i løgner osv. Da jeg nylig fikk vite at han har sett ei anna over tid bak ryggen min ( seksuelt uforpliktende ), sa jeg buy buy!!! Han forstår ennå ikke hvorfor jeg gjorde dette, legger skylda på MEG (? ) siden jeg ikke har hatt sex med han ( pga mangel på tillit )....Han synes m.a.o det er helt greit å ha ei anna der istedenfor å jobbe med tilliten til meg og forholdet, så blir han forbauset når jeg reagerer på det, hallo!?!

Vi hadde utallige diskusjoner i forholdet om hva man kan gjøre og hva man ikke kan gjøre. Han mener jeg er så "streng", men faktum er at han har ingen grenser! Så han tråkken på mine hele tiden! Jeg sa til han : hvorfor er du ikke bare singel, hva skal du med meg? Evt åpent forhold, noe jeg forøvrig synes er noe herk...Men ja, hva skal han med meg, når han mener han må få gjøre hva han vil ? Samme spørsmålet stiller jeg ts, hvorfor ikke bare være singel? Så slipper ( han jeg så ) og du ts å såre andre mennesker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...