cecilie85 Skrevet 10. juli 2013 #41 Skrevet 10. juli 2013 Hvis han liker å spille fotball, liker han kanskje også å se fotball, og har et favorittlag? Evt en favorittspiller? Isåfall kan jo en signert fotballtrøye eller signert fotball være en kjempegave, f.eks. Har dere noe dere setter pris på å gjøre sammen da, som du kan kjøpe noe relatert til? Pulsklokke er jo en flott gave, og den varer vel noen år iallfall. Ønsker han seg det, syns jeg jo ikke det blir feil. Jeg ser flere mener det bør være noe varig, og jeg er forsåvidt enig i det jeg også. Men om det er vanskelig/umulig å finne en gave som kan være varig og som samtidig passer til mannen, så syns jeg det må være lov å tenke "utenfor boksen". Dessuten, om pulsklokken ikke "varer" evig, så kan han jo allikevel ta vare på den, nettopp fordi han fikk den som morgengave? Er det f.eks mulig å få inngravert noe bakpå en pulsklokke? Min kjære er heller ikke lommeur/slipsnål/mansjettknapper/halskjede-typen, og hadde jeg kjøpt noe sånt til ham, ville det bare blitt liggende innerst i en skuff og aldri blitt tatt frem eller brukt. Da føler jeg at poenget med å gi noe sånt blir litt borte. Det var derfor jeg fortalte at for meg løsnet det da jeg begynte å tenke mer på hva han ville bli glad for å få, enn hva jeg selv tenker er "riktig" å gi For meg ble det løsningen, det var da jeg fikk idéen om den perfekte gaven til akkurat han. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at det er løsningen for alle Edit: skriveleif Høres ut som litt samme type disse mennene! Han min liker veldig godt utstyr til trening osv, men det betyr jo at han har det meste. Må tenke litt til på den puls klokka. Og prøve å passe på at han ikke kjøper den selv de nærmeste ukene..
gullmedalje Skrevet 10. juli 2013 #42 Skrevet 10. juli 2013 Vi ble enige i å droppe morgengave da jeg foreslo det ble mannen kjempelettet, for han grublet like mye som meg på hva han skulle gi
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #43 Skrevet 10. juli 2013 Tusen takk for forslag! Dessverre (heldigvis) er han ikke så interessert i fotball eller jakt, og vi har allerede planer neste sommer. En kniv kunne jo likevel funket siden han fisker. Må tenke litt på den! Bare hyggelig. Få den gravert med datoen deres f.eks Anonymous poster hash: 85627...47d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #44 Skrevet 12. mai 2016 Mange synes det er hyggelig å få noe varig til morgengave, så man har et minne om denne tross alt spesielle dagen. Ellers er det mange gode gaveforslag her: http://www.gavetips.myiglo.com/morgengave-til-han/ Anonymkode: c0a9c...25f
Sheherasade Skrevet 17. mai 2016 #46 Skrevet 17. mai 2016 Vi dropper det. Bruker nok penger på bryllupet og bryllupsreisen som det er allerede.
HjerteDame Skrevet 18. mai 2016 #47 Skrevet 18. mai 2016 Har tenkt å kjøpe en Longinesklokke til han. Noe han har ønsket seg i alle år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå