Dove Skrevet 5. juni 2013 #21 Skrevet 5. juni 2013 Vi ga morgengave rett og slett fordi vi tenkte det var koselig å være bare oss to med frokost og gaveutveksling etter kaoset (etterfulgt av den ville sexen) kvelden før. Vi satte gjensidig grense på 500 kroner, så det skulle altså bare være noe lite og koselig. Hun fikk et søtt hjerteanheng i sølv med en liten diamant, mens jeg fikk et par lekre stiletter jeg hadde snust på i ukesvis. Vi har begge forlovelsesringer og gifteringer, så vi så ingen grunn til å overdrive. Jeg syns det ble en koselig greie, og det er litt stas når folk kommenterer skoene mine, og jeg kan si "det er morgengaven min". 1
Tallulah Skrevet 5. juni 2013 #22 Skrevet 5. juni 2013 Nå ble jeg veldig nysgierrig på hvor lur du er Adriane
Gjest Adriane Skrevet 6. juni 2013 #23 Skrevet 6. juni 2013 Nå ble jeg veldig nysgierrig på hvor lur du er Adriane Hehe, ja, jeg la vel i grunnen opp til det selv ser jeg Sender deg en PM jeg, Tallulah 1
Poppsilopp Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Hehe, ja, jeg la vel i grunnen opp til det selv ser jeg Sender deg en PM jeg, Tallulah Sitter selv her og lurer på hva jeg skal finne på Mulig å få en PM her også?
Ella1981 Skrevet 8. juli 2013 #25 Skrevet 8. juli 2013 Jeg var veldig usikker på dette med morgengave, men fikk en idé jeg ikke kunne la være å følge. Så nå har jeg morgengaven i boks! Jeg vil ikke si her hva det er, i tilfelle han er her og snoker litt, men det jeg kan si er at han kommer til å bli veldig glad, det er noe han kan ha glede av hver eneste dag resten av livet, og det er noe han neppe forventer eller gjetter at han skal få. Vil heller ikke si eksakt pris (av samme grunn som jeg ikke vil si hva det er), men vi snakker om en gave til under 10.000 iallfall NÅ ble jeg nysgjerrig Adriane! Høres ut som om du har funnet den perfekte gaven og at du gleder deg til å gi den til han. Må være en deilig følelse
Haley Skrevet 8. juli 2013 #26 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Slettet. Feil tråd. Endret 8. juli 2013 av Haley
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2013 #27 Skrevet 9. juli 2013 Sitter selv her og lurer på hva jeg skal finne på Mulig å få en PM her også? Klart du kan få det NÅ ble jeg nysgjerrig Adriane! Høres ut som om du har funnet den perfekte gaven og at du gleder deg til å gi den til han. Må være en deilig følelse Takk! Ja, jeg har funnet den absolutt perfekte gave til ham og kan knapt vente med å gi den til ham Føles fantastisk
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #28 Skrevet 9. juli 2013 Synes det er kjempe vanskelig, har ikke peiling.. er litt der at jeg vurderer å ikke gi pga jeg vet ikke hva det skulle vært:P tips mottas med stor takk
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2013 #29 Skrevet 9. juli 2013 Jeg syns også det var vanskelig lenge, helt til jeg sluttet å fokusere på hva jeg syns ville være en bra gave, og begynte å fokusere på hva han vil syns er en topp gave! Har han ingen spesielle interesser, eller en hobby som betyr mye for ham? (Som f.eks fotografering, fisking, jakt osv) Eller samler han på noe? (Som f.eks sjeldne frimerker, førsteutgavebøker, kunstverk osv) Sett fokuset ditt på det du vet han liker og setter pris på, tenk etter om han har nevnt noe han kunne tenke seg, som han ikke har unnet seg selv. Plutselig dukker det sikkert opp en idé
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #30 Skrevet 9. juli 2013 Jeg gir bunad til mannen i morgengave.Anonym poster: 50b03776a84e05cc044ec8840c30435e Kjøpte bil til min mann. Det må jo være ordentlig når det først skal være gave.Anonym poster: 699ff512599cbaa50b97ab7b77d701c7 Er ikke noe rart folks bryllup koster skjorta... 2
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #31 Skrevet 9. juli 2013 Jeg syns også det var vanskelig lenge, helt til jeg sluttet å fokusere på hva jeg syns ville være en bra gave, og begynte å fokusere på hva han vil syns er en topp gave! Har han ingen spesielle interesser, eller en hobby som betyr mye for ham? (Som f.eks fotografering, fisking, jakt osv) Eller samler han på noe? (Som f.eks sjeldne frimerker, førsteutgavebøker, kunstverk osv) Sett fokuset ditt på det du vet han liker og setter pris på, tenk etter om han har nevnt noe han kunne tenke seg, som han ikke har unnet seg selv. Plutselig dukker det sikkert opp en idé 23 år, spille fotball men ut ifra det har han ikke en "blodhobby eller er blodsamler" av noe slag
cecilie85 Skrevet 9. juli 2013 #32 Skrevet 9. juli 2013 6 uker til bryllup og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe!! Jeg har hatt et par ting i tankene, men det er typisk ting jeg har lyst til å gi, og han ikke nødvendigvis ønsker å få.. Han ønsker seg pulsklokke. Er ikke det litt teit morgengave??
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #33 Skrevet 9. juli 2013 Man bør vel gi noe som kan vare "evig". Mannen min får et lommeur som kan brukes både til dress og bunad, med gravert bryllupsdatoen + det samme som står inni ringene våre Anonymous poster hash: 85627...47d
CathFoto Skrevet 9. juli 2013 #34 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tenker også at det er viktig å gi noe varig, ikke noe man bytter ut om 5 år
cecilie85 Skrevet 9. juli 2013 #35 Skrevet 9. juli 2013 Enig i at det bør være varig, men så var det noen som sa man skulle tenke på hva mannen ønsker seg.. Tror ikke han ville syns det var spesielt stas å få lommeur, slipsnål eller annen mannepynt han ikke bryr seg om..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #36 Skrevet 9. juli 2013 Gavekort på en fotballkamp med favorittlaget? en hotellweekend for å se tour de france neste år? jaktkniv? signert fotball/sykkelskjorte? Anonymous poster hash: 85627...47d
CathFoto Skrevet 9. juli 2013 #37 Skrevet 9. juli 2013 Enig i at det bør være varig, men så var det noen som sa man skulle tenke på hva mannen ønsker seg.. Tror ikke han ville syns det var spesielt stas å få lommeur, slipsnål eller annen mannepynt han ikke bryr seg om.. Hva med felles opplevelser?
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2013 #38 Skrevet 9. juli 2013 (endret) 23 år, spille fotball men ut ifra det har han ikke en "blodhobby eller er blodsamler" av noe slag Hvis han liker å spille fotball, liker han kanskje også å se fotball, og har et favorittlag? Evt en favorittspiller? Isåfall kan jo en signert fotballtrøye eller signert fotball være en kjempegave, f.eks. Har dere noe dere setter pris på å gjøre sammen da, som du kan kjøpe noe relatert til? 6 uker til bryllup og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe!! Jeg har hatt et par ting i tankene, men det er typisk ting jeg har lyst til å gi, og han ikke nødvendigvis ønsker å få.. Han ønsker seg pulsklokke. Er ikke det litt teit morgengave?? Enig i at det bør være varig, men så var det noen som sa man skulle tenke på hva mannen ønsker seg.. Tror ikke han ville syns det var spesielt stas å få lommeur, slipsnål eller annen mannepynt han ikke bryr seg om.. Pulsklokke er jo en flott gave, og den varer vel noen år iallfall. Ønsker han seg det, syns jeg jo ikke det blir feil. Jeg ser flere mener det bør være noe varig, og jeg er forsåvidt enig i det jeg også. Men om det er vanskelig/umulig å finne en gave som kan være varig og som samtidig passer til mannen, så syns jeg det må være lov å tenke "utenfor boksen". Dessuten, om pulsklokken ikke "varer" evig, så kan han jo allikevel ta vare på den, nettopp fordi han fikk den som morgengave? Er det f.eks mulig å få inngravert noe bakpå en pulsklokke? Min kjære er heller ikke lommeur/slipsnål/mansjettknapper/halskjede-typen, og hadde jeg kjøpt noe sånt til ham, ville det bare blitt liggende innerst i en skuff og aldri blitt tatt frem eller brukt. Da føler jeg at poenget med å gi noe sånt blir litt borte. Det var derfor jeg fortalte at for meg løsnet det da jeg begynte å tenke mer på hva han ville bli glad for å få, enn hva jeg selv tenker er "riktig" å gi For meg ble det løsningen, det var da jeg fikk idéen om den perfekte gaven til akkurat han. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at det er løsningen for alle Edit: skriveleif Endret 9. juli 2013 av Adriane
cecilie85 Skrevet 10. juli 2013 #39 Skrevet 10. juli 2013 85627...47d Tusen takk for forslag! Dessverre (heldigvis) er han ikke så interessert i fotball eller jakt, og vi har allerede planer neste sommer. En kniv kunne jo likevel funket siden han fisker. Må tenke litt på den!
cecilie85 Skrevet 10. juli 2013 #40 Skrevet 10. juli 2013 Hva med felles opplevelser? Dette er også en mulighet, men er usikker på hva det skulle være..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå