Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dama klager hele tiden på det jeg spiser. Jeg er ingen helsefreak, men spiser noenlunde sundt, går mye i brødmat egentlig.. Jeg er normalt slank med kanskje litt antydning til mage. Dama er hysterisk og er på en diett som hun kaller "lavkarbo", og hun syter og klager for at jeg spiser brødmat. Har dere tips til hva jeg kan si slik at hun skal gi seg med klagingen? Jeg prøver å blokkere henne ut når hun skal belære meg om ditt og datt, men jeg begynner å bli en smule irritert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette damen din kanskje?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=742832

:skratte:

Uansett så syns jeg at du skal sette deg ned med henne og fortelle henne at det ikke er i orden å kommentere andres matvaner. Det er personlig og det er i orden at hun har sagt sin meningen, men fra nå av gjør du dine egne valg.

• Liker 2
Skrevet

Er dette damen din kanskje?

http://forum.kvinneg...howtopic=742832

:skratte:

Det er det såvisst ikke! :ler:

Om hun forsøker å omvende deg til lavkarbo eller klager om du spiser helt normalt og forholdsvis sunt, så synes jeg du kan be henne holde kjeft. Klager hun fordi du har et rævva kosthold så synes jeg du skal tenker over hva du spiser, hva du gjør mot kroppen din og kanskje se til å vokse opp og ta litt ansvar for livet ditt så du kan leve lengre enn til du er 40.

Skrevet

din kropp, ditt valg. si at hun skal la være å blande seg om det fortsetter.

• Liker 1
Skrevet

Prøv å gi tilbake med samme mynt? Spis som du pleier du, så lenge du får tilstrekkelig med næringsstoffer :) Har selv en som spiser ganske forskjellig fra meg selv, men han om det. Er ikke som at han spiser junk food dagen lang så det får gå ;) (Må pushe litt på grønnsaksfronten men det er han bare glad for at jeg gjør. Sier han glemmer det)

Skrevet

man kan vel selv bestemme hvad man spsier...

• Liker 1
Skrevet

Har du et normalt kosthold, så syns jeg du skal si at du spiser som du selv vil. Spiser du derimot potetgull og cheeseburger til frokost og middag, mener jeg at hun som partner har rett til å si i fra hvertfall. :-)

• Liker 3
Skrevet

Hu har sikkert veeeeldig lyst på brød

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hu har sikkert veeeeldig lyst på brød

Morrabrød?

Anonym poster: 99a64a5f380f8c8127b486bb8cc84256

• Liker 2
Skrevet

Morrabrød?

Anonym poster: 99a64a5f380f8c8127b486bb8cc84256

Det er vel ikke lov når man går på lavkarbo ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...