Gå til innhold

Hvor kan tykke fattigluser kjøpe klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Student med bare noen få hundrelapper igjen til luksus-bruk. Har gått opp ganske mange kg i påvente av kne-operasjon. Har tittet litt på salg på Hm, men jeg finner ikke store nok OG billige nok klær. De klærne som er store er ikke på salg. Handler helst på nett.

Noen tips?

Anonym poster: 228f42faed2e94ee8bf2deb9acc71e6a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ibei.

Anonym poster: 60e87ef4d26a3f678e6c6056f56f27ba

• Liker 4
Skrevet

Ellos?

De har i alle fall godt utvalg av størrelser.

• Liker 1
Gjest Teora
Skrevet

Asos.com sin curve-kolleksjon? Om du sorterer etter pris, og holder hver bestilling under 200 nok slipper du utgifter til fortolling også.

Ellers kan det vel være verdt å kikke innom KappAhl og Lindex, særlig sistnevnte har jo noen ok klær, forhåpentligvis i de store størrelsene også.

Men det beste sparerådet er vel å planlegge nøye slik at klærne du kjøper kan kombineres på mange måter, og med det du har fra før. Og heller kjøpe to litt dyrere plagg som sitter perfekt og er allsidige og i grei kvalitet, enn mange billige ting du går lei, eller som sitter stygt. Handleliste er gull, også når man skal ha klær, syns jeg :)

• Liker 2
Skrevet

cellbes,no

• Liker 1
Skrevet

Hva slags størrelser er det du er på jakt etter?

• Liker 2
Skrevet

H&M, Lindex og Kappahl har avdelinger med store størrelser.

Kvaliteten er så som så da.. Men billig er det.

• Liker 1
Skrevet

Zizzi? Mango er også ofte generøs i størrelsene synes jeg.

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

På salg. Sykt irriterende for oss med gjennomsnittlig størrelse (36-38) å handle på salg, for de fine tingene finnes som regel bare i str. L, XL og XXL.

Skrevet

På salg. Sykt irriterende for oss med gjennomsnittlig størrelse (36-38) å handle på salg, for de fine tingene finnes som regel bare i str. L, XL og XXL.

Snodig nok er min observasjon den rakt motsatte. Klærne på salg, er alltid bare XS og S ;))

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Snodig nok er min observasjon den rakt motsatte. Klærne på salg, er alltid bare XS og S ;))

Min observasjon er at på salg så ryker xs-m FORT, så er det store størrelser igjen, det er alltid sånn :sukk:

Anonym poster: c41c3a6f0a45326b673411a66fe7b911

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg har gitt opp Lindex - med unntak av en og annen sommertopp er det rett og slett stygt. Dessuten stopper deres størrelser på 54. H&M har mye finere snitt og farger på klærne. Kapp Ahl er best på sommertøy.

Jeg handler på Ellos, Yours Clothing og Evans. De har svært fine dongeribukser for kvinnelige former til en anstendig pris.

Alle BH kjøpes på Bravissimo.

Alle disse er nettbutikker men Evans og Bravissimo har butikker i London.

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvvone (mod)

Endret av Blondie65
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg bruker nå 42 og 44.

Takk for gode tips! :) Kom gjerne med flere!

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg bruker nå 42 og 44.

Takk for gode tips! :) Kom gjerne med flere!

Tror ikke du finner noe billigere enn HM egentlig.. Men om du går gjennom restekassa på Ellos.no kan du jo være heldig. Men ingen av de som er ramset opp her er billig-billig om du skjønner. Ellos kan jo være direkte dyrt også. Men HM, Cellbes og det billigste på Ellos er det rimeligste jeg kommer på. Ja, og Sparkjøp kanskje?

Og 42-44 er absolutt ikke ille :)

Anonym poster: e466ceeb3713b34e30fa07387b57b7db

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Om ikke alt må være nytt, så skal du ikke se bortifra at jeg har mulighet til å hjelpe deg......... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...