Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Er det noen ting du (ikke) tillater i et forhold?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Nedpsyking. Anonym poster: 1d81435670b8800e2ae6874b661a1cc1 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Prøve å forandre meg. Du kan godt kjøpe nye klær til meg, men nåde deg om du prøver å få meg til å bruke dem (hele tiden) eller prøver å bli kvitt de gamle.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Uærlighet. Illojalitet. Forsøk på å forandre meg, spesielt med argumentet "det er til ditt eget beste". Av rent praktiske ting, sex med andre uten at det er diskutert på forhånd er den mest vesentlige.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Vold burde vel være opplagt. Anonym poster: aee3c35a92947fec622a33a1a66cb7ae 3
skreppamedleppa Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 For å si det slik, jeg har aldri snakket med han og spesifisert at jeg ikke tillater at han går og kjøper seg 14 nigerianske horer og kommer hjem og har full orgisex i dobbeltsengen vår men jeg antar at han skjønner såpass at det ville vært en god skilsmisse grunn. Det er også mange andre helt logiske punkter på listen som utroskap, mishandling, at han slutter å bry seg om meg, driver med detaljstyring av hver minste ting jeg gjør og får meg til å lure på om jeg er i et forhold med Nord Korea, og ellers helt greie ting som hvermansen forstår ikke helt holder vann i et seriøst parforhold. 6
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Så hvis kjæresten din spør deg så kan det være en mulighet til at du sier "ja" til at han kan få ha sex med andre?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Uærlighet ( og ikke bli ført bak lyset ), nedpsyking, manipulering, baksnakking (om alt, mye går jo). Og utroskap selvfølgelig. Skal noen av oss ligge med noen andre, kan vi heller gjøre det samtidig. Sikkert mer og ! Men kommer ikke på mer i natt. Anonym poster: 6706657dadc0ad92b71d5998b42727e8
Gjest Rumpenisse Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Er det noen ting du (ikke) tillater i et forhold? Jeg tillater ikke at damer som ikke har noe intelligent å fare med blander seg inn i voksne samtaler. Enten må hun gi en lang faen i alt som har med politikk/filosofi å gjøre, eller så må hun ha peiling på hva hun snakker om. "Tillate" er dog et dårlig valg av ord i så måte. Det er ikke opp til meg å bestemme over andre mennesker. Da får man heller dumpe personen det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Treffer du ofte slike damer Nissen? Anonym poster: 1d81435670b8800e2ae6874b661a1cc1 1
Gjest Rumpenisse Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 Treffer du ofte slike damer Nissen? Litt for ofte, desverre. Men strengt tatt er det ikke deres feil, og jeg bør ikke dømme dem for det. De er tross alt forledet av samfunnet til å tro at det er det som skal til for å imponere en mann, når sannheten snarere er slik at det er helt ok å bare være seg selv og ikke ha for sterke meninger om ting en ikke vet noe om. "Snill og god, men gir en lang faen i eksistensielle spørsmål" holder i massevis.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Det er faktisk ganske plagsomt når uvitende skal prøve å integrere seg i samtalen. Når de ikke egentlig har snøring, men har ikke snakket på en stund bare kanskje, og det skjer jo som oftest når det er politisk eller filosofiske anelser i temaet. Med noen jenter da. Og gutter og forsåvidt. Anonym poster: 6706657dadc0ad92b71d5998b42727e8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Okey. Jeg treffer for det meste damer som bare gir faen Anonym poster: 1d81435670b8800e2ae6874b661a1cc1 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Jeg tillater ikke at damer som ikke har noe intelligent å fare med blander seg inn i voksne samtaler. Enten må hun gi en lang faen i alt som har med politikk/filosofi å gjøre, eller så må hun ha peiling på hva hun snakker om. "Tillate" er dog et dårlig valg av ord i så måte. Det er ikke opp til meg å bestemme over andre mennesker. Da får man heller dumpe personen det er snakk om. Når jeg leste dette, kom jeg på noe jeg ikke tillater i et forhold. Det kunne aldri vært aktuelt for meg å ha et forhold til en som selv tror h-n har svaret på det meste, og som lever i en illusjon av å være smartere enn andre. Bedrevitere som i realiteten er clueless... Ikke noe mere usjarmerende enn det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Enig.. Anonym poster: 6706657dadc0ad92b71d5998b42727e8
Gjest Rumpenisse Skrevet 9. mai 2013 #17 Skrevet 9. mai 2013 Når jeg leste dette, kom jeg på noe jeg ikke tillater i et forhold. Det kunne aldri vært aktuelt for meg å ha et forhold til en som selv tror h-n har svaret på det meste, og som lever i en illusjon av å være smartere enn andre. Bedrevitere som i realiteten er clueless... Ikke noe mere usjarmerende enn det. Jeg syns nå egentlig dette var et ganske tiltrekkende svar. Du hadde vært aktuell :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2013 #18 Skrevet 9. mai 2013 Så hvis kjæresten din spør deg så kan det være en mulighet til at du sier "ja" til at han kan få ha sex med andre? #5 her. Ja, sjansen for at jeg synes det er greit er stor. Vi har mye samme smak, og vi har en åpen kommunikasjon om smittevern og hvilke forhåndsregler som skal tas, så som regel er det å spørre bare en formalitet.
Steinar40 Skrevet 9. mai 2013 #19 Skrevet 9. mai 2013 #5 her. Ja, sjansen for at jeg synes det er greit er stor. Vi har mye samme smak, og vi har en åpen kommunikasjon om smittevern og hvilke forhåndsregler som skal tas, så som regel er det å spørre bare en formalitet. Det er mye gærne folk i denne verden. 1
skreppamedleppa Skrevet 9. mai 2013 #20 Skrevet 9. mai 2013 "Tillate" er dog et dårlig valg av ord i så måte. Det er ikke opp til meg å bestemme over andre mennesker. Da får man heller dumpe personen det er snakk om. Tnja, om spørsmålet hadde vært «hva nekter du kjæresten din?» kunne jeg vært med deg på denne, og ironisert meg igjennom et innlegg om pussywhipping på høyt nivå. Men det er forskjell på å nekte selvstendige voksne mennesker å gjøre noe til å si at enkelte valg i parforholdet fører til enkelte konsekvenser. Dumper man noen for at de har gjort noe du ikke aksepterer i parforholdet så er det heller ikke noe igjen av parforholdet og du har tatt standpunkt på hva som er tillatt og ikke tillatt av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå