Gå til innhold

Amadeusparken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut til at nettsiden deres er nede, og finner lite info ellers på nettet.

Er det noen som har vært der i år som kan fortelle litt om priser, området og hvordan det er der? Tenker å dra dit med barna i sommer og skulle gjerne visst litt på forhånd. :)

Anonym poster: b1d4f0e474c0cafcaf039f891c7de8bd

AnonymBruker
Skrevet

De har fått nye eiere og en del er under endring. Jeg har funnet både ny nettside og facebookside i år, mulig den er nede pga oppdateringer.

Vi har vært der to år på rad og har vært fornøyde, men kan jo ikke sammenlignes med feks Kristiansand dyrepark. Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men man går gjennom et lett beskoga område, det er grussti, men ok med vogn og litt slitent må jeg vel si det er. Man kommer tett på endel dyr og kan mate de.

Jeg håper ny eier får gjort en del utbedringer ellers tror jeg fremtiden er dårlig for parken, men den har potensiale. Blant annet bør wc fasiliteter få et løft. Det jeg har lest er at de har store planer, men pga sen vinter er de litt på etterskudd. Så vi får se...

Jeg regner med at vi tar en tur i sommer også, vår unge på 3 og et halvt har kost seg der de to foregående årene. Lekeplassen helt nederst i parken har vært topp for henne. Jeg så det for meg litt større og mer forseggjort, men synes nå det er en grei liten park.

Anonym poster: 54c6642a0e43a8bf97c2bbad608f049f

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Husker du hva det kostet å komme inn?

Nei, det kan nok ikke måles med Dyreparken. Men ungene er bare 1,5 og 2,5 så jeg venter nok i hvertfall ett år med å dra dit. Da får de mer utbytte av alt annet i parken også. Men de elsker å gå på tur og få hilse på dyr, så tipper det blir bra med en mindre park. :)

Skrevet

Det er en liten park, og ganske upolert ja. Veldig mye som ser enten slitent eller halvferdig ut. Men man får jo hilst på flere artige dyr da, det er jo alltid artig for barna.

Jeg tror inngangsbillett koster 190 kr for voksne.

AnonymBruker
Skrevet

Mine to på 13 og 11 elsker amadeusparken. Vi har vært hvert år siden de var rundt 3-4 år. Ta med grillmat, det er griller der. Rett ved skilpaddene! Så er det lekeplass med hoppeslott.

Ved inngangen får man kjøpt dyrefor som barna mater dyrene med. Barna elsker amadeus, måten han sier ooooa på!

Det blir en hyggelig og rolig dag når vi besøker amadeusparken. Vi tar nok en tur i år også :)

Anonym poster: 43f306384df22c382f81df177c9a1b1e

AnonymBruker
Skrevet

Takk for flere svar. :)

Virker som det er en fin park for de små i hvertfall. Blir gøy å ta de med i sommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...