Gjest Badebuksa Skrevet 2. juni 2015 #1801 Del Skrevet 2. juni 2015 Lønn burgerking ..du får ikke lønn, du får salat! To barn? Ett? Hvordan avgjorde dere? (langt) ..først talte vi og så hvor langt vi kom. Spiller ingen rolle hvor langt barnet/barna er, det er antall barn som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2015 #1802 Del Skrevet 2. juni 2015 Hva kan jeg ha i yoghurten min? ..en skje? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 2. juni 2015 #1803 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvordan sminker du deg? Sånn: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. juni 2015 #1804 Del Skrevet 3. juni 2015 ebay - størrelsen stemte ikke, penger tilbake? Alle lyver mer eller mindre på størrelsen, så nei, du må bare leve med det. Sett pris på eieren i det minste! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 6. juni 2015 #1805 Del Skrevet 6. juni 2015 60 denier For menn? Tøffelhelter i strømpebukser altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 6. juni 2015 #1806 Del Skrevet 6. juni 2015 "vil ikke ha han der i mitt bryllup" Er det ikke rom for ektemenn i bridezillaenes brylluper lenger heller nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. juni 2015 #1807 Del Skrevet 6. juni 2015 " Dere som drikker mens dere ammer " Nei. Bebi blir ikke drita om bebi smatter pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. juni 2015 #1808 Del Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor driter romfolk over alt? De har jo enormt god plass? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 7. juni 2015 #1809 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Kom tilbake lille-pus Usj, det er så trist når kjæledyrene går seg bort. Hvor så du den sist? Har du forsøkt å sette opp lapper i butikker i nærheten? Lakris cravings Jaha. Hvis det er dette du har tenkt å kalle babyen din (?), vil jeg si du overgår både Märtha, Ari og de aller fleste unge mødrene i kreativitet. Godt jobbet. HJELP MEG! Hva trenger du hjelp til? Bretting av tøy eller redding fra drukningsdøden? rar følelse i tennene mine. hva kan det være? Karius og Baktus. (Heter du Jens?) Endret 7. juni 2015 av Tøytigern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 7. juni 2015 #1810 Del Skrevet 7. juni 2015 " Hvordan treffe noen " ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 7. juni 2015 #1811 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) What did I do? tolk dette! Hva gjorde jeg? Kva gjorde eg? 我做了什么? Qu'ai je fait? Wat heb ik gedaan? Was habe ich getan? Skulle gjerne ha tolket til tegnspråk også, men litt knøvlete med film. Endret 7. juni 2015 av pærecider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. juni 2015 #1812 Del Skrevet 7. juni 2015 Bruker dere sukker for dating? Jeg bruker det på grøten, og noen ganger i te. Til dating kan man bruke denne og salt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 7. juni 2015 #1813 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvordan bretter man opp buksebena? Man tar på seg et par bukser, (husk at det skal være et bein i hvert buksebein), bøyer seg ned, tar tak i kanten av buksebeinet (altså hullet der føttene stikker ut) og så løfter man opp kanten, slik at det dannes en brett. Man justerer bretten til ønsket lengde. Nå kan du gå ut, lykkelig, med din flotte nye buksebrett/støvsamler. Enjoy!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 8. juni 2015 #1814 Del Skrevet 8. juni 2015 En lege sa jeg var sykelig overvektig, hva gjør jeg nå? Starter på en slankekur? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 8. juni 2015 #1815 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva gjør man om man ikke får betalt bøtene? Overholder trafikkreglene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. juni 2015 #1816 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva gjør man om man ikke får betalt bøtene? Gå rett i fengsel. Selv om du passerer start, mottar du ikke 2000 kroner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 9. juni 2015 #1817 Del Skrevet 9. juni 2015 Bruker dere sukker for dating? Nei. Middager, sjokolade, vin, jordbær og champange er mer egnet, så jeg foretrekker det. Noen ganger en picnick hvis været et bra og damen ikke er redd for å sitte på gresset pga insekter og sånt. En gang dro jeg ut i båt med en date og grillet kyllingvinger på en strand. Det var kult. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 9. juni 2015 #1818 Del Skrevet 9. juni 2015 Lønn burgerking ..du får ikke lønn, du får salat! To barn? Ett? Hvordan avgjorde dere? (langt) ..først talte vi og så hvor langt vi kom. Spiller ingen rolle hvor langt barnet/barna er, det er antall barn som teller. Jeg lønner ikke BurgerKing, altså. Uansett hvor mye TS syns jeg burde. Jeg betaler for maten. Det får holde. Ikke leverer de timelister til meg, heller. Så de får klare seg uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. juni 2015 #1819 Del Skrevet 9. juni 2015 Hvor langt er det normalt å se med godt syn? 2,5 millioner lysår bør kunne gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. juni 2015 #1820 Del Skrevet 9. juni 2015 " Den store penis-bilde tråden, for de som liker sånt " Den stor penis bilde tråden, for de som liker sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå