Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Takk for at du ikke postet det der, deprimerte folk tåler ikke så mye sånt.

Anonymous poster hash: d851d...e00

:)

Det er vel noe av grunnen ti at denne tråden eksisterer. Slik at folk som bare leser overskrifter får utløp for trolleriet eller flåseriet sitt.

Og vi andre som ikke hadde hatt tenkt til å trolle men som har en tendens til å få bilder i hodet får utløp for det her. Uten å mene å være ondsinnet :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Opprør på Tandum - noe så frekt!

HÆ?! Er det derfor jeg ikke får noen påskekrim i posten ??!

Åja.. Trandum kanskje

Anonymous poster hash: 9b4b7...dec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Gråter ukontrollert når jeg tenker på jobb" - så overlat tenkingen til en kollega da!

Anonymous poster hash: 640d0...bb0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med barn, eier dere eller leier dere?

- jeg har leid et par i første omgang, for å se om dette med barn er noe for meg. Hvis det ser ut til å funke, kan det hende jeg kjøper meg noen etterhvert. Litt usikker på om jeg kjøper de små, eller om jeg bare går rett på tenåringer.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er greia?

Skjønner du ikke greia i en tråd, så gå og lag en egen tråd!

Anonymous poster hash: 6d15e...38c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når folk har et innlegg hvor overskriften er

"Hjelp" "Lurer på" "???" og lignende, har jeg lyst til å si:

Om du vil ha fornuftige svar, så lager du en overskrift som faktisk sier noe om HVA du lurer på og hva tråden handler om. Med en sånn overskrift kan det handle om alt fra at du ikke liker svigermor til at hunden din ikke er stueren. Jeg gidder aldri å lese sånne tråder, og om jeg hadde gått innpå en, hadde jeg nok poengtert dette ganske kraftig.

- Når folk skriver et evig langt innlegg uten avsnitt

LÆR DEG Å BRUKE AVSNITT! Om du vil ha et svar må du nesten gjøre det mulig for folk å lese hva du skriver. Ikke nok med at du bruker 6000 ord uten avsnitt på å stille et spørsmål, men det du faktisk lurer på, kunne vært sammenfattet i to setninger om du hadde tenkt deg om! Drit og dra!

- Liker han meg?

JA! Han elsker deg, vil gifte seg med deg og kan ikke leve uten deg. Dette kan jeg si med 100% sikkerhet ettersom dere tross alt var på en date i går som gikk så som så.

- Er jeg gravid?

Vet faktisk ikke jeg skal begynne en gang....

- Lå med en fyr, uten kondom. Har jeg en kjønnsykdom?

Jepp. Det har du. Sikkert både gonore, herpes og klamydia. DRA DEG TIL LEGEN OG SJEKK DA VEL! Jeg er ikke synsk!

- Folk som skriver på dialekt

Dialekt er ikke et skriftspråk! Når du skriver som du snakker, tenker jeg automatisk at du er mindre intelligent.

Puh! Det var deilig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere med barn, eier dere eller leier dere?

- jeg har leid et par i første omgang, for å se om dette med barn er noe for meg. Hvis det ser ut til å funke, kan det hende jeg kjøper meg noen etterhvert. Litt usikker på om jeg kjøper de små, eller om jeg bare går rett på tenåringer.

Husk å sjekke garantiordningene på de forskjellige utgavene. :opplyser:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville undersøkt om der er returrett med det man får med hjem, om man ikke er og heller ikke blir fornøyd etter noen dager eller ukers prøving.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at kjøpsloven gjelder som vanlig :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer at kjøpsloven gjelder som vanlig :jepp:

Men på et produkt som har en forventet levetid på 80 år så bør en ha 14-16 års reklamasjonsrett. I hvert fall når det er snakk om å eie/leie barn :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men på et produkt som har en forventet levetid på 80 år så bør en ha 14-16 års reklamasjonsrett. I hvert fall når det er snakk om å eie/leie barn :P

I forhold til Norske erstatningsrettslige regler er der normalt 20 års foreldesesfrist. Så det bør da holde?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville undersøkt om der er returrett med det man får med hjem, om man ikke er og heller ikke blir fornøyd etter noen dager eller ukers prøving.

Nå har Petra75 leiet dem, så om det er en produksjonsmangel på dem er det bare å levere dem inn, evt bytte i en annen modell.

Ved kjøp er det vel samme reglene som i en vanlig handel, man får vanligvis 14 dager angrerett om man har kjøpt dem utenfor fast utsalgssted. Så har du kjøpt dem f.eks via dørsalg eller home-party har du 14 dager å bestemme deg på. Så lenge man leverer dem tilbake i vesentlig samme stand og mengde, skal det gå helt greit å få pengene igjen (minus frakt da selvfølgelig).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Petra75 leiet dem, så om det er en produksjonsmangel på dem er det bare å levere dem inn, evt bytte i en annen modell.

Ved kjøp er det vel samme reglene som i en vanlig handel, man får vanligvis 14 dager angrerett om man har kjøpt dem utenfor fast utsalgssted. Så har du kjøpt dem f.eks via dørsalg eller home-party har du 14 dager å bestemme deg på. Så lenge man leverer dem tilbake i vesentlig samme stand og mengde, skal det gå helt greit å få pengene igjen (minus frakt da selvfølgelig).

Spørs om man har LEID eller gjort tabben med LEASING da, for en leasingavtale er det ikke alltid like lett å komme seg ut av. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...