absinthia Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #1581 Del Skrevet 17. mars 2015 Navnet Jesus? blekner aldri, tæres ei av tidens tann. Og der var Absinthias hjerne infiltrert av religiøs sang og minner om mormor. Nå har jeg trallet på denne og det utviklet seg videre til " Oh store Gud, når jeg i undring aner" , samt " Jeg var død i synd" Antagelig kommer jeg til å fortsette med deler av Landstads reviderte salmebok, med innslag av Åge Samuelsen. Jeg er normalt temmelig agnostisk, men mannen i huset er skikkelig innbitt ateist og kommer nok til å bli gal snart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. mars 2015 #1582 Del Skrevet 17. mars 2015 Spiser du fem om dagen? Er i startfasen! Det er ikke lett å holde seg konsekvent til denne regelen, men jeg har jo hørt lenge at det er så sunt, så da måtte jeg jo prøve. Hittil har det ikke vært så suksessfullt, jeg begynner å gå opp i vekt, og er blitt litt tungpustet. Nå begynte jeg jo med vennene mine da, og de er (var) kanskje ikke så veldig sunne selv? Planen nå er å gå over til anorektikere, de er jo rene tørrpinnene så det blir nesten som knekkebrød tenker jeg meg. (Får vel legge til at jeg ble inspirert av Thorbjørn Egners "Grønnsakspisersang". Når han skriver "Den som vil ha bare kjøtt og spiser sine venner", så det vel kanskje ikke ment helt bokstavelig. Men hey! Litt moro må man ha) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 18. mars 2015 #1583 Del Skrevet 18. mars 2015 OMG venninna mi er sammen med en elektriker Forstår godt at du reagerer! Skulle det vært noe så måtte det blitt en rørlegger. En som kan "fix the plumbing" if you catch my drift 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. mars 2015 #1584 Del Skrevet 21. mars 2015 Kan jeg ta buss med tidligere avgang? Nei, det kan du ikke! Ta den bussen det var planlagt at du skal ta! Ellers får du bli hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. mars 2015 #1585 Del Skrevet 21. mars 2015 topptur - hva slags utstyr er minimum? Topplue 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1586 Del Skrevet 21. mars 2015 NÅR BEGYNNER MAN Å BLØ ved kjemisk graviditet? når man ser rødt blod komme ut av vaginaen Anonymous poster hash: 518e6...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #1587 Del Skrevet 21. mars 2015 NÅR BEGYNNER MAN Å BLØ ved kjemisk graviditet? når man ser rødt blod komme ut av vaginaen Anonymous poster hash: 518e6...31b Hva i allverden er en "kjemisk graviditet"? Jeg trodde målet var å lage en biologisk celleklump? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #1588 Del Skrevet 21. mars 2015 Hva i allverden er en "kjemisk graviditet"? Jeg trodde målet var å lage en biologisk celleklump? har ingen anelse! et egg så blir befruktet og dør kanskje. men hva er isåfall spontanabort Anonymous poster hash: 518e6...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 22. mars 2015 #1589 Del Skrevet 22. mars 2015 Gå Birken = Lykkelig og vellykket? Bare hvis det postes 100 bilder av seg selv underveis på Facebook! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. mars 2015 #1590 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Forstår ikke(kjønnshår) De er der fordi forhandlere av voks og barberhøvler skal ha en sårt tiltrengt inntekt. Hadde vi virkelig vært hårløse aper hadde de gått konk, og det er det ingen som vil. Endret 23. mars 2015 av Lutetium 71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. mars 2015 #1591 Del Skrevet 23. mars 2015 Daten kan ikke de fire evangelistene Og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 23. mars 2015 #1592 Del Skrevet 23. mars 2015 Gå Birken = Lykkelig og vellykket? Bare hvis det postes 100 bilder av seg selv underveis på Facebook! Og minst 100 likes. Ingen er vellykket uten nok likes på FB!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 24. mars 2015 #1593 Del Skrevet 24. mars 2015 Hjelp, hvor er kvisene mine? Si det, de har vel tatt tidlig påskeferie? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WazzUpKitty Skrevet 24. mars 2015 #1594 Del Skrevet 24. mars 2015 Mummikopp blodbanken Oslo Unnskyld, men det er fint om du kan snakke i hele setninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WazzUpKitty Skrevet 24. mars 2015 #1595 Del Skrevet 24. mars 2015 Og der var Absinthias hjerne infiltrert av religiøs sang og minner om mormor. Nå har jeg trallet på denne og det utviklet seg videre til " Oh store Gud, når jeg i undring aner" , samt " Jeg var død i synd" Antagelig kommer jeg til å fortsette med deler av Landstads reviderte salmebok, med innslag av Åge Samuelsen. Jeg er normalt temmelig agnostisk, men mannen i huset er skikkelig innbitt ateist og kommer nok til å bli gal snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 25. mars 2015 #1596 Del Skrevet 25. mars 2015 Heeeelp meee! Samboer uten liv! Ring 113, da, menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 25. mars 2015 #1597 Del Skrevet 25. mars 2015 "Hvor ofte bader/dusjer du 3åringen din?" Jeg leste "Hvor ofte barberer du 3åringen din?" Den havna nemlig rett over en tråd om intimbarbering, så det kom liksom veldig naturlig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 27. mars 2015 #1598 Del Skrevet 27. mars 2015 Mistet lysten på hobby Det er ikke min favorittsjokolade heller. Jeg anbefaler Pollysjokoladen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #1599 Del Skrevet 27. mars 2015 Mistet lysten på hobby Det er ikke min favorittsjokolade heller. Jeg anbefaler Pollysjokoladen! Takk for at du ikke postet det der, deprimerte folk tåler ikke så mye sånt.Anonymous poster hash: d851d...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. mars 2015 #1600 Del Skrevet 27. mars 2015 Må jeg fortelle ham at jeg er gravid? Neida, han finner det nok ut av seg selv i løpet av en 8-9-10 måneders tid! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå