Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Navnet Jesus?

blekner aldri,

tæres ei av tidens tann.

:romeo:

Og der var Absinthias hjerne infiltrert av religiøs sang og minner om mormor.

Nå har jeg trallet på denne og det utviklet seg videre til " Oh store Gud, når jeg i undring aner" , samt " Jeg var død i synd" Antagelig kommer jeg til å fortsette med deler av Landstads reviderte salmebok, med innslag av Åge Samuelsen.

Jeg er normalt temmelig agnostisk, men mannen i huset er skikkelig innbitt ateist og kommer nok til å bli gal snart. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du fem om dagen?

Er i startfasen! Det er ikke lett å holde seg konsekvent til denne regelen, men jeg har jo hørt lenge at det er så sunt, så da måtte jeg jo prøve. Hittil har det ikke vært så suksessfullt, jeg begynner å gå opp i vekt, og er blitt litt tungpustet. Nå begynte jeg jo med vennene mine da, og de er (var) kanskje ikke så veldig sunne selv? Planen nå er å gå over til anorektikere, de er jo rene tørrpinnene så det blir nesten som knekkebrød tenker jeg meg.

:spise:

(Får vel legge til at jeg ble inspirert av Thorbjørn Egners "Grønnsakspisersang". Når han skriver "Den som vil ha bare kjøtt og spiser sine venner", så det vel kanskje ikke ment helt bokstavelig. Men hey! Litt moro må man ha)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NÅR BEGYNNER MAN Å BLØ ved kjemisk graviditet?

når man ser rødt blod komme ut av vaginaen :opplyser:

Anonymous poster hash: 518e6...31b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅR BEGYNNER MAN Å BLØ ved kjemisk graviditet?

når man ser rødt blod komme ut av vaginaen :opplyser:

Hva i allverden er en "kjemisk graviditet"? Jeg trodde målet var å lage en biologisk celleklump?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva i allverden er en "kjemisk graviditet"? Jeg trodde målet var å lage en biologisk celleklump?

har ingen anelse! et egg så blir befruktet og dør kanskje. men hva er isåfall spontanabort

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke(kjønnshår)

De er der fordi forhandlere av voks og barberhøvler skal ha en sårt tiltrengt inntekt. Hadde vi virkelig vært hårløse aper hadde de gått konk, og det er det ingen som vil.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der var Absinthias hjerne infiltrert av religiøs sang og minner om mormor.

Nå har jeg trallet på denne og det utviklet seg videre til " Oh store Gud, når jeg i undring aner" , samt " Jeg var død i synd" Antagelig kommer jeg til å fortsette med deler av Landstads reviderte salmebok, med innslag av Åge Samuelsen.

Jeg er normalt temmelig agnostisk, men mannen i huset er skikkelig innbitt ateist og kommer nok til å bli gal snart. :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Mistet lysten på hobby

Det er ikke min favorittsjokolade heller. Jeg anbefaler Pollysjokoladen!

Takk for at du ikke postet det der, deprimerte folk tåler ikke så mye sånt.

Anonymous poster hash: d851d...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...