Pringle Skrevet 3. mars 2015 #1541 Del Skrevet 3. mars 2015 AB1: om det er jujutsu grep politiet bruker for og legge folk i bakken? AB2: Nei. Det kalles nedleggingsteknikk. Hermetisering? Så det er derfor folk så lett blir "grønnsaker" etter uheldige møter med politiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. mars 2015 #1542 Del Skrevet 3. mars 2015 Spørsmål til jenter som har eller har hatt ONS Eh, litt vanskelig å svare akkurat nå. Er litt opptatt med ONS i dette øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 3. mars 2015 #1543 Del Skrevet 3. mars 2015 Spørsmål til jenter som har eller har hatt ONS Eh, litt vanskelig å svare akkurat nå. Er litt opptatt med ONS i dette øyeblikk. Stakkars fyr. Her driver han og gjør sitt ytterste for å tilfredstille deg, også taster du på Kg underveis... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 5. mars 2015 #1544 Del Skrevet 5. mars 2015 Dinosaurer døde ikke ut, de lever enda - overalt på kloden. Ross.....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 5. mars 2015 #1545 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Har vært og kikket på kreasjonisme-tråden, og må bare få det ut... (....) og muslimer som står høyest på selvmordsstatistikken. Endret 5. mars 2015 av daemonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 5. mars 2015 #1546 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hvordan konfrontere en følelsesmessig utilgjengelig mann? La være. Han kommer til å være utilgjengelig. Din største hemmelighet som Facebookstatus Man legger ikke ut sin største hemmelighet på Facebook. Endret 5. mars 2015 av Tøytigern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1547 Del Skrevet 6. mars 2015 Tips mot panikkangst? Unngå å få panikk, så holder du angsten i sjakk(matt).Anonymous poster hash: 6d15e...38c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #1548 Del Skrevet 6. mars 2015 Tips mot panikkangst? Unngå å få panikk, så holder du angsten i sjakk(matt).Anonymous poster hash: 6d15e...38c Tulling Anonymous poster hash: 9a439...53f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. mars 2015 #1549 Del Skrevet 6. mars 2015 Du får en hundrings av meg Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. mars 2015 #1550 Del Skrevet 6. mars 2015 Du får en hundrings av meg Takk. Åj... Nå kommer det til å havne mange folk i tråden, og da varer den jo i evigheter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. mars 2015 #1551 Del Skrevet 6. mars 2015 Åj... Nå kommer det til å havne mange folk i tråden, og da varer den jo i evigheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. mars 2015 #1552 Del Skrevet 7. mars 2015 Satans eget nettsted: kvinneguiden.no Kan jeg spørre hva det var som avslørte meg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. mars 2015 #1553 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg klarer ikke å bruke penger, trenger hjelp Mulighetene er mange. Alt fra en tur til bilforhandler/møbelbutikk/kjøpesenter/elektro til ebay og amazon, til kredittkort og "såkalt dyre smålån (som kan omgjøres til et gedigent forbrukslån når man blir lurt til å gjøre noe med gjelda)". Eller bare gi alle pengene til undertegnede, og jeg skal love dyrt og hellig å bruke dem opp på tant og fjas (og sprit). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. mars 2015 #1554 Del Skrevet 8. mars 2015 når skal jeg reise meg på bussen? Når du skal av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 8. mars 2015 #1555 Del Skrevet 8. mars 2015 Sur gubbe pga sex, hva skal jeg gjøre? Slutt å ha sex hvis han bare blir sur av det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. mars 2015 #1556 Del Skrevet 8. mars 2015 Få sydd kjole - Hvor? Hos en skredder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. mars 2015 #1557 Del Skrevet 8. mars 2015 Satans eget nettsted: kvinneguiden.no Kan jeg spørre hva det var som avslørte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 8. mars 2015 #1558 Del Skrevet 8. mars 2015 Når Plumbo ikke virker? Har du forsøkt DDE? Så kanskje det går likar no? HAHAHAHAH!!!! Jeg lo så hardt av det der at det bare kom pipelyder.. haha <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. mars 2015 #1559 Del Skrevet 8. mars 2015 Ble du gravid med pergo? Pergo, hvem er det? Mener du han som fant opp laminatgulvet? Sitat pergo.no Pergo fant opp laminatgulvet for over tretti år siden. I dag er merket ensbetydende med vakre, praktiske gulv – en tradisjon forankret i “Historien om laminat”. Historien begynte med en idé om å skape vakre gulv som kunne tåle hverdagens virkelige utfordringer og likevel se flotte ut etter flere års bruk. Av praktiske årsaker gjorde vi dem også svært enkle å legge og vedlikeholde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. mars 2015 #1560 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi som skal ned før påske 2015 Bypåske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå