#Sunrise Skrevet 7. juni 2013 #101 Del Skrevet 7. juni 2013 Tannlege i narkose Nei takk. Jeg foretrekker at tannlegen er høvelig våken mens han jobber. hahah måtte le av denne, jeg som skreiv det:P Klarer du å være ærlig? nei bare lyver hele tiden:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. juni 2013 #102 Del Skrevet 7. juni 2013 Humørsvinginger hos menn... lite trening.. lavt blod sukker?... Mensen. Garantert! Gi han sjokolade og noen tamponger, så skal du se han blir glad igjen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juni 2013 #103 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) På tide å kutte puppen - 2-åring Stakkars pupp. Gi den bedøvelse før du kutter den av. Endret 7. juni 2013 av Evilposelos 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 7. juni 2013 #104 Del Skrevet 7. juni 2013 Ikke sett fitta på en pidestall! Nei jeg foretrekker å sette den på en ordentlig stol eller i en sofa. Pidestaller er liksom så små og vaglete. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. juni 2013 #105 Del Skrevet 8. juni 2013 Hund bet unge - riktig å avlive hund? Jeg er fristet til å si at det heller er kjerringa og de uoppdragne drittungene hennes som burde avlives. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2013 #106 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Er det arvelig å være gravid?Jupp, på samme måte som det er arvelig å bli gammel og arvelig å dø. Ble mammaen din gravid kan du banne på at du også blir det! Og skulle du mot alle ods ikke bli det er det ett sikkert tegn på at du er adoptert. Adoptert I tell you, adoptert!!! Ja, i likhet med sterilitet så er graviditet arvelig. Faren min er født steril, men det er mamma jeg slekter mest på siden jeg ble født gravid. .....Det gjør desverre broren min og! Endret 8. juni 2013 av NozMonster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2013 #107 Del Skrevet 8. juni 2013 Du vet du er fra Bergen når.... Når du snakker bergensk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2013 #108 Del Skrevet 8. juni 2013 Du vet du er fra Bergen når.... Når du snakker bergensk Eller Du vet du er i bergen når.. Kiloprisen på fisk nærmer seg 1000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. juni 2013 #109 Del Skrevet 8. juni 2013 Vil hun ligge med meg, eller bare venner? Hun vil nok bare ligge med venner. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2013 #110 Del Skrevet 8. juni 2013 Kan jeg gå tur alene på denne tiden av døgnet i Oslo? Ja, selvfølgelig kan du det! Er det noen tid på døgnet hvor det er forbudt!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. juni 2013 #111 Del Skrevet 8. juni 2013 Er det arvelig å være gravid? Bare på morssiden, men far kan være bærer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. juni 2013 #112 Del Skrevet 9. juni 2013 Kjøpe ungdomsskort selv om jeg er over 20? Nei, vær så snill. Kjøp et barnekort, plis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. juni 2013 #113 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvor mye oppgulp kan man komme med Det kommer vel an på hvor mye du har spist og drukket? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. juni 2013 #114 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvor mye oppgulp kan man komme med Det kommer vel an på hvor mye du har spist og drukket? ..eller hvilken bruker det er snakk om... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 9. juni 2013 #115 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvor mye oppgulp kan man komme med Det kommer vel an på hvor mye du har spist og drukket? ..eller hvilken bruker det er snakk om... Ja det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #116 Del Skrevet 10. juni 2013 Når er damer forbi glansdagene? - når ingen pusser dem lenger! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleulv_ Skrevet 11. juni 2013 #117 Del Skrevet 11. juni 2013 I tråden Hjelp! Hun sier hun skal ha barn med meg, har jeg lyst til å skrive: bare for å oppklare en ting som jeg synes er litt uklart... Er det sånn at man burde bruke kondom dersom man ikke ønsker barn mener dere? Synes det har blitt sagt litt for få ganger i tråden, så er derfor usikker skjønner dere. JESUS! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 11. juni 2013 #118 Del Skrevet 11. juni 2013 Er jeg gravid? Vet da søren ikke jeg! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. juni 2013 #119 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Han vet jeg er intresert, men hvordan få han til å bli det tilbake? Du tvinger han selvsagt. Lås han inne på et rom og si han ikke får komme ut før han er interessert i deg. Klarte og si at jeg elsker han Gratulerer! Var det vanskelig? Endret 12. juni 2013 av Inwe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. juni 2013 #120 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvor lenge klarer du å ri? Er ikke det mer opp til hesten enn meg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå