Hulderen Skrevet 9. mars #11641 Del Skrevet 9. mars Er en tekopp usunt Ja, det er veldig usunt å spise en tekopp. Du kan skjære deg på bitene, og du kan skade, svelg, magesekk, tarmer og anus. Hvis du knuser tekoppen til pulver og drikker den, så kan der gå bra, men det er ikke å anbefale. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars #11642 Del Skrevet 10. mars Hvem var Gossip Girl? Meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyp pust Skrevet 10. mars #11643 Del Skrevet 10. mars Cid skrev (På 8.3.2025 den 15.05): skvises ut av arbeidslivet, hva nå? Prøve å klatre inn igjen via vinduet? Litt som å ta bakveien inn i tuben igjen, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. mars #11644 Del Skrevet 14. mars Dere i 50 -60 årene ,hvor mye har livskvaliteten deres sunget? Enormt mye, og nå synger den på siste verset! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #11645 Del Skrevet 17. mars Selena Gomez. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 17. mars #11646 Del Skrevet 17. mars Hvorfor trenger vi en ny melk? Som oftest fordi den gamle enten er drukket opp, eller har gått ut på dato. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #11647 Del Skrevet 18. mars Vårt liv som FIRE - ville du ha byttet hvis du kunne? Gjerne, jeg kunne aldri tenkt meg å være en brann 🥵 Da hadde jeg heller villet være WATER 🚰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars #11648 Del Skrevet 19. mars Lett og billig mat til 30-årslag 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 19. mars #11649 Del Skrevet 19. mars Ardwinna skrev (På 14.3.2025 den 21.44): Dere i 50 -60 årene ,hvor mye har livskvaliteten deres sunget? Enormt mye, og nå synger den på siste verset! "Nei, vent nå litt! Det der var ikke siste verset!" fra Lykliga gatan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 19. mars #11650 Del Skrevet 19. mars Hva har du spist til frokost? (Bilde) Jeg tror ikke noen ønsker å se bilde av det jeg har spist til frokost, for å si det sånn. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars #11651 Del Skrevet 20. mars Tips til sekk? Gjerne litt fin? Denne har en pipe med 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars #11652 Del Skrevet 20. mars (endret) Flytur med hund En flyvende hund? Så kult 😄 Endret 20. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 20. mars #11653 Del Skrevet 20. mars Cid skrev (9 timer siden): Flytur med hund En flygende hund? Så kult 😄 Jeg har hørt om flyvende aper, men dette var nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars #11654 Del Skrevet 20. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (40 minutter siden): Jeg har hørt om flyvende aper, men dette var nytt. Hvem skal plukke opp det flyvende hundedrittet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. mars #11655 Del Skrevet 20. mars Cid skrev (11 minutter siden): Hvem skal plukke opp det flyvende hundedrittet da? Trump, Putin og Musk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars #11656 Del Skrevet 20. mars jukkapalme skrev (45 minutter siden): Trump, Putin og Musk Med hjelp fra Kim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21. mars #11657 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (19 timer siden): Hvem skal plukke opp det flyvende hundedrittet da? Stakkarene som får det i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 21. mars #11658 Del Skrevet 21. mars Er det en deal-breaker for deg om din kjære ikke er så god på ski eller ikke vil stå? Ski bryr jeg meg ikke mye om, men om min kjære ikke vil stå så kan det bli vanskelig. Det er ikke alltid det er sitteplasser. Kan løses med rullestol, men det blir litt rart for meg om det er viljen til å stå det går på, og ikke evnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #11659 Del Skrevet 23. mars Tror sønn på 16 har med seg full venn hjem Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. mars #11660 Del Skrevet 26. mars Barnebidrag for 2 barn - hva mottar dere? Jeg er 33 år så pappa har ikke betalt barnebidrag på 15 år 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå