Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Hun byttet ikke ut dosetet eller dusjhodet da hun flyttet, ekkelt?

Ja, når jeg flyttet så byttet jeg kjøkkenbenk, gulv og veggfliser, dørhåndtak, vindu og vindusrammer, jeg byttet ikke bare dosetet men hele toalettet og dusjhodet sammen med rørene, såklart skiftet jeg vannkranen siden de som flytter inn såklart ikke skal måtte vaske hendene sine i en brukt vask. Jeg byttet alle skapdører, skiftet taklamper i tilfelle de skulle komme borti lampen selv en gang slik de ikke får noe bakterier, hm var det noe annet? Åja, jeg malte hele leiligheten siden den daværende malingen var "brukt", det var alt, skulle bare mangle og det kostet meg bare noen hundretusener kroner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Perelandra skrev (På 26.5.2013 den 13.05):

Jeg får helt allergisk anfall av språkbruken til en del folk her. De hender at jeg kommenterer det, men som oftest prøver jeg å holde irritasjonen tilbake. Skrivefeil er greit nok, det kan skje for mange, men det er bruken av en del ord jeg irriterer meg over

All bruken av -ish gjør meg helt sprø! Det virker som et hvert ord kan få et "Ish" slengt etter seg. Jeg irrterer meg også alle som skriver nippler når de mener brystvorter. En nippel er noe som sitter på et sykkelhjul!

Denne setningen fristet veldig til et flåsete svar, men jeg valgte å la være. "Fortell stalker-ish historier, ting du har gjort for og imponere en du har hatt en crush på, og andre "teite" ting du har gjort!"

Jeg driver hverken med stalking eller ishing, og har heller ikke hatt crush på noen. Derimot har jeg vært både forelska og betatt, og har noen ganger oppført meg teit på grunn av det.

«Ishing»🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...