FrøkenBaker Skrevet 23. april 2014 #981 Del Skrevet 23. april 2014 Er det greit å bruke hakekors når man ikke er nazist? Neeei... Uhm, men for ordens skyld skal du helst ikke bruke det uansett altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 24. april 2014 #982 Del Skrevet 24. april 2014 Fotballfrue - del 4567 Har dere begynt å diskutere spesifikke kroppsdeler som tilhører kjerringa også, nå? Nå får dere gi dere.. Sinne koker Er det et nytt vitenskapelig funn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 25. april 2014 #983 Del Skrevet 25. april 2014 Spørsmål til menn: mamma vaginaer vs vagina til ufødte http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=831801 Dafuq did I read? :-O Nei, takk! Til begge! Ekle menneske. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. april 2014 #984 Del Skrevet 25. april 2014 Fotballfrue - del 4567 Har dere begynt å diskutere spesifikke kroppsdeler som tilhører kjerringa også, nå? Nå får dere gi dere..Sinne koker Er det et nytt vitenskapelig funn? Nei,men det er helt vanlig utrykk her jeg kommer fra så jeg har vel aldri tenkt på at det kanskje ikke er for alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 25. april 2014 #985 Del Skrevet 25. april 2014 Rar følelse i livmoren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. april 2014 #986 Del Skrevet 26. april 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=831700&view=getnewpost Drikker du alkohol når du ikke går på prevensjon? ... Eeh nei det er for risikabelt. Jeg er alltid så billig i fylla, så om jeg blir gravid så aner jeg ikke hvem av mine one night stands som traff fulltreffer.. Blir slitsomt det- mange barn med like mange fedre.. Nei takke seg til prevensjon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 26. april 2014 #987 Del Skrevet 26. april 2014 Hjelp, kjøpe med meg samboer! Jeg leste denne slik første gangen og skjønner at det kan skape litt panikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. april 2014 #988 Del Skrevet 27. april 2014 15 åring. Sove lamme pappa? Unnskyld, men jeg tror muligens De bør vurdere et semester til på norskkurset, så det blir enklere for oss andre norskspråklige å forstå Dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 27. april 2014 Forfatter #989 Del Skrevet 27. april 2014 Har noen forlatt mannen ene og alene pga alkohol? Jeg lot ham sitte alene i bilen en gang jeg skulle på polet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 27. april 2014 #990 Del Skrevet 27. april 2014 15 åring. Sove lamme pappa? Unnskyld, men jeg tror muligens De bør vurdere et semester til på norskkurset, så det blir enklere for oss andre norskspråklige å forstå Dem. Nå har du misforstått her, altså! Det er snakk om en 15-åring som spør sin pappa om lammet sover eller ikke! Et nokså sannsynlig scenario på de fleste bondegårder, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 27. april 2014 #991 Del Skrevet 27. april 2014 Nå har du misforstått her, altså! Det er snakk om en 15-åring som spør sin pappa om lammet sover eller ikke! Et nokså sannsynlig scenario på de fleste bondegårder, tenker jeg. Det mangler altså noen r'er der. Så det må ha vært derfor jeg ikke forstod det. Dessuten gikk jeg ut fra at man ikke spør sin far sauebonden via en tråd på Kg om lammet deres sover. Men,du har sikkert rett. Ikke lett å få kontakt med folk som er nettavhengige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 27. april 2014 #992 Del Skrevet 27. april 2014 Menn: Forskjell på sex med dama før/etter å ha født? Det å føde når man er mann med utoverutstyr ser jeg for meg er voldsomt nok i seg selv, men sex etterpå? Tror det blir litt verre enn før fødselen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. april 2014 #993 Del Skrevet 27. april 2014 fikse knust iphone på Grønland? Du må nok belage deg på å vente med å få fikset den til du er hjemme igjen fra ekspedisjonen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 28. april 2014 #994 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg er så lei den nye kona Nygift og alt lei kona? Jaja. Neste vær så god! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 29. april 2014 #995 Del Skrevet 29. april 2014 Tenner damer på unge gutter ? Nei, de fleste av oss har vel ikke for vane å sette fyr på dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 29. april 2014 #996 Del Skrevet 29. april 2014 tatovering healer bra ? Jeg tror du heller skal forsøke Snåsamannen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mai 2014 #997 Del Skrevet 1. mai 2014 Dropp voksingen, vinn en epilator! Huset mitt brant ned og faren min fikk kreft, derfor fortjener jeg denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Toad Skrevet 4. mai 2014 #998 Del Skrevet 4. mai 2014 "Hvordan lukter hasj?" - Med nesen som alle andre tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. mai 2014 #999 Del Skrevet 5. mai 2014 Eksisterer vi? Selvsagt ikke. Det er bare tråden Eksisterer vi? som eksisterer. Alt annet, inkludert dette flåsete svaret, er bare noe den tråden tenker på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. mai 2014 #1000 Del Skrevet 5. mai 2014 Øøh, hvor ble det av tante rød? Hun har kanskje slått seg sammen med Tante Grønn, Tante brun, og Tante Fiolett? :skratte: Og så må vi for all del ikke glemme Onkel Blå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå