Tøytigern Skrevet 14. mars 2014 #901 Del Skrevet 14. mars 2014 Den store extensions-tråden: pros and cons ved ulike extensions... Noen har problemer med norsk språk, skjønner vi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 14. mars 2014 #902 Del Skrevet 14. mars 2014 Beste solarium? Hva mener du? Den kuleformede tingen man ser på himmelen om dagen. Best på pris også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. mars 2014 #903 Del Skrevet 15. mars 2014 Kunne du bli sammen med en manlet? En hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2014 #904 Del Skrevet 15. mars 2014 Slørhale med sopp? Nei takk, går heller for litt torsk med gulrot. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. mars 2014 #905 Del Skrevet 15. mars 2014 Kunne du bli sammen med en manlet? En hva? Er det en mannlig hamlet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. mars 2014 #906 Del Skrevet 16. mars 2014 Er det en mannlig hamlet? Hamlet var vel i utgangspunktet en mann, så jeg vet ikke. Når jeg så nærmere etter i tråden for å finne det ut, var det bilder av menn som stod på tå. Så det er mulig det dreier seg om en form for ballettdanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 16. mars 2014 #907 Del Skrevet 16. mars 2014 Slørhale med sopp? Nei takk, går heller for litt torsk med gulrot. Lo så jeg vekket folk :'-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #908 Del Skrevet 16. mars 2014 Lo så jeg vekket folk :'-D Jeg å, men heldigvis er ikke akvariefisk favoritt her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 16. mars 2014 #909 Del Skrevet 16. mars 2014 Hvor får jeg kjøpt en slik... I butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2014 #910 Del Skrevet 16. mars 2014 Hamlet var vel i utgangspunktet en mann, så jeg vet ikke. Når jeg så nærmere etter i tråden for å finne det ut, var det bilder av menn som stod på tå. Så det er mulig det dreier seg om en form for ballettdanser. Det er så nære at det må vi bare godta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 16. mars 2014 #911 Del Skrevet 16. mars 2014 "Lengde på nyfødt og høyde senere?" Her skjønner jeg ikke hva du vil frem til en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 16. mars 2014 #912 Del Skrevet 16. mars 2014 "Sambo på byn, hvordan få tiden til å gå..? Hva med å stikke bort til naboen med en flaske vin og ditt peneste undertøy? Eller det går an å underholde seg selv. Tror jeg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 16. mars 2014 #913 Del Skrevet 16. mars 2014 "Sambo på byn, hvordan få tiden til å gå..? Hva med å stikke bort til naboen med en flaske vin og ditt peneste undertøy? Eller det går an å underholde seg selv. Tror jeg.. Off topic, men.... klarer seriøst ikke folk å være alene lenger!? EN kveld på byen og hun vet ikke hva hun skal finne på?! Høres ut som om "sambo" burde være ute oftere spør du nå meg.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 18. mars 2014 #914 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Folk som ikke serverer noe når man kommer på babybesøk/besøk generelt - Ja jeg vet, sitter der med en unge på puppen rett ut på sofaen og bare gjør ingenting om dagen. Også klarer de ikke en gang å servere en stakkar når de kommer på besøk. Jeg mener de har jo to armer. En til babyen og en annen til tevannet. For noen sjusker! Endret 18. mars 2014 av Cordelia 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 18. mars 2014 #915 Del Skrevet 18. mars 2014 Har du noen gang stjålet noens kjæreste? Kidnappet. Når en mot et menneskes vilje tar det fra et sted til et annet så heter det "å kidnappe". Med mindre over nevnte kjæreste er en gullfisk. Eller en sofa. Eller muligens et lik. Jeg er litt usikker på terminologien, men mener man kan stjele lik. Levende mennesker kidnapper man. Ikke noe man opplyser om på kvinneguiden, forresten, da det tilsvarer et "gå rett i fengsel"-kort. Eventuelt dette svaret: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvo Skrevet 18. mars 2014 #916 Del Skrevet 18. mars 2014 Kunne du bli sammen med en manlet? En hva? Er det en mannlig hamlet? Hamlet var vel i utgangspunktet en mann, så jeg vet ikke. Når jeg så nærmere etter i tråden for å finne det ut, var det bilder av menn som stod på tå. Så det er mulig det dreier seg om en form for ballettdanser. Det er en liten mann som overkompenserer med å bygge masse muskler. Resultatet: En kjøttbolle på 160 / Manlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 19. mars 2014 #917 Del Skrevet 19. mars 2014 Har jeg noen grunn til å bli litt mistenkelig..? Trenger du noen grunn? Hverdagen trenger spenning! Ifør deg frakk, hatt og solbriller, ta med en avis som du har klipt kikkhull i og still deg opp på gatehjørner rundt forbi og se mistenkelig ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. mars 2014 #918 Del Skrevet 22. mars 2014 Ingen øvelser tar på rumpa ..det er det vel hender som gjør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. mars 2014 #919 Del Skrevet 22. mars 2014 Det er en liten mann som overkompenserer med å bygge masse muskler. Resultatet: En kjøttbolle på 160 / Manlet. :skratte: Jeg vet hva du mener med kjøttbolle i den sammenhengen, men likevel så jeg plutselig for meg en 160 cm høy kjøttbolle, med spaghetti og saus og det hele som tuslet rundt i byen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. mars 2014 #920 Del Skrevet 22. mars 2014 :skratte: Jeg vet hva du mener med kjøttbolle i den sammenhengen, men likevel så jeg plutselig for meg en 160 cm høy kjøttbolle, med spaghetti og saus og det hele som tuslet rundt i byen. Do not mock my religjin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå