Ardwinna Skrevet 10. juni 2019 #8441 Del Skrevet 10. juni 2019 Min kone har noen år på bakken og det vises godt 😲 Hvordan kan jeg få henne til å endre seg litt? Du kan jo spandere på henne en flytur så hun får litt luft under vingene, og ros henne opp i skyene og fortell henne hvor utrolig høyt du elsker henne! Hun vil nok synes det er helt himmelsk! Enn du da, er du en litt sånn svevende type? Kanskje det er på tide at du får føttene godt plantet på jorda så du ikke mister helt bakkekontakten. Du er jo heldig som har ei sånn jordnær kone! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. juni 2019 #8442 Del Skrevet 10. juni 2019 menn: liker dere at kvinnen sitter på ansiktet deres? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 10. juni 2019 #8443 Del Skrevet 10. juni 2019 Er klær fra Nelly harry? Nelly er da ikke Harry? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. juni 2019 #8444 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) Hvorfor juger menn? Tenk så kjedelig det hadde vært om vi bare skulle ha sagt sannheten hele tiden. Endret 11. juni 2019 av FrankDrebin Tyrkleif 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MyzTeri Skrevet 11. juni 2019 #8445 Del Skrevet 11. juni 2019 På 8.6.2013 den 14.35, Nimorna skrev: Hund bet unge - riktig å avlive hund? Jeg er fristet til å si at det heller er kjerringa og de uoppdragne drittungene hennes som burde avlives. Det sa mamma til de voksne som alltid mente en bikje måtte avlives hvis den mostret litt etter å ha blitt dratt i halen og plaget av unger hvis foreldre ikke eide skam nok til å be ungene oppføre seg🤣 Onkel etter at bikja knurra litt på fetteren min som hadde plaget bikja: den må avlives!!!!!! Mamma: Reiser seg opp, stirrer han i øynene og sier "den eneste som bør avlives her er du siden du ikke kan lære barnet respekt". Jaja, harsh, men poeng. Jeg vokste alltid opp med at man skal vise dyret respekt, tror jeg hadde blitt spikret på korset og satt på permanent husarrest hvis jeg hadde så mye som krummet ett hår på ett dyr feil😏. Er sikkert derfor jeg heller aldri har opplevd at ett dyr har knurret, glefset eller bitt meg til tross for at jeg har møtt sikkert 100vis av hunder og katter. Jeg blir bare så lei av sånne tråder som "Han pratet med en dame, jeg er så såret". Gi deg. Bli voksen. Jenter blir sjalu, kvinner lar seg ikke esitimere med det. Slutt å hold mennene deres i strupelenker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. juni 2019 #8446 Del Skrevet 11. juni 2019 Hvem er finest? Mannen vil ha led, jeg uten Hva slags led er det snakk om? Skipsled? Eller er han en sjefete type? Vanskelig å vite hvordan dette påvirker utseendet på dere to, spesielt når det mangler bilde. Men hvis du mener sånne nymotens lysgreier, er det stor sjanse for at han vil overstråle deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 11. juni 2019 #8447 Del Skrevet 11. juni 2019 Sint for at jeg ikke får kjæreste (Kvinne 25) Kanskje prøve å utvide søket ditt for å øke sjansene - hva er galt med kvinner på f.eks. 24 eller 26? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy_miss Skrevet 11. juni 2019 #8448 Del Skrevet 11. juni 2019 Hva har dere til servise? Mat, kniv, skje og gaffel.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. juni 2019 #8449 Del Skrevet 11. juni 2019 7 timer siden, Ichiko skrev: Hvem er finest? Mannen vil ha led, jeg uten Hva slags led er det snakk om? Skipsled? Eller er han en sjefete type? Vanskelig å vite hvordan dette påvirker utseendet på dere to, spesielt når det mangler bilde. Men hvis du mener sånne nymotens lysgreier, er det stor sjanse for at han vil overstråle deg. Kanskje det er snakk om LED-belysning? Det er jo ganske fint, så jeg skjønner i såfall mannen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 11. juni 2019 #8450 Del Skrevet 11. juni 2019 54 minutter siden, Ardwinna said: Kanskje det er snakk om LED-belysning? Det er jo ganske fint, så jeg skjønner i såfall mannen Kommer jo an på LEDen det da. Alt fra normalbelysning til skikkelig discoharry: https://bgr.com/2018/12/18/led-light-strip-on-amazon-vs-philips-hue-lightstrip-plus/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. juni 2019 #8451 Del Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, T-Rex skrev: Kommer jo an på LEDen det da. Alt fra normalbelysning til skikkelig discoharry: https://bgr.com/2018/12/18/led-light-strip-on-amazon-vs-philips-hue-lightstrip-plus/ Hah, det var jo faktisk LED-belysning det var snakk om... Ardwinna killed the joke. Og i dette tilfellet var det jo virkelig på grensen til discoharry... 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 12. juni 2019 #8452 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg vil ha tilbake avgiften på arv! Har du først betalt den får du den nok ikke tilbake. Hvis jeg var deg ville jeg lagt det bak meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 12. juni 2019 #8453 Del Skrevet 12. juni 2019 Trening, hvordan komme i gang Du setter den ene foten foran den andre, også flytter du den andre foten etter-veldig raskt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. juni 2019 #8454 Del Skrevet 12. juni 2019 Kvinner som skylder på fødsel Det må da være den beste unnskyldningen til å ikke å møte tenker jeg "Sorri, jeg kunne ikke komme, jeg måtte føde litt" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 12. juni 2019 #8455 Del Skrevet 12. juni 2019 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1284835-hva-har-dere-til-servise/?do=getNewComment Pleier å ha mat som passer til serviset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 12. juni 2019 #8456 Del Skrevet 12. juni 2019 Blir kåt på pendlertoget Jaja, noen tenner på søppelsekker og murstein, så hvorfor ikke tog også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2019 #8457 Del Skrevet 13. juni 2019 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1285665-hvorfor-slenger-brukere-inn-engelske-ord-i-absulutt-alt/?tab=comments#comment-23568271 I have not merket det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 13. juni 2019 #8458 Del Skrevet 13. juni 2019 Hvordan kle seg når man har muffinsform Har du virkelig tenkt å la innholdet i kjøkkenskapene avgjøre hvordan du kler deg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 13. juni 2019 #8459 Del Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, T-Rex skrev: Hvordan kle seg når man har muffinsform Har du virkelig tenkt å la innholdet i kjøkkenskapene avgjøre hvordan du kler deg? Selvfølgelig på samme måte som når man har skjærefjøl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 13. juni 2019 #8460 Del Skrevet 13. juni 2019 Hvor stort er omfanget av fedme? For eksempel halvannen meter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå