Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Min kone har noen år på bakken og det vises godt 😲 Hvordan kan jeg få henne til å endre seg litt?

Du kan jo spandere på henne en flytur så hun får litt luft under vingene, og ros henne opp i skyene og fortell henne hvor utrolig høyt du elsker henne! Hun vil nok synes det er helt himmelsk!

Enn du da, er du en litt sånn svevende type? Kanskje det er på tide at du får føttene godt plantet på jorda så du ikke mister helt bakkekontakten. Du er jo heldig som har ei sånn jordnær kone! :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MyzTeri
På 8.6.2013 den 14.35, Nimorna skrev:

Hund bet unge - riktig å avlive hund?

Jeg er fristet til å si at det heller er kjerringa og de uoppdragne drittungene hennes som burde avlives.

Det sa mamma til de voksne som alltid mente en bikje måtte avlives hvis den mostret litt etter å ha blitt dratt i halen og plaget av unger hvis foreldre ikke eide skam nok til å be ungene oppføre seg🤣 Onkel etter at bikja knurra litt på fetteren min som hadde plaget bikja: den må avlives!!!!!! Mamma: Reiser seg opp, stirrer han i øynene og sier "den eneste som bør avlives her er du siden du ikke kan lære barnet respekt". Jaja, harsh, men poeng.

Jeg vokste alltid opp med at man skal vise dyret respekt, tror jeg hadde blitt spikret på korset og satt på permanent husarrest hvis jeg hadde så mye som krummet ett hår på ett dyr feil😏. Er sikkert derfor jeg heller aldri har opplevd at ett dyr har knurret, glefset eller bitt meg til tross for at jeg har møtt sikkert 100vis av hunder og katter.

Jeg blir bare så lei av sånne tråder som

"Han pratet med en dame, jeg er så såret". Gi deg. Bli voksen. Jenter blir sjalu, kvinner lar seg ikke esitimere med det. Slutt å hold mennene deres i strupelenker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Ichiko skrev:

Hvem er finest? Mannen vil ha led, jeg uten

Hva slags led er det snakk om? Skipsled? Eller er han en sjefete type?

Vanskelig å vite hvordan dette påvirker utseendet på dere to, spesielt når det mangler bilde. Men hvis du mener sånne nymotens lysgreier, er det stor sjanse for at han vil overstråle deg.

Kanskje det er snakk om LED-belysning? Det er jo ganske fint, så jeg skjønner i såfall mannen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, T-Rex skrev:

Kommer jo an på LEDen det da. Alt fra normalbelysning til skikkelig discoharry:

https://bgr.com/2018/12/18/led-light-strip-on-amazon-vs-philips-hue-lightstrip-plus/

Hah, det var jo faktisk LED-belysning det var snakk om...:plystre:  Ardwinna killed the joke.
Og i dette tilfellet var det jo virkelig på grensen til discoharry... 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hvordan kle seg når man har muffinsform

Har du virkelig tenkt å la innholdet i kjøkkenskapene avgjøre hvordan du kler deg?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Hvordan kle seg når man har muffinsform

Har du virkelig tenkt å la innholdet i kjøkkenskapene avgjøre hvordan du kler deg?

:fnise:

Selvfølgelig på samme måte som når man har skjærefjøl :opplyser:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...