Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bossa Nova

Bar/pup i Bergen for date?

Nei, det må du ikke finne på. Det er ennå litt uanstendig å gå på date med puppen bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Jeg bruker 2 timer på vedlikeholds- og oppussingsarbeid av badet mitt hver eneste morgen :)

Kjøkkenet bruker jeg minst mulig tid på, da jeg ikke er like glad i kjøkkenet mitt som i badet mitt, og da ble det slik at jeg bruker så mye tid på badet

Anonymkode: 54b59...937

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rensing av mandariner o.l. på busser og andre steder. Mange allergiske

På tide at myndighetene innfører 18års grense på denne djevelfrukten. Eller i det minste skilter med "skrelling forbudt" på offentlig transport, offentlige kontorer osv. Kanskje man kan lage egne lukseriøse skrellebuer? Der man meske seg med colombianske blodappelsiner og australske ørkenlimes. Gjerne med et sprudlende glass vossavann til.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Byll på katt? Hjelp og tips!

For ca 100 år siden, fikk man på apoteket kjøpt blodigler som ble brukt til å suge ut verk o.l. fra byller (på mennesker), og kanskje også på dyr(?)

Men jeg vet ikke om det er anbefalt nå. Trolig ikke ettersom apotekene ikke fører disse iglene lengre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Byll på katt? Hjelp og tips!

For ca 100 år siden, fikk man på apoteket kjøpt blodigler som ble brukt til å suge ut verk o.l. fra byller (på mennesker), og kanskje også på dyr(?)

Men jeg vet ikke om det er anbefalt nå. Trolig ikke ettersom apotekene ikke fører disse iglene lengre.

Igler blir fremdeles brukt i medisin, men bør nok brukes av godkjent personell, ellers kan det bli blodmangel og sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...