Frøkenfryden Skrevet 4. januar #11601 Del Skrevet 4. januar Boetica skrev (På 1.1.2025 den 17.03): Mine måtte feie litt utenfor døra fra de var sånn sju år 🤓 😂 Når måtte de feie for egen dør da? 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4. januar #11602 Del Skrevet 4. januar Frøkenfryden skrev (10 timer siden): 😂 Når måtte de feie for egen dør da? 😜 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. januar #11603 Del Skrevet 5. januar Frøkenfryden skrev (På 4.1.2025 den 9.33): 😂 Når måtte de feie for egen dør da? 😜 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. januar #11604 Del Skrevet 6. januar Hvordan få damen til å komme? Rop navnet hennes og vift med en sjokolade, så kommer hun sikkert med én gang! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #11605 Del Skrevet 7. januar Ammefri til barn på snart 2 år Da er nok barnet blitt for gammel til å bli ammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 7. januar #11606 Del Skrevet 7. januar Menn skremmer meg BØH!!!!! Hilsen mann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar #11607 Del Skrevet 7. januar FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden): Menn skremmer meg BØH!!!!! Hilsen mann Johannes Thingnes BØ! 👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 8. januar #11608 Del Skrevet 8. januar Er sushi godt til konfirmasjon? Nei! Akkurat da smaker det helt grufullt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #11609 Del Skrevet 8. januar Hvordan bør man oppføre seg når man er 45 år? Som når man er 44 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #11610 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (På 22.12.2024 den 20.47): Ser slik ut nå. Slik 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. januar #11611 Del Skrevet 11. januar Cid skrev (På 8.1.2025 den 11.15): Hvordan bør man oppføre seg når man er 45 år? Som når man er 44 år. 29 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 12. januar #11612 Del Skrevet 12. januar Hvilken bil med tre bakovervendte barn? Såvidt meg bekjent er det ingen biler som kommer med barn som ekstrautstyr, verken de som er vendt bakover eller forover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 12. januar #11613 Del Skrevet 12. januar Polly Ester skrev (3 timer siden): Hvilken bil med tre bakovervendte barn? Såvidt meg bekjent er det ingen biler som kommer med barn som ekstrautstyr, verken de som er vendt bakover eller forover. Disse barna kommer til å slite kraftig med å finne seg jobb i fremtiden. Alle vil jo ha fremoverlente ansatte. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 12. januar #11614 Del Skrevet 12. januar Antlers skrev (5 timer siden): Disse barna kommer til å slite kraftig med å finne seg jobb i fremtiden. Alle vil jo ha fremoverlente ansatte. Hahahahaha Jaaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #11615 Del Skrevet 14. januar Tålte Yasmin før. Nå har jeg blødd ett år. Håp eller tips til annet merke? Prøv Basmati. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. januar #11616 Del Skrevet 14. januar Hvorfor har både skilt og butikker i Øst-Finnmark russiske navn? - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum Fordi russerne har overtatt Øst-Finnmark....viste du ikke det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #11617 Del Skrevet 16. januar Passer disse toppene best til kvinner under 40-åra? De passer best til menn under 40-åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #11618 Del Skrevet 16. januar Hvordan håndtere foreldre som ikke bidrar på laget? Spark dem fra laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. januar #11619 Del Skrevet 18. januar Kult navn om broren heter Adidas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #11620 Del Skrevet 20. januar Mye festing til nyttår og bekymret for lever, tok blodprøver Vel, siden du skrev dette innlegget så betyr det at du lever 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå