Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Det der hørtes innmari tørt ut!

Men man får dekket behovet for fiber da, og det er jo et stort pluss :biggrin:

Det er ikke så veldig tørt hvis man passer på at man har vannbåren varme i huset.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snella mi, åh snella mi

Har lina tukla seg til?

Sånt er alltid innmari irriterende. Du har min fulle sympati.

Bare ta tiden til hjelp. Det ordner seg nok, selv om man føler for å gi helt opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes innmari tørt ut!

Men man får dekket behovet for fiber da, og det er jo et stort pluss :biggrin:

Om man holder seg til gamle villastrøk der husene er dårlig vedlikeholdt, kommer man ofte over bygninger med vannskade. Mugg holder på fukt, så da gir det passe tyggemotstand (+ bygningsmassen er allerede halvfordøyd). Vil man ha mer høyverdig fiber kan man kikke nærmere på stavkirker. Men disse er fredet, så slike etegilder har sine spesielle utfordringer.

Jeg syns det hørtes ut som store porsjoner...

Kjøkken, stue og bad, liksom. I tillegg til en gang. Jeg ville ikke orket å spise opp alt det.

Oppkjørsel høres også mye ut. :roll:

En hel barnehage høres helt vilt ut. Man vil jo bli veldig overvektig av sånt.

Man spiser selvsagt barnehager etter stengetid. Ellers får man i seg for mye protein (samt et og annet søksmål).

Oppkjørsler er mer for at magen skal ha noe å jobbe med. Et lite tips er å fjerne evt. trehjulssykler og biler før man setter i gang.

Jeg ville heller tatt et lite drivhus sammen med det postkassestativet, om man først har spist en gang. Da vil man ikke bli så treg og tung etter maten.

Også kan man heller kose seg med en og annen dørmatte.

Dørmatter av bast er en delikatesse! :opplyser:

Moderne postkassestativer kan av og til være en blandet fornøyelse. Endel velger postkasser av plast, og til og med reklamen er innpakket i plast idag. Så ta en liten vurdering først. Nei takk til reklame merker og rust pleier å være et godt tegn.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reknar med det ikkje er innafor å ta for seg trådar frå "vi som sørger" - forumet her?

Jeg synes at grensa bør gå der ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reknar med det ikkje er innafor å ta for seg trådar frå "vi som sørger" - forumet her?

Synes ikke man skal involvere tråder fra denne forumet. Mener forumet skal få stå i fred fra satire, humor og andre morsomheter. Plutselig er det en som sørger, som kommer inn hit og kanskje er det en tråd hvor man gjør narr av den sørgende eller andre pårørende, man er i en sårbar situasjon. Så, jeg tenker det forumet bør være unntatt.

Anonymous poster hash: 10734...3d7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bæsjen beveger på seg"

-Da er den ikke ordentlig død. Jeg anbefaler å hente hammeren og gi den et kakk i bakhodet. Hjelper ikke det, ta den med ut og kjør over den med bilen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jeg synes at grensa bør gå der ja.

Synes ikke man skal involvere tråder fra denne forumet. Mener forumet skal få stå i fred fra satire, humor og andre morsomheter. Plutselig er det en som sørger, som kommer inn hit og kanskje er det en tråd hvor man gjør narr av den sørgende eller andre pårørende, man er i en sårbar situasjon. Så, jeg tenker det forumet bør være unntatt.

Anonymous poster hash: 10734...3d7

Ah, så synd. Eg brenn inne med ein verkeleg god ein.

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så synd. Eg brenn inne med ein verkeleg god ein.

Fortell det til noen du kjenner, så går det nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Fortell det til noen du kjenner, så går det nok over.

Har gjort det. Det hjalp litt.

(Man flåser ikke med andres uttrykk for sin sorg. Punktum.)

(Den var ikke slem, altså)

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett hvor snill eller slem den er eller var,

så kan du en dag så med en bunnløs sorg selv. Da ser du forhåpentligvis annerledes på det hele?

Anonymous poster hash: e2032...3e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er vel som ute i virkeligheten. Alt kan vitses om så lenge det er morsomt nok.

Anonymous poster hash: 542e7...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke... hva som er morsomt er da også individuelt. Jeg syntes Eia/Johansens spøking med selvmordsbrev var over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det. Det hjalp litt.

(Den var ikke slem, altså)

Godt å høre. :closedeyes:

Egentlig et godt poeng.

Men jeg syns ikke folk skal flåse med overkrifter til trådene der folk skriver om sin sorg. Ikke alle er like morsomme som de tror.

Det blir ikke galgenhumor, hvis den som sørger ikke er inneforstått med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke... hva som er morsomt er da også individuelt. Jeg syntes Eia/Johansens spøking med selvmordsbrev var over kanten.

De to du nevner det er jo stjerneeksempler på folk som ikke er like morsomme som de tror...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jeg syntes den var dødsbra. Det er jo ikke selvmord de gjør narr av. Det de gjør narr av er folk som er i overkant opphengt av at folk skal skrive nynorsk, ergo er nynorskmannen hissig over at alt for få selvmordsbrev er på nynorsk. Absolutt en av deres bedre, spør du meg.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var dødsbra. Det er jo ikke selvmord de gjør narr av. Det de gjør narr av er folk som er i overkant opphengt av at folk skal skrive nynorsk.

Jeg skjønner det, men det var likevel i overkant for mine grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jeg skjønner det, men det var likevel i overkant for mine grenser.

Da vil jeg påstå at du ikke skjønner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...