AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hei Er det noen her som kan fortelle meg hvordan en henleggelse av en politisak skal se ut? Kort om saken: Min søster har en sønn som har blitt misshandlet av sin far. Barnevernet anmeldte saken. Så fikk min søster brev om at saken var henlagt. Men ingen andre ser ut til å ha fått dette brevet så barnevernet lurer på om brevet kan være forfalsket. Brevet ser ekte ut i følge min søster (jeg har ikke sett det) Men det mangler underskrift og stempel. Pleier slike brev å være underskrevet og stemplet ? Anonym poster: 63d598b3ad8580318f0ceeb1211b0b72
Testosteron Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Men det mangler underskrift og stempel. Pleier slike brev å være underskrevet og stemplet ? Brevet jeg fikk manglet også underskrift og stempel. Det stod: "Underretning om saksavgjørelse: Anmeldelsesnr ... Forholdets art ... Gjerningsdato/-sted ... Påtaleansvarlig: ... Etterforsker: ... Dato De underrettes om at for Deres vedkommende er forholdet henlagt etter bevisets stilling. Henleggelsen kan påklages til nærmeste overordnede påtalemyndighet (statsadvokaten i distriktet/riksadvokaten). Fristen for å klage er tre uker fra denne underretnigne kom frem til Dem. Klage skal sendes om politidistriktet. Med hilsen ... politidistrikt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå