AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Har noe gående med en fyr. Traff hverandre for en god stund siden, fikk veldig raskt en utrolig god tone. Har lagt sammen, overnattet, pleid å hadekysse hverandre osv osv... og har også hatt praten om hvor vi står ift hverandre, hvor vi kom fram til at det kunne bli et forhold med tiden. (Nå en mnd siden den praten). Problemet mitt er at jeg ikke er sikker på hva han vil lenger, fordi han kødder med ting som gjør meg usikker. Han liker å kødde, men avslører seg da rimelig kjapt. Er sånn han er bare. Dette her vet jeg ikke om er kødd, men han sier hvert fall ting som; "jeg ble sjekket opp i helgen!" da han besøkte en kompis i nabobyen, og "var jævla mange digge damer der", eller da jeg påpekte at han hadde fin utsikt på et bilde han sendte fra en jobbdag (et sted der det var masse turgåere og slikt) sa han "ser heller på alle de digge damene som går forbi". Eller når han skulle ut med jobben og sa "da blir det dænsing med daaaamene;)" - og jeg utbrøt; damene?! hvorpå han da la til "ja, gamlingene på jobben". Han sier det med en tone jeg ikke vet hvordan jeg skal forklare. Er egentlig en helt normal guttete tone, liksom. Sånn "skal bare si noe du ikke vil høre"-tone, tror jeg... Jeg vet jo bare pokker ikke hvordan jeg skal tolke dette. Enten betyr det at han vil gjøre meg sjalu, eller sjekke reaksjonen min - om jeg faktisk blir sjalu. Eller så er det rett og slett noe han sier for å hinte til meg om at han egentlig ikke ser på meg som noen han vil gå videre med.. Det er liksom det jeg kan tenke meg. Hva mener dere? Ikke minst dere mannfolk som kanskje er her ? Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Selvfølgelig, prøver han å gjøre deg sjalu. Og prøver å fremprovosere en reaksjon. En som tilsier at du liker ham. Han vil du skal gjøre en innsats, ikke 'ta det for gitt' liksom. Et barneskrik for oppmerksomhet, med andre ord. Anonym poster: f017a9b39d03f1a41f51628b2723d857 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg mener, for meg - og sikkert andre jenter - gjør slikt deg bare usikker på hva han vil. For jeg anser det liksom som upassende, bare å skulle uttale noe sånt til en jente du har noe på gang med. Hvis det er at han vil ha meg ut av banen, er dette en mulig vei å få det til på? Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Sånn på "generell basis" hadde jeg tenkt han er 23, men fysisk er han 20. Akkurat på dette området er han (sett inn passende tall)... Altså. Skal ikke si noe nedsettende, men akkurat dette her gjør meg jævlig forvirra... jeg vil jo ikke høre at øynene hans observerer andre digge damer? Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4
Gjest Chloè Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg hadde med en gang tenkt at han ikke vil mer/har funnet en annen. Hadde aldri falt meg inn å sende sånne meldinger til en jeg vil være sammen med! Men men ,hvem vet, mannelogikk. Jeg hadde hvertfall ikke latt han kødde sånn med meg. Spørr han hva han mener med det,om han ikke vil ha deg kan han manne seg opp å bare si det rett ut. Endret 8. mai 2013 av blondina90
Snipa Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Si det til han, det du skriver i slutten av første innlegg. Hvis han er bare tjue, så ikke sikkert han vet bedre. Si hva det gjør med deg at han sier slikt, spør hvorfor han gjør det. Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 Jeg føler jeg ikke "har rett" til å ta det opp, eller si min mening om det, mest i frykt for at han skal svare meg noe jeg helst ikke vil høre... Tingen er at han har nok av muligheter omtrent hele tiden til å si meg det om det er noe; han er en ærlig fyr og har ikke hatt problemer med å si hva han mener. Jeg har faktisk allerede nevnt for han at jeg vil snakke med han, fordi jeg vil vite hvor jeg har han. Da møttes vi, men jeg måtte gå igjen nesten med en gang pga en avtale. Så jeg sa at vi skulle ta det så fort begge fikk tid til det. Han har dog ikke tatt det fram igjen; var med han noen timer i går. Er glad for alle svar jeg får. Bra om flest mulig gidder å si hva de tenker Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4
Elanore Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Ta det opp med fyren - eneste som duger. Skjønner godt at det gjør deg usikker.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Men hvis dere tilslutt blir sammen. Orker du virkelig å være med en som har en så stor trang til å kommentere andre damer? Og så lite respekt for deg at han ikke bryr seg om dine følelser. Anonym poster: b4cb6ff2b88373330d6c03b973f34fe7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Men hvis dere tilslutt blir sammen. Orker du virkelig å være med en som har en så stor trang til å kommentere andre damer? Og så lite respekt for deg at han ikke bryr seg om dine følelser. Han sier ikke slikt ofte, det er bare at jeg henger meg opp i det likevel. En gang er en gang for mye. Har vært borti en annen fyr for et par år siden som var slik i veldig stor grad, han kommenterte annenhver dame han så, og sa også at jeg burde bli sånn og sånn. Tenkte han ikke kunne bry seg stort om meg, men han var faktisk interessert i et forhold utrolig nok... så da jeg takket for meg etter en liten stund, var han den som gråt. Så det gjør meg altså veldig usikker på hva jeg skal tro når han her plutselig sier sånne ting i mitt nærvær, til meg. Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4
Gjest Lillesiren Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 Uff..Gled deg til du blir eldre sier bare jeg..(Eventuelt bare start og date eldre gutter/menn nå)
Guybrush Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Okei, det jeg tenker er at fyren forhåpentligvis oppfører seg dummere enn han egentlig er - for det er dessverre mye dumt vi mannfolk kan finne på å si om vi er usikre og kanskje litt uerfarne på området spesielt i ung alder. Hvis ikke er dette mentalt på nivå med ungdomsskolen - og det fungerte ikke den gangen heller. Isåfall får du dra en "ehh hvor gammel er du egentlig?"
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Min tanke er at han sier slike ting for å skape avstand/understreke at han ikke er klar for et forhold. Men det blir bare synsing. Hva med å spørre han? "Hva mener du egentlig når du nevner at 'digge damer' går forbi jobben din?" Du trenger jo ikke si det på en aggressiv eller konfronterende måte, men det er jo greit å vite hvor veien videre går. Lykke til Anonym poster: 6326eb4220135a57a6c364a34673a5ec
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Jeg vet ikke hvorfor de gjør det, men det fungerer ikke for min del. Hadde kutta kontakten med han Tenk at du må sitte å høre på alle damene som er pene resten av livet, du vil vel ikke det?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #16 Skrevet 10. mai 2013 Helt sant. Vil bare så gjerne til bunns i hvorfor, hva som er greia. For har det en negativ betydning, har jeg nok en gang havnet opp i noe dritt.... er lei av å feile nå, så hadde liksom vært greit om det kunne funke for en gangs skyld! Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #17 Skrevet 10. mai 2013 Flere som har opplevd dette og fått noen grunn? Anonym poster: a5481fce1daac3fadfc9160c50f762d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå