MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hei, jeg sitter nå her denne Onsdagkvelden alene. Fordi samboeren min hadde tenkt seg ut med gutta sine idag for og få litt kvalitets tid sammen med dem. Jeg sitter da i troen på at han har snakket sant til meg og aner frykt og ingen fare. Jeg logger meg da inn på Facebook og snakker med en av mine venniner som også sitter alene hjemme fordi typen hennes skulle ut sammen med min samboer. Så skriver min venninne til meg og spør meg hvorfor jeg ikke er på samme plassen som hennes type og min. Jeg svarer da med at de skulle ha guttekveld så jeg måtte bli hjemme. Så sitter vi og skriver litt og jeg får da vite at min samboer har dratt til sin bestevenninne for og drikke der. Jeg finner jo da ut at min samboer har løyet for meg, han sa han skulle på guttekveld men sannheten er jo at han sitter ute hos sin bestevenninne. Jeg vet ikke hvem eller hvor mange som er der, vet bare om min samboer, min venninnes type og min samboers bestevenninne. Og ikke ta dette helt feil for jeg sitter ikke hjemme og er helt paranoid for at han skal være utro, jeg er bare utrolig skuffet over han. FOR! Ifjor sommer, skjedde så og si akkurat det samme! Da skulle også samboeren min ut med sin bestevenninne, dette var jeg da klar over, men ble ikke spurt om og være med. Jeg finner da ut senere den kvelden at han hadde sagt til sin bestevenninne at jeg var syk og derfor ikke kunne være med. - Noe som ikke er sant, for jeg var ikke syk i det hele tatt. Så den kvelden hadde han vært på "fest" hos moren til denne jenta, sammen med en gutt til. Denne kvelden hadde da min samboer spist blå valium og kom hjem ganske sent og sovna med en gang hodet traff puta. Han sov da i ekstremt mange timer grunnet de blå, når han da våkner til liv. Setter jeg meg i sengen for og høre hvordan det går, og han ender opp med og dumpe meg i ruset tilstand. Jeg pakker da alle mine saker og drar så fort som mulig, for jeg gadd ikke være hos han noe mer med den slags oppførsel. Han blir da veldig effektiv på Facebook og kommenterer mye på bestevenninna's profil som : pena, madam, søta osv. Men vi endte jo opp sammen igjen og vi har vært sammen i 5 år til sommeren og bodd sammen i 2. Jeg bare lurer på hva faen jeg skal gjøre? Skal jeg dumpe han? Han nekter jo også for at han løy og sa bare "du forstår, vi tar det etterpå" var svaret jeg fikk når jeg konfronterte han isted. Hva betyr det?? Hjelp:)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Helt ærlig ville jeg vært mer bekymret for at han kjører i seg blå valium (med mindre han har et medisinsk behov for det) og at dere krangler og slår opp når han er i ruset tilstand. Han høres ikke 100% stabil ut. Når det er sagt, så er det jo bare barnslig å lyve når det gjelder noe så trivielt som en fest, og jeg ville kanskje spurt han om hvorfor han ikke vil ha deg med? Anonym poster: a49ee4f93632ec4a0ce7313081ed9433 6
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Vel, han sitter altså da og drikker med en kvinnelig venn. Ja, ja. 2
Gamerfrue Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Du høres jo i grunn ganske lei ut av det hele. Tror du burde prøve å få til en ordentlig samtale med fyren og fortelle hvor du står - ærlig talt, hvis han ikke vil gi deg den respekten det ligger i å lytte til deg og opprette en god kommunikasjon i forholdet deres, så er han ikke verdt det. 2
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2013 Ja jeg spurte om hvorfor men han benekter jo at han er der. Og det er ikke noe problem for meg at han drikker med en kvinnelig venn. Det handle om prinsipper, tillit og ærlighet. - Hvorfor må han lyve til meg fordi han skal ut med henne? Jeg vet jo at hun har vært keen på han i årevis og den dag idag. Så jeg blir utrolig skuffet når han skal lyve til meg. Også av den grunn fordi noe alla det samme skjedde ifjor. Og når jeg først konfronterer han med dette via tlf(ikke sms), så er dette min skyld og jeg lyver ikke han. Også sier han til slutt at "du forstår, vi tar dette etterpå".. Han var heller ikke spesielt hyggelig i tlf mer irritert over at han faktisk snakket med meg, hørtes det ut som.
waco Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Helt ærlig ville jeg vært mer bekymret for at han kjører i seg blå valium (med mindre han har et medisinsk behov for det) og at dere krangler og slår opp når han er i ruset tilstand. Han høres ikke 100% stabil ut. Når det er sagt, så er det jo bare barnslig å lyve når det gjelder noe så trivielt som en fest, og jeg ville kanskje spurt han om hvorfor han ikke vil ha deg med? Anonym poster: a49ee4f93632ec4a0ce7313081ed9433 Valium bruker mennesker som vil gjøre dårlige handlinger uten og å få dårlig samvittighet etterpå. 1
Zess Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Hovedpoenget er jo at han har løyet. Og han har sikkert sine "grunner" til det. Antagelig er grunnen at "Jeg må jo lyve når du er så sjalu og vanskelig, buhu". Uansett er løgn og halvsannheter ikke greit i et forhold, og det burde han svare for. 3
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2013 Ja, jeg tror også litt at han løy fordi han tenker det kan bli noe sjalusi. Men jeg har sagt til han at jeg stoler på han og er ikke redd for at han skal røre noen andre. Han har aldri vært utro(som jeg vet)og hvis han skulle være det, så er det ikke vanskelig for meg og si hadet bra! Jeg bare lurer på hvorfor han løy, om de to kanskje har noe på gang bak min rygg, som ifjor? Eller så er det rett og slett fordi han tenker sjalusi og drama. Men løyner er ikke greit, og han må burde stå til ansvar og svare for seg ja.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Valium bruker mennesker som vil gjøre dårlige handlinger uten og å få dårlig samvittighet etterpå. Blåvalium er drit godt det ,men det selges ikke på norske apotek. Valium tar jeg for og slappe av ,med pils og hasj å komme unna det fucka hode mitt litt .så jeg slipper unna angst og nerver og kan gå ut døra . Anonym poster: d063162f32b3df2d329af38ff9dc593d
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2013 Blåvalium er drit godt det ,men det selges ikke på norske apotek. Valium tar jeg for og slappe av ,med pils og hasj å komme unna det fucka hode mitt litt .så jeg slipper unna angst og nerver og kan gå ut døra . Anonym poster: d063162f32b3df2d329af38ff9dc593d Ja, han også kjørte i seg blå for og slippe angsten, men det var snakk om 30 - + piller, så det er rart han ikke endte med overdose.
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2013 Til info: Nå har denne festen forflyttet seg hjem til oss. Så nå er alle her, mens jeg sitter på soverommet... ??????
Brimi Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Hva f...? Han vet du er "sur" også flytter han festen til deg? Hvorfor sitter du på soverommet? Hiv dem ut om du ikke vil ha dem der. 9
Gjest Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 "Don't throw money after sunken money" Innse at uansett hva du gjør, så får du ikke forandret tiden dere har brukt sammen og ting som har skjedd. De du må ta en vurdering på er om du vil fortsette å ha det sånn. Mennesker som har en lettvint omgang med alkohol, piller, etc kan slite hardt på omgivelsene sine. Du kan ikke forander han. Du kan forandre deg selv eller fjerne deg fra situasjonen. Kanskje har du prøvd lenge nok, om du føler at han ikke respekterer deg eller oppfører seg skikkelig mot deg. Er det noen du kan prate med? 1
Gjest Miranda2011 Skrevet 8. mai 2013 #15 Skrevet 8. mai 2013 Til info: Nå har denne festen forflyttet seg hjem til oss. Så nå er alle her, mens jeg sitter på soverommet... ?????? Og hvorfor sitter du på soverommet? 7
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2013 Hva f...? Han vet du er "sur" også flytter han festen til deg? Hvorfor sitter du på soverommet? Hiv dem ut om du ikke vil ha dem der. Ja, han gjorde det. Jeg hadde allerede flyttet meg til soverommet for og legge meg da jeg fikk sms om at "vi kom hjem" så jeg spurte hvem er vi? da fikk jeg som svar "vi hele verden" , så jeg skrev "den holdningen ja" ..
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2013 "Don't throw money after sunken money" Innse at uansett hva du gjør, så får du ikke forandret tiden dere har brukt sammen og ting som har skjedd. De du må ta en vurdering på er om du vil fortsette å ha det sånn. Mennesker som har en lettvint omgang med alkohol, piller, etc kan slite hardt på omgivelsene sine. Du kan ikke forander han. Du kan forandre deg selv eller fjerne deg fra situasjonen. Kanskje har du prøvd lenge nok, om du føler at han ikke respekterer deg eller oppfører seg skikkelig mot deg. Er det noen du kan prate med? Jeg vet jeg ikke kan forandre han, men jeg syns ikke noe om at han skal lyve til meg og etterpå har en frekk og sur tone mot meg, som om jeg har gjort noe galt? Ja, jeg prater litt med en venninne.
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2013 Og hvorfor sitter du på soverommet? Grunnen for at jeg ikke går ut, er fordi jeg får litt angst når det er så mange folk her. Og de fleste vet nok at han har løyet til meg idag. 1
skyflakes Skrevet 8. mai 2013 #19 Skrevet 8. mai 2013 Ja, han gjorde det. Jeg hadde allerede flyttet meg til soverommet for og legge meg da jeg fikk sms om at "vi kom hjem" så jeg spurte hvem er vi? da fikk jeg som svar "vi hele verden" , så jeg skrev "den holdningen ja" .. Jeg syns du skal gå ut av soverommet og hvertfall se hvem som er hjemme hos deg. Vil du ikke ha de der, kast dem ut! 1
MinniMiMy Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syns du skal gå ut av soverommet og hvertfall se hvem som er hjemme hos deg. Vil du ikke ha de der, kast dem ut! Jeg skulle gjerne kastet dem ut, men da kommer nok samboeren min med unnskyldning om at vi leier av HANS foreldre. For han brukte den mot meg isted når jeg konfronterte han med løynen, så nevnte han at vi bodde i hans foreldres hus, så jeg kan bare bli kasta ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå