Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Jeg har inntrykk av at tynne/superslanke jenter med små/normale bryster kan kle seg i hva som helst, og det vil bli kalt for sexy. Hvis lubne/tykke kler seg i det samme, men i sin størrelse, ville det uansett bli kalt stygt eller vulgært. Dette gjelder også for slanke jenter med silikonballonger in front... Hvorfor er det bare slanke og tynne jenter som får være "den smukke som kler alt"? :-?
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Jeg har til en viss grad samme oppfatning som deg.
Gjest Ajax Skrevet 4. april 2004 #3 Skrevet 4. april 2004 Helst ikke ta alle under en kam, er du snill... Jeg er tynn, men får langt i fra høre at jeg kler alt og blablabla.. Jeg får derimot høre at jeg ser ekkel ut og at jeg burde legge på meg masse mer. Så nesten uansett hva jeg går i, så hører jeg ikke den setningen som du kom med... Så det gjelder ikke for alle "små syltynne superberter"...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #4 Skrevet 4. april 2004 Jeg er en slik som får høre "du kler alt", er slank (str.36/38 ) og har små/normale bryster. MEN: det er ikke noe gøy å være slik heller, fordi jeg ønsker meg store pupper...Jeg blir misunnelig på jenter som har skikkelige bryster! Det er noe sexy ved det.. Jeg skulle ønske det var meg som kunne ha en BH som viser bryst som presser seg på! Men den gang ei....Så vi har alle våre problem. PS! Jeg kunne jo ha operert meg men har ikke lyst til det..dessuten: da blr jeg vel vulgær?
Gjest Ajax Skrevet 4. april 2004 #5 Skrevet 4. april 2004 Jeg hadde også lyst på større pupper før. Men så ble jeg med barn og de vokste relativt raskt. Nå som jeg har hatt større, vil jeg ikke det. Jeg er så pass oppegåendes at jeg ser at noe annet enn det jeg har nå, ville ikke passet min kropp. Om jeg ville rettet på dem er en annen sak, men ikke forstørret de. Får bare akseptere den kroppen vi har syntes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Det kan vel lettere bli oppfattet som vulgært når en fyldig jente kler seg utfordrende, for da blir formene så fremtredende..Har faktisk ikke tenkt så innmari mye over akkurat det der, men må innrømme at jeg kanskje oftere tenker "vulgær" om en frodig dame :oops: . Spesielt en stupfull, høylydt en i leopardmønstret topp..(flashbacks fra oslo sentrum for en tid tilbake=) Men, om det kan være noen trøst-jeg er 36-38 og kler overhodet ikke alt..Tubetopper f.eks ser ikke spesielt bra ut uten pupper, heller ikke dype utringninger, jeg kan bare drømme om kløft..Og hoftene mine er så rette at lave bukser ikke har noe å "henge" på..
Gjest Embla s Skrevet 4. april 2004 #7 Skrevet 4. april 2004 Jeg er ikke enig med hovedinnlegget. Jeg har mange venninner som selv klager over at de er for store, felles for disse er at de har masse kvinnelige former som nødvendigvis synes. Jeg har aldri tenkt at de ser vulgære ut, heller at de ser flotte ut. Jeg syns det er så bra at kvinner med former er stolte av det og fremhever det istedenfor å gjemme seg bort. På den måten forvandler de et "problem" til noe flott. En kvinne med "noen kg for mye" som er stolt av kroppen sin (tilsynelatende i allefall) er så mye flottere enn en tilsvarende kvinne som gjemmer seg. Og når det gjelder å se horete ut, er ikke det noe jeg forbinder med at man har kløft som synes. Syns generelt svært få går rundt og ser horete ut faktisk..
Gjest Poirot Skrevet 4. april 2004 #8 Skrevet 4. april 2004 Og når det gjelder å se horete ut, er ikke det noe jeg forbinder med at man har kløft som synes. Jeg har fått slengt det etter meg mange ganger på byen av fremmede jenter , gutta sier mer "jasså, er du så stolt av puppene dine at du går og viser dem frem". Dette har vært i vanlig trang topp. det gjør meg lei meg, og nå går jeg ikke med det mer (går også mindre ut, for jeg orker ikke alle kommentarene)
Gjest Embla s Skrevet 4. april 2004 #9 Skrevet 4. april 2004 Jeg har fått slengt det etter meg mange ganger på byen av fremmede jenter , gutta sier mer "jasså, er du så stolt av puppene dine at du går og viser dem frem". Dette har vært i vanlig trang topp. det gjør meg lei meg, og nå går jeg ikke med det mer (går også mindre ut, for jeg orker ikke alle kommentarene) :-( Det er helt utrolig hva noen kan få seg til å si til fremmede... Tenker det ligger masse sjalusi bak jentenes "hore-kommentarer"... :-?
plings Skrevet 5. april 2004 #10 Skrevet 5. april 2004 Jeg er en slik som får høre "du kler alt", er slank (str.36/38 ) og har små/normale bryster. MEN: det er ikke noe gøy å være slik heller, fordi jeg ønsker meg store pupper...Jeg blir misunnelig på jenter som har skikkelige bryster! Det er noe sexy ved det.. Hvorfor vil du ha større bryster? Normale/små er kjempesexy! Særlig hvis de har fin fasong.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #11 Skrevet 5. april 2004 Folk som er store, eller frodige da, trenger jo ikke fremheve formene med trange klær, formene synes jo uansett. Det blir FOR mye former om man da fremhever. Slankere folk fremhever for å bli mer sexy, og blir det.
Gjest care Skrevet 5. april 2004 #12 Skrevet 5. april 2004 Folk som er store, eller frodige da, trenger jo ikke fremheve formene med trange klær, formene synes jo uansett. Det blir FOR mye former om man da fremhever. Dette stemmer ikke i følge de som har greie på det. Har du former skal du fremheve dem, kler man seg sekkete og har former ser man større ut en det man er.
Lisemor Skrevet 5. april 2004 #13 Skrevet 5. april 2004 Kle deg for all del etter kroppens former og ikke moter.Ikke alle kan ha knelengde på skjørtene-piratbukse-lange gensere eller korte topper,ikke alle kan ha vårens motefarger,hoftebukser. Synes folk er flotte når de kan kle seg uansett om de er 36 eller 52 i størrelse. Ver stolt av den du er - :-)
Gjest Poirot Skrevet 5. april 2004 #14 Skrevet 5. april 2004 Folk som er store, eller frodige da, trenger jo ikke fremheve formene med trange klær, formene synes jo uansett. Det blir FOR mye former om man da fremhever. Slankere folk fremhever for å bli mer sexy, og blir det. OK, så du mener jeg bør bruke str 46 på klær, siden jeg har store pupper som gjør at str 44 sitter akkurat så vidt? DET ser jo fint ut når man er 153 høy og veier 60 kg. Forøvrig kom jeg på at det ikke er lenge siden vi bruder med store pupper fikk beskjed om at en brud som viste kløft ble vulgær. Så JA: jeg er blitt kalt vulgær mange ganger i mitt liv ute å gjøre annet enn å gå i samme type klær som andre, bortsett fra at ejg har store pupper.
Gjest Ethereal Skrevet 5. april 2004 #15 Skrevet 5. april 2004 Jeg er så dum at jeg synes vulgær har med oppførsel å gjøre, og ikke med hvordan man kler seg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #16 Skrevet 5. april 2004 Det som gjør det vulgært er jo egentlig at det blir stygt.. Ikke noe er så grusomt som halvfeite (frodige) damer som åler seg inn i pølseskinn... Om man feks har store pupper må man kjøpe klær etter størrelsen sin, ikke åle seg inn i topper som er for små, det blir ikke noe pent, ser horete og dermed vulgært ut.. Stramme klær på store folk blir ofte litt pølsete og valkete...
Gjest Embla s Skrevet 5. april 2004 #17 Skrevet 5. april 2004 Det som gjør det vulgært er jo egentlig at det blir stygt.. Ikke noe er så grusomt som halvfeite (frodige) damer som åler seg inn i pølseskinn... Om man feks har store pupper må man kjøpe klær etter størrelsen sin, ikke åle seg inn i topper som er for små, det blir ikke noe pent, ser horete og dermed vulgært ut.. Stramme klær på store folk blir ofte litt pølsete og valkete... Vel, ingen kler vel klær som er for små? Og man skal være bra rett i ryggen (til enhver tid) og for ikke å si veltrent for å unngå pølser under tettsittende klær.. vil også si at det er stor forskjell på stygt/ukledelig og vulgært.
Gjest Poirot Skrevet 5. april 2004 #18 Skrevet 5. april 2004 Er vel ingen som snakker om å kjøpe for små klær, vel!
Diva Skrevet 5. april 2004 #19 Skrevet 5. april 2004 Det som gjør det vulgært er jo egentlig at det blir stygt.. Ikke noe er så grusomt som halvfeite (frodige) damer som åler seg inn i pølseskinn... Om man feks har store pupper må man kjøpe klær etter størrelsen sin, ikke åle seg inn i topper som er for små, det blir ikke noe pent, ser horete og dermed vulgært ut.. Stramme klær på store folk blir ofte litt pølsete og valkete... Herregud! ER det noe vits i å diskutere (kverulere) slik, gjest ? :o Jeg TROR det er åpenlyst for de fleste her at det ikke dreier seg om å trenge seg inn i klær som er et par størrelser for små.
pusur Skrevet 5. april 2004 #20 Skrevet 5. april 2004 Jeg tror at mange tynne/superslanke jenter får ofte høre at de ser ut som et "stankelbein" -det gjorde jeg tidligere, før jeg utviklet litt mer kvinnelige former. Men normale slanke jenter kan kle seg i det meste fordi klær ser finere ut i str 36/38 enn i 42/44 + + Dessuten er det "normale" menneske/kropp ikke overvektig. Kroppen vår er ikke laget overvektig, tykke folk får beskjed av legen om å slanke seg fordi det er ikke sunt for kroppen å være tykk. -derfor kan nok en kropp som er naturlig og normal tynn se pen ut. -pusur-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå