AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Del Skrevet 8. mai 2013 Har noen tatt Spin spider før? Hvordan føles det? Noe uggent? Jeg tørr ikke å ta spin spider, fordi jeg er redd for å få sånn følelse på magen og at jeg kommer til å grine for alle sammen (flaut). Men jeg har kjempe lyst, så hvordan kan jeg overvinne frykten min?? Anonym poster: ca62674336ceda4e46ca95b10ebcd4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 8. mai 2013 #2 Del Skrevet 8. mai 2013 Bare gjør det! Ha litt sånn "yolo" attitude. Jeg syntes ikke den var ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Del Skrevet 8. mai 2013 Bare gjør det! Ha litt sånn "yolo" attitude. Jeg syntes ikke den var ille. Hvordan føltes det å ta den? Måtte du skrike? Anonym poster: ca62674336ceda4e46ca95b10ebcd4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilac Skrevet 8. mai 2013 #4 Del Skrevet 8. mai 2013 Hvordan føltes det å ta den? Måtte du skrike? Anonym poster: ca62674336ceda4e46ca95b10ebcd4fd Skrek bare fordi det var utrolig gøy! Føltes som å ta de fleste andre karusellting egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 8. mai 2013 #5 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, ganske uggent siden du løftes opp av setet i ganske stor høyde, gikk for min del helt greit, men "verre" enn det meste annet jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. mai 2013 #6 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes den var litt i overkant spennende.... som meh skriver, så løftes man litt opp fra setet når den spinner rundt, og det blir ganske luftig på toppen. Når det er sagt tok jeg den sammen med to kamerater som elsket den, og tok den flere ganger. Jeg er veldig glad i karuseller, men er nok ikke av den tøffeste typen. Eventuell gråting ville jeg imidlertid ikke bekymret meg for, man sitter slik at man ikke ser ansiktet til noen av de andre underveis, og folk som evt ser på fra bakken er for langt unna til å se noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 9. mai 2013 #7 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg synes ikke den var ille i det heletatt når jeg tok den første gangen. Den ser mye verre ut enn den er. Den er mer spennende enn mye annet, men nå synes jeg den begynner å bli litt kjedelig, etter å ha tatt den noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #8 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg elsket Spin Spider, mye bedre en berg og dalbanene. Fikk en herlig følelse i kroppen, men hylte litt da, det kiler jo skikkelig i magen... Anonym poster: ec451970a88c41cf034ac1461fb5ddf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. mai 2013 #9 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg syns den var kjedelig, gikk verken fort eller høyt nok for meg Men har flere venner som nesten har skreket seg i hjel av både fryd og skrekk! Kommer vel helt an på personen. Du får ta deg en tur, og se om du tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #10 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg elsker karuseller og synes det de har på Tusenfryd er langt i fra skummelt, nesten ikke verdt å stå i kø for en gang. Men Spinspider synes jeg var bra. Anonym poster: 7da169866a58a6512afcb5ee2d0acaf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mai 2013 #11 Del Skrevet 11. mai 2013 spin spider var utrolig morsom syns jeg ! Men jeg bruke omtrent halve dagen på å overbevise meg selv om jeg turte.. jeg finnes ikke redd for berg og dalbaner, men sånne ting hvor man "kan" falle ut, ja da er jeg mega pyse.. tenker alltid: tenk om den selen går opp!? haha men så klart gjør den jo ikke det! Men når jeg vel hadde tatt den så tok vi den vel fire gnger til, fordi det var kjempe morsomt! og FY for ett adrenalin kick jeg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå