AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Handler dere på miinto, eller har handlet? Evnt. hva? Fornøyde med det dere har kjøpt? Jeg har aldri handlet på miinto, men synes de har så mye fine klær. Og fikk øye for ei lekker jeans jakke, som kommer i tankene hele tiden. Men synes den kanskje var i dyreste laget. Met jakke, ikke at det har noe å si, er ikke opptatt av merkeklær, men den falt meg i øyet pga. at den var så stilig, likte alle detaljene på den. De som jeg har sett i ettertid, er bare ikke like fine. Men synes at prisen var litt stiv. Men, så har jeg ikke kjøpt klær på vel så 2 år, og tenker litt at jeg kunne unne meg den. Skal fornye garderoben, skjønner dere Her ser dere den : http://www.miinto.no/p-127651-met-jeansjakke Anonym poster: 3e1ff54c85c11c6fccad017f2a4c0bb5
skruf Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har handlet flere ganger derifra, er veldig fornøyd:) Går ikke lang tid fra bestilling til det kommer frem! Likte jakken! Den var dyr, men hvis du ikke handler klær så ofte så......
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Synes jakka var veldig dyr i forhold til hvordan den ser ute, men det er du som skal ha den og ikke jeg Har bestilt fra Miinto en gang tidligere, og det gikk veldig bra. Varen kom etter cirka en uke eller mindre, og jeg var veldig fornøyd. Husk at Miinto er en nettside der flere butikker viser sine varer, så det er ulike forhandlere. Likevel tror jeg at det går veldig greit å bestille. Anonym poster: ae3a45142cf4490e7fa4390ed14ed895
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes den ser digg ut. Jeg liker at jakken former seg etter kroppen, så den modellen kledde den ikke. Anonym poster: 3e1ff54c85c11c6fccad017f2a4c0bb5
Wonders Skrevet 10. mai 2013 #5 Skrevet 10. mai 2013 Aldri. Kommer ikke til å gjøre det heller. Aldri vært der inne. Eller på noen slike sider for den sakens skyld. Jeg reiser mye og elsker å handle når jeg finner noe unikt. Ellers holder det med Oslos butikker...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #7 Skrevet 10. mai 2013 Aldri. Kommer ikke til å gjøre det heller. Aldri vært der inne. Eller på noen slike sider for den sakens skyld. Jeg reiser mye og elsker å handle når jeg finner noe unikt. Ellers holder det med Oslos butikker... For oss som ikke bor i Oslo, og ikke har så mange andre butikker enn kjedebutikker å velge mellom, så er sånne sider som Miinto kjempebra! Anonym poster: fef8ce19a9a3c888786f01c0eafc18d7 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Lekker jakke! Og det sier jeg som egentlig ikke liker jeansjakker Den er dyr, men hvis du har lyst og råd og tror du kommer til å bruke den mye, kan du godt gå for den. Anonym poster: 7207257ee367191eae3b7aad175aa495
ashera Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 (endret) Aldri. Kommer ikke til å gjøre det heller. Aldri vært der inne. Eller på noen slike sider for den sakens skyld. Jeg reiser mye og elsker å handle når jeg finner noe unikt. Ellers holder det med Oslos butikker... Hehe, tydelig at du ikke har vært der, ja. Miinto er jo ikke ´én nettbutikk, men en portal der flere butikker kan legge ut sine varer. Du bestiller altså ikke varer fra Miinto i seg selv, men fra enkeltbutikker landet rundt. Noen er nettbutikker, men veldig mange er fysiske butikker som har nettsalgdelen sin via Miinto. Antakelig har mange av de butikkene du liker i Oslo har side der. Jeg liker også godt å handle i fysiske butikker, men har hatt stor glede av Miinto når jeg skal ha tak i noe som er utsolgt andre steder. Godt utvalg i merker og modeller, og en søkefunksjon som funker. Blant annet fikk jeg i vinter ved hjelp av Miinto endelig tak i et par Blackstone-boots som var utsolgt overalt hvor jeg hadde prøvd å lete. TIl TS - jeg hadde vel kanskje ikke spandert så mye penger på en såpass ordinær jakke som jeg ikke hadde fått prøvd IRL. Men det er en helt annen sak. Endret 11. mai 2013 av ashera 1
Glynis Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 Galskap å betale så mye for en helt streit dongerijakke. Nå liker jeg overhodet ikke dongerijakker, men uavhengig av personlig smak forventer jeg mer enn det når jeg først svir av 3000. Miinto er dog genialt. Det er jo også som hun over sier, flere fysiske butikker som ikke er i Oslo tilbyr varene sine der. Det er utrolig greit når man skal ha noe helt spesifikt fra et merke som en butikk i ens egen by er utsolgt for. Som ren inspirasjon funker det dårlig for meg, da de både har en elendig søkefunksjon og litt uinspirerende bilder, men hvis jeg for eksempel MÅ ha sorte gummistøvler fra Aigle så går jeg der og sammenligner priser, modeller og tilgjengelighet.
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 Noen av butikkene der, er altfor trege til å fjerne plagg etter at de har solgt dem. Synes det er irriterende å bestille noe, for så å få beskjed om at plagget er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå