Gå til innhold

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hollywood i et nøtteskall - skape drømmer for deretter å knuse dem, smadre dem, kjøre over dem med bulldoser og støpe i sement og la synke til havets bunn... Jeg er knuuuust! Alle planer, alle håp og ønsker! Borte! I et øyeblikk kunne jeg kjenne djevelens pust i nakken, høre Hans hånlige latter da han lot mitt ønske gå opp i røyk...

Akk ve, når skal lidelsen ende?!!!!

Ikke se om du har et ømfintlig hjerte...

Anonym poster: be1ba959a0b91adc70318f9606be2cb9

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)
:troest: Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

:grine:

Livet mitt har ingen mening lenger!

La oss drikke oss snydens for å drukne våre sorger, jeg har :ol: og :vin: samt 100% sprit i skapet.

Anonym poster: 7d40aff84f45315f8d8b6998068b2abc

Skrevet

Det var en gang, i en fjern fortid, at det levde en stor, jødisk trollmann som het Stefanos i Vespuccis land, langt borte på den andre siden av det store havet. Folk lot seg undre av av hans evner: Han fikk vesener fra andre planeter til å komme hit til oss, og han gjenoppvekket dragene, som hadde vært utdødd i så lang tid at de bare fantes som vage minner, steinavtrykk og sagn. Han fant begeret Gud selv hadde drukket av. Han sikret seg en magisk kjelke av balsatre, og hans store læremester var trollmannen Akira. Stefanos har selv uttalt om sin japanske medmagiker:

"I once asked Akira Kurosawa why he had chosen to frame a shot in Ran in a particular way. His answer was that if he'd panned the camera one inch to the left, the Sony factory would be sitting there exposed, and if he he'd panned an inch to the right, we would see the airport - neither of which belonged in a period movie. Only the person who's made the movie knows what goes into the decisions that result in any piece of work."

I dag er det trollmannens læregutt, Colin Trevorrow, aka "Calling Tomorrow", som har ansvaret for dragene, og ryktene sier at han ikke har helt kontroll over dem.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det var en gang, i en fjern fortid, at det levde en stor, jødisk trollmann som het Stefanos i Vespuccis land, langt borte på den andre siden av det store havet. Folk lot seg undre av av hans evner: Han fikk vesener fra andre planeter til å komme hit til oss, og han gjenoppvekket dragene, som hadde vært utdødd i så lang tid at de bare fantes som vage minner, steinavtrykk og sagn. Han fant begeret Gud selv hadde drukket av. Han sikret seg en magisk kjelke av balsatre, og hans store læremester var trollmannen Akira. Stefanos har selv uttalt om sin japanske medmagiker:

"I once asked Akira Kurosawa why he had chosen to frame a shot in Ran in a particular way. His answer was that if he'd panned the camera one inch to the left, the Sony factory would be sitting there exposed, and if he he'd panned an inch to the right, we would see the airport - neither of which belonged in a period movie. Only the person who's made the movie knows what goes into the decisions that result in any piece of work."

I dag er det trollmannens læregutt, Colin Trevorrow, aka "Calling Tomorrow", som har ansvaret for dragene, og ryktene sier at han ikke har helt kontroll over dem.

Fant du på det nu?

Du burde virkelig begynne å skrive.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Jussaric Park?

Anonym poster: ea245a43870969c601b473aaaa138655

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Jussaric Park?

Unnskyld. Hvem er JURRASIC park?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fant du på det nu?

Du burde virkelig begynne å skrive.

Takk. Ja, jeg fant på det nå. Ikke Spielberg-sitatet, selvfølgelig, men jeg syntes at det passet jævlig bra inn. :)

EDIT: Og jeg skriver, men stort sett ikke prosa.

Endret av Pawn Hearts
Gjest Gjest
Skrevet

Takk. Ja, jeg fant på det nå. Ikke Spielberg-sitatet, selvfølgelig, men jeg syntes at det passet jævlig bra inn. :)

EDIT: Og jeg skriver, men stort sett ikke prosa.

Du burde begynne, for det der var steinbra.

Skrevet

Unnskyld. Hvem er JURRASIC park?

Unnskyld. Hvem er JURASSIC park?

Skrevet
:fnise: Husker jeg så den første filmen sammen med pappa og syntes det var kjempeskummelt! Rart de pauser en oppfølger nå når det er tjue år siden den første filmen!
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld. Hvem er JURASSIC park?

En dokumentar om en gruppe forskere som har funnet en måte å klone dinosaurer på. Det gikk IKKE bra, og nå venter vi alle i spenning på oppfølgeren, for å se om pterodactylene vi fikk se fly i den siste filmen når land eller ei. Det kan jo bli interessant, hadde det ikke vært for HOLLYWOOD som må ødelegge ALT!!!!

Anonym poster: a483a0836d0eec89dabeacc08b0b9998

Skrevet

En dokumentar om en gruppe forskere som har funnet en måte å klone dinosaurer på. Det gikk IKKE bra, og nå venter vi alle i spenning på oppfølgeren, for å se om pterodactylene vi fikk se fly i den siste filmen når land eller ei. Det kan jo bli interessant, hadde det ikke vært for HOLLYWOOD som må ødelegge ALT!!!!

Anonym poster: a483a0836d0eec89dabeacc08b0b9998

Jeg vet det, men ettersom jurassic park ble skrevet feil to ganger så måtte jeg skrive det :P

Husker jeg var helt vilt imponert over hvor ekte filmen var i 1994 eller når det nå var.. Har derfor sykt forventinger til hvordan de hadde gjort det nå :) Men en ting jeg ikke vil ha er dinosaurus på land blant sivilasjonen. Det prøvde de på i 2´ern og for eksempel gremlings, godzilla og transformers har gjort det, og det blir ikke troverdig og bra når mennesker løper rundt mellom dem. Da tenker jeg på ansiktsutrykk og panikk osv. Jeg vet at det uansett ikke er troverdig, men sånn satt på spissen i en hypotetisk situasjon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...