Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kom hjem fra jobb i dag og sa at en venninne av han hadde spurt han om han kunne være med til en by 4 timer unna her. Hun har en sykehusavtale i den byen, og ville ikke dra alene.

Kjente jeg ble ekkel og vond i magen, og det vokste bare etterhvert som jeg tenkte på det. Tenkte på at vi i det siste halve året ikke har vært på noen turer sammen, og uansett om det blir en overnatting eller bare en dagstur på dem, så blir jeg misunnelig. Hvorfor vil han dra med henne, når vi nesten aldri finner på sånne ting? Han er en person som alltid sier ja til ting, gjør gjerne ting og tjenester for vennene sine.

Huff, håper noen kan hjelpe meg litt ut av denne negative tankemåten. Han må jo ta avgjørelsen selv, men jeg vil gjerne ha en god følelse når han om så drar avgårde.

Anonym poster: 31f4a13b032f9fc2d0027f654b96819b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva slags sykehustime hun skulle ha, men det kan være hun trengte en sjåfør eller bare en støttende person. De har ikke vært på tur/ferie, hun er syk og trenger hjelp. Kjæresten din er snill, og sikkert en trygg person som hun stoler på. Ikke uroe deg før det er noe å uroe seg for.

Skrevet

Kan du ikke spørre om å få være med? :) Hvis du har lyst og tid altså?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det at han aldri tar initiativ du reagerer på, eller er det at han svarer nei når du tar initiativ?

Anonym poster: f2436153451e8f5d56d621f61a5f3e4a

AnonymBruker
Skrevet

Den noen burde jo ha vært ham da. Men han klarte det vel ikke.

Anonym poster: b43787bd5e33269c5e3a1a2ee6416e7d

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre om å få være med? :) Hvis du har lyst og tid altså?

Er ferdig på jobb 1 time etter de må kjøre, og har ikke mulighet til å be om fri.

Jeg forstår ikke at jeg skal være så sjalu, hvorfor jeg ikke bare kan trekke på skuldrene og la det gå...

AnonymBruker
Skrevet

Er det at han aldri tar initiativ du reagerer på, eller er det at han svarer nei når du tar initiativ?

Anonym poster: f2436153451e8f5d56d621f61a5f3e4a

Begge deler. Når vi har tid, blir vi bare sittende hjemme. Og når jeg vil på tur, om så bare en dagstur, så er det alltid noe som kommer i veien, enten lysten hans eller noe annet.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg leste historiene i en feil rekkefølge.

Men ja, denne negative tankemåten du nevner. Klarer ikke å slappe av og senke skuldrene.

For min del høres det ut som om du mangler trygghet.

At du kanskje ikke vet helt hvor du har kjæresten din nå. Hvorfor drar han med henne og ikke deg feks ?

Men kanskje han ikke klarer å gi deg den tryggheten nå, den du er vant til ?

Anonym poster: b43787bd5e33269c5e3a1a2ee6416e7d

Skrevet

Jeg forstår godt at du kjenner følelsen av sjalusi jeg.

Hvis det å reise bort eller gjøre noe sammen med deg ikke er noe han prioriterer, men er positiv og villig til å stille opp for venninnen sin, da vil man føle seg avvist - og det er ingen god følelse.på Ingen ønsker å bli avvist av kjæresten sin og føle at man kommer i andre rekke.

Kan du ikke prøve å snakke med ham og fortelle at du ikke føler deg komfortabel med dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...