Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en simo kombivogn, babyen på 6 mnd er i ferd med å vokse ut at bagen, så vi tenker på å prøve oss på sportsvogndelen.

Men vi har misstet bruksanvisningen, og klarer ikke å finne ut hvordan vi skal feste selene i vognen, eller den kanten, som har vært "tak" på bagen, vet at denne skal kunne festes på sportsdelen, slik at den blir nesten som en bag, man fatter ikke hvordan!

Noen som har en lik vogn som kan forklare dette på en enkel måte?

Da hadde jeg blitt suuper glad:)

Anonym poster: e45346a5279b7bd687ffd3e9cdf9d0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er min vogn noen år gammel, men godt mulig det fungerer likt forsatt.

Selene tres gjennom selve plastdelen på ryggen og setet, der er noen smale sprekker selen skal gjennom. Du må sikkert ta av plast"dingsen" på enden av selen for å få den gjennom. Så setter du på trekket til sportsdelen og trer så selene gjennom stoffet.

Kalesjen til bagen settes opp ned på fotbrettet. Knappene(som jo også er de som festes på bagen) festes på understellet, hvis du ser nærmere på det så vil du finne fester til knappene fremst på sittedelen.

Håper forklaringen hjelper deg, bare spør igjen hvis noe er uklart (ikke sikkert jeg husker alt riktig) :)

Skrevet

Jeg har også slik vogn, og lurer på hvorfor man vil feste kalesjen fra bagen på sportsvogna? Nå er gutten vår sikkert for stor til at det er noen vits, men kjekt å vite med nestemann.

Skrevet

Jeg har også slik vogn, og lurer på hvorfor man vil feste kalesjen fra bagen på sportsvogna? Nå er gutten vår sikkert for stor til at det er noen vits, men kjekt å vite med nestemann.

Den blir jo kalt en bagforlenger. Gjør sportsdelen litt lunere. Og samtidig holdes dyner/tepper bedre på plass.

Skrevet

Man lærer så lenge man lever! Hvor lenge ser du for deg at den brukes?

AnonymBruker
Skrevet

TS

Tusen tusen takk for svar, da fikk jeg i hvertfall festet selene:)

Men fatter fortsatt ikke hvordan jeg fester bagforlengeren???

Finner liksom ikke noen knapper å feste den til....

Er en 2011 mod.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Tusen tusen takk for hjelpen!!

Da blir det sportsvogn på lillegutt i helgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...