Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man brukes iPad til? Vurderer å kjøpe meg en iPad mini, men er usikker på om jeg egentlig trenger det. Jeg flyr mye i jobben min, og har hittil kun brukt telefonen min for å underholde meg selv. Ser litt film, surfer på nettet o.l. Men det er selvsagt liten skjerm og litt kontete. Derfor snuser jeg på iPad.

Hvor enkelt er det å legge inn f.eks. filmer på en iPad? Har en rekke filmer på PC, er det bare å overføre dem, eller må de først konverteres til formater som kun iPad godtar?

Anonym poster: 37204c60e0f42091a61d5bcfaf3ea5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang filmer så er det enkleste å kjøpe eller leie filmer direkte på iPad'en i iTunes Store.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan spille av de fleste formater hvis du laster ned bestemte apper.

F. eks. Oplayer HD eller Player Extreme, begge har ftp-funksjon som tillater deg å laste filmene direkte over i appen uten å gå via Itunes. De aller fleste formater støttes.

Det er ikke sant, som applehaterne sier, at man ikke kan spille hvilket som helst format.

Anonym poster: c174e6a07d3d31a517558d85bafeb45f

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så slem at jeg har en del filmer som er lastet ned ulovlig. Så det med iTunes er ikke aktuelt.

Jeg har en iPod, som jeg har lastet over noen filme pår. Men støter av og til på problemer med feil format. Mener at det der er MP4 (om jeg husker riktig). Derfor jeg er litt i stuss med dette med filmer og format.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan bruke ipaden til en hel del produktivitet også hvis du vil. Her er en fin side som tar for seg apper til iPhone/iPad og sjekk den hver dag for å se om den er noen seriøst gratis kvalitetsapper.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så slem at jeg har en del filmer som er lastet ned ulovlig. Så det med iTunes er ikke aktuelt.

Jeg har en iPod, som jeg har lastet over noen filme pår. Men støter av og til på problemer med feil format. Mener at det der er MP4 (om jeg husker riktig). Derfor jeg er litt i stuss med dette med filmer og format.

Det er bare et problem hvis du absolutt MÅ bruke apples basisprogramvare til avspillingen. Det fins en million apper som spiller nesten hva som helst. (Se post #3).

Jeg spiller med enkelhet av både .avi, .flv, .wmv og det meste annet. Overføring gjør jeg trådløst via ftp, og jeg trenger ikke itunes.

Gjest Gjest
Skrevet

Folkens, en tablett kan brukes til mer enn bare artigheter om dagen. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Høres bra ut.

Takk for tips til apper.

AnonymBruker
Skrevet

hrmf....appen jeg mente heter Player Xtreme (ikke player extreme).

Gjest Gjest
Skrevet

Må innrømme at jeg synes folk har for lite fantasi.

AnonymBruker
Skrevet

Folkens, en tablett kan brukes til mer enn bare artigheter om dagen. ;)

Du er rapportert.

Anonym poster: 4f047194d243457b36c194a6eac8fd32

Gjest Gjest
Skrevet

Du er rapportert.

Anonym poster: 4f047194d243457b36c194a6eac8fd32

For den der? :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...