Gjest Elissima Skrevet 8. mai 2013 #1 Del Skrevet 8. mai 2013 Føler meg veldig dum men har netttopp kjøpt en vekkerklokke på Clas Ohlson, og jeg skjønner bare ikke hvordan den funker. Er av denne typen : http://www.clasohlson.com/no/Vekkerur/Pr313110000 Jeg har satt inn batteri og stilt den riktig. Men hvordan får jeg stilt den til å vekke meg f.eks kl 6 på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 8. mai 2013 #2 Del Skrevet 8. mai 2013 Hehe, sånne har jeg ikke sett på mange år! Så fin, jeg vil også ha! Er drittlei de digitale. Til saken: I gamle dager var det ihvertfall sånn at man stilte den røde viseren på klokka 6, og deretter var det en knapp eller noe sånt på baksiden man valgte enten alarm på eller alarm av. Er det knapp/bryter med alarmtegn på baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. mai 2013 #3 Del Skrevet 8. mai 2013 Hehe, sånne har jeg ikke sett på mange år! Så fin, jeg vil også ha! Er drittlei de digitale. Til saken: I gamle dager var det ihvertfall sånn at man stilte den røde viseren på klokka 6, og deretter var det en knapp eller noe sånt på baksiden man valgte enten alarm på eller alarm av. Er det knapp/bryter med alarmtegn på baksiden? På min klokke er viseren gul. Så hvis jeg stiller den på kl 6 så vil den ringe eller? Er bilde av en alarm på baksiden ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 8. mai 2013 #4 Del Skrevet 8. mai 2013 Still inn viseren på det klokkeslettet du vil den skal ringe så skal du vel trykke inn en knapp eller noe slikt for å aktivere den Still den et par min frem i tid og prøv deg litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 8. mai 2013 #5 Del Skrevet 8. mai 2013 Disse kan være litt unøyaktige. Så still inn klokken (altså "rett" klokken) til klokken 06. Og så snurrer du den gule, slik at den står bakpå timeviseren. Da vet du at den er noenlunde nøyaktig. Og så retter du klokken til hva klokka er nå, og skrur på alarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. mai 2013 #6 Del Skrevet 8. mai 2013 Endelig klarte jeg det Etter mye skruing og frustrasjon. Den lille viseren settes på den lille vanlige viseren.. så når jeg skal sette den på f.eks kl 6 setter jeg bare den viseren på 6. Perfect! Men takk for at dere hjalp meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #7 Del Skrevet 9. mai 2013 Hehe, sånne har jeg ikke sett på mange år! Så fin, jeg vil også ha! Er drittlei de digitale. Digital er jo mye bedre, man kan få dem med radiostyring også så de alltid viser rett tid. Anonym poster: 44f07916f3c81e515480f16d5179b066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 9. mai 2013 #8 Del Skrevet 9. mai 2013 Ingen ting slår en vanlig enkel klokke med visere. Jeg leter forstatt etter en pen dog. Gjerne med et yttre av tre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 10. mai 2013 #9 Del Skrevet 10. mai 2013 Digital er jo mye bedre, man kan få dem med radiostyring også så de alltid viser rett tid. Anonym poster: 44f07916f3c81e515480f16d5179b066 Sikkert mye mer nøyaktig, men et helvetes styr med å stille inn tid/vekking.. Set, mode, up, down... nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 10. mai 2013 #10 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg er verdens minst tekniske person, klarte ikke sette på vekkeklokka på DAB-radioen en gang.. fant ut i dag at jeg hadde satt den på PM istedet for AM.. Følte meg ganske blond da. Men min nye vekkerklokke med visere funka som bare det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 10. mai 2013 #11 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Jeg er verdens minst tekniske person, klarte ikke sette på vekkeklokka på DAB-radioen en gang.. fant ut i dag at jeg hadde satt den på PM istedet for AM.. Følte meg ganske blond da. Men min nye vekkerklokke med visere funka som bare det Heier på viserne, på gode gammeldagse vekkerklokker. Claes Ohlson, here I come! Endret 10. mai 2013 av Dolce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #12 Del Skrevet 10. mai 2013 Heier på viserne, på gode gammeldagse vekkerklokker. Claes Ohlson, here I come! Ta med deg denne! Anonym poster: 44f07916f3c81e515480f16d5179b066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå