Gå til innhold

fortvilet mor

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg har fått meg jobb i nabobyen fra der jeg bor nå. Her bor min sønn som jeg har delt samvær med hans far.

Jeg har som nevnt fått ny jobb (en svært bra jobb) og må derfor flytte. Det går tog mellom byene og helgesamvær er mulig.

Nå har faren satt seg imot flytting og det gjør meg svært fortvilet, han kan ødelegge hele fremtiden sånn jeg ser det nå. Det er ikke mulig for meg å få jobb der vi bor nå.

Faren har historie (nyere historie) med narkotika og anabole sterioider.

Det jeg vil frem til : hvem tror dere får medhold i en rettsak her?

mitt argument : faren er ustabil og kan ikke ha full foreldrerett og jeg får se sønnen min annenhver uke.

Hans argument: han kjenner ingen i den nye byen og er derfor best tjent med å bo der han bor.

Jeg vet dere ikke kan si hva som blir her, men jeg trenger å høre hva dere tenker blir utfallet...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville rådført meg med en som kan noe om dette, men ut i fra hva du skriver om farens misbruk vil nok domstolen ta det i hetraktning for sønnen din.

Anonym poster: 9730c3e7166b57bed05c1d3efd1c7af0

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor gammel er sønnen din? Btw så tror jeg ikke at din eks vil få noe medhold pga hans historie.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er allerede kommet til advokat, men han vil ikke si hva han tror utfallet blir. (han er generelt en SOB og ønsker meg en annen, men det er noe helt annet)

sønnen min er 9 år. Noen om vet om noen har fått medhold og ha en rusbakgrunn? her er bakgrunnen mindre enn 2 år

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan jo ikke ha delt samvær pga bostedene. Du stiller nok utrolig mye sterkere pga rusbakgrunnen hans. Har han stabil økonomi og jobb? Og hva mener sønnen din om flyttingen?

Gjest Gjest
Skrevet

han har jobb, men er økonomisk sett stiller han svært svakt. både pga mye usikret lån og lav inntekt. Eg har god jobb og bra inntekt.

Sønnen min sier en ting til meg og en ting til far.

Skrevet

han har jobb, men er økonomisk sett stiller han svært svakt. både pga mye usikret lån og lav inntekt. Eg har god jobb og bra inntekt.

Sønnen min sier en ting til meg og en ting til far.

Barn gjør gjerne det, for de vil ikke ta parti.

Kan du bevise at far har problemer med narkotika? Ellers blir det ord mot ord og kan oppleves som sverting.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere kan jo ikke ha delt samvær pga bostedene. Du stiller nok utrolig mye sterkere pga rusbakgrunnen hans. Har han stabil økonomi og jobb? Og hva mener sønnen din om flyttingen?

Tror du har en veldig god sak jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...