AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Min kjæreste i gjennom over ett år har endret seg, dr. Jekyll og mr. Hyde... Jeg ble ikke pålagt å ikke kunne skylle ned på wc hjemme hos han før ...han sa ikke et ord. Men nå får jeg ikke lov, hvis det ikke er oppkast. Bæsjlukt og mensblod da? Ja det bør man tåle... Noen gode råd? Andre som har opplevd at typen etter ett års tid innfører rigide regler? Anonym poster: 0ba21c404f72268c93014fecbe407d25
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 HAr han sagt noe om hvorfor du ikke skal få lov da? Er dette det eneste du ikke får lov til? Anonym poster: 08243cfd82de524a6d3610b897930717
Pearl2.0 Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Hvorfor får du ikke skylle ned i do lurer jeg på da? 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Liker han bæsj og urin? Sært.. Anonym poster: cad4f7398685dc5c1f3c5e8d0b509521
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Hvorfor det?? For å spare på vannet eller? Hvis ikke, løp ut så fort du kan! Mannen er gal..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Han mener naboene kan klage fordi det skal være stille på natten... Ts Det er ikke seksuelt, men jeg lurer på hvorfor han ikke var nevrotisk fra dag nummer en? Anonym poster: 0ba21c404f72268c93014fecbe407d25
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Han har skjult for deg at han har vært nevrotisk. Nå er han varm i trøya og kan komme fram med alle sine spesialiteter... Drit i det han sier, trekk nå for guds skyld opp når du har vært på do!!! Det er ikke hygienisk at det ligger avføring og flyter nede i doskåla inne på et toalett, det må du bare ikke gjøre. Så får han bli enda mer nevrotisk av det og heller søke hjelp hos en terapeut. Og hvis ikke det går, sier jeg det igjen: Løp så fort du kan!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Sa han hvorfor han brått sider det nå? Er det veldig lytt der han bor, kan det jo hende han har fått klager på det. Har du spurt om det? Anonym poster: 08243cfd82de524a6d3610b897930717
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Er det kun om natten, eller? Om det er det og han bor et sted med flere andre og det er noe lytt, kan jeg forstå det, selv om det jo er nokså ekkelt. Om det er snakk om begrensninger av miljøhensyn er det også greit - til en viss grad. Som å korte ned på dusjer, spare varmtvann, ikke trekke ned hveeeer gang hvis du tisser hyppig... men utover det, nei, da blir det litt fanatisk. Grunnen er vel det viktigste her. Om det er "bare fordi" ville jeg dumpa ham med en gang. Anonym poster: 9a514b8ff1503fe3ba827406e034bb52 1
Kjempeliten Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Om han har fått klager på det, så får han nå bare drite i det. At folk må på do på natta er ikke noe en alltid kan noe for, og det bør naboer forstå. Hadde jeg fått en slik beskjed fra en nabo hadde jeg bare himlet med øya og bedt dem ordne opp i sine egne problemer. Hvis det er han som har et problem med det så får du nå bare si at det er et problem som han har, og ingen andre. Han kan ikke la sånne merkelige problemer gå ut over andre, heller jobbe med det selv. Om han lager en stor sak ut av det så hadde jeg vurdert forholdet, om jeg hadde havnet i samme situasjon. Når doen er viktigere enn forholdet så begynner man å lure... Endret 8. mai 2013 av Kjempeliten
Sweet77 Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Han mener naboene kan klage fordi det skal være stille på natten... Ts Det er ikke seksuelt, men jeg lurer på hvorfor han ikke var nevrotisk fra dag nummer en? Anonym poster: 0ba21c404f72268c93014fecbe407d25 Døh, om han lar naboene bestemme at han, og du, skal møte på et fullt, stinkende toalett om morgenen så er det faen ikke mye tak i han. Tenk deg utfordringene dere får når han ikke greier å stå opp for dere i viktigere ting! Du, og eventuelle barn, kommer til å måtte leve på tå hev for alle nykkene hans for "ikke å belaste andre" til en hver tid. Så selvutslettende oppførsel er ikke sunt for noen. Visse rettigheter bør man helt enkelt stå på. Jeg syns dette høres litt skremmende ut rett og slett, tror jeg hadde kommet meg bort så fort som mulig. Her er det duket for større utfordringer enn møkkete toaletter om natta! Endret 8. mai 2013 av Flair 4
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Det er det sykeste jeg har hørt.... Tåler ikke naboene det, så kan de ikke bo i borettslag..
loffen Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 Tror jeg hadde gjort mitt i ei potte og satt under senga hans. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #15 Skrevet 8. mai 2013 Han mener naboene kan klage fordi det skal være stille på natten... Ts Det er ikke seksuelt, men jeg lurer på hvorfor han ikke var nevrotisk fra dag nummer en? Anonym poster: 0ba21c404f72268c93014fecbe407d25 Er vel ikke noen sak å la være å trekke ned om du bare har tissa. Synes dette er helt kurrant dersom det foreksempel vekker naboer, er av miljøhensyn eller det er vannmangel. På steder med lite ferskvann er dette vanlig. Anonym poster: bed40f2ef2458fa84f5acf4db96ee88b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #16 Skrevet 8. mai 2013 Døh, om han lar naboene bestemme at han, og du, skal møte på et fullt, stinkende toalett om morgenen så er det faen ikke mye tak i han. Tenk deg utfordringene dere får når han ikke greier å stå opp for dere i viktigere ting! Du, og eventuelle barn, kommer til å måtte leve på tå hev for alle nykkene hans for "ikke å belaste andre" til en hver tid. Så selvutslettende oppførsel er ikke sunt for noen. Visse rettigheter bør man helt enkelt stå på. Jeg syns dette høres litt skremmende ut rett og slett, tror jeg hadde kommet meg bort så fort som mulig. Her er det duket for større utfordringer enn møkkete toaletter om natta! TS Det er skremmende. Og etter over ett år innfører han regler. Han forklarer og bortforklarer det med at hans far var verre enn han... faren måtte ha kokte poteter som tilbehør til pizzaen... Jeg trudde han tullet, men nå er jeg i tvil. Jeg kommer fra en familie som er litt rundere i kantene, men alle familier har sine feil. Men tror jeg må rygge nå, for etter ett år kommer sudently toalettforbudet (det er ikke mer lytt i hans leilighet enn i min egen), og føler at hans holdning stammer fra den gang man hadde felles utedo i bakgården i Oslo (han er Oslo-gutt). Jeg trodde han tullet, men spurte han neste dag, og da trakk han fram sin far som mente det samme... Tror jeg løper. Selvfølgelig glemmer jeg forbudet og trekker ned, og han våkner ikke - hvorfor skal naboene bry seg om man trekker ned. Jo om jeg bare tisser, for å spare vann, den er grei. Men resten... Anonym poster: 0ba21c404f72268c93014fecbe407d25
Gjest Teatimee Skrevet 8. mai 2013 #17 Skrevet 8. mai 2013 Mener på jeg har lest en tråd her inne der en fyr var for paranoid etter å ha røyka for mye hasj, så kjæresten fikk ikke lov å skylle ned i do på natta..... Røyker kjæresten din hasj/ tar andre midler? Det er den eneste forklaringen jeg kan forstå, utenom at han er litt på kanten gal og bør bli behandlet...?:7
lovedrug Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Tror ikke det har noe med hasj og gjøre,andre problemer det der ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå