Alvina Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 (endret) En venninne fortalte at hun hadde blitt forført av en muslimsk mann som er langt yngre enn henne. Han er talibaner, fra Afganistan. Kommer fra høye kår, proffesorer og leger i hans familie, som ble drept av Al quida. Hun liker han. Han er belest og de er begge interessert i kunst, politikk osv. Han er en del yngre enn henne. Hun er 46 og han er 29. Hun vet ikke hva hun skal mene, men fortalte meg at etter at de hadde sex for to dager siden, dro han henne med i dusjen og krevde at hun måtte dusje. Hun tisset og tok en kattevask med dusjen men la merke til at han brukte lang tid på hennes bad så hun gløttet på døra og der stod han og messet - vendt mot mekka. Det var midt på natta. Er dette vanlig? Hun følte seg skitten fordi han liksom bad om tilgivelse eller noe? Ja jeg skal be henne spørre han, men tror hun er litt skremt nå. Eller er det vanlig for muslimske menn ? Endret 8. mai 2013 av Alvina
Steinar40 Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Ikke-muslimer er jo ikke noe annet enn dyr i deres øyne. God grunn til å be om tilgivelse da. 4
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg hadde blitt skremt av at noen hadde krevd at jeg måtte dusje! Men det er meg da..... 2
Gjest Snyltefluen Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Han er talibaner, sa du? Å holde på slik midt på natta sier vel sitt om at vedkommende er en religiøs gærning det muligens kan være lurt å holde seg borte fra. 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Jeg hadde kastet et pentagram på han og løpt for livet, unnskyld, sjela. Men det er bare meg; sterkt religiøse holder jeg meg unna uansett om de er muslimer, hinduister eller Jehovas vitne. Anonym poster: 0c4fd77fab8e3943ba4c66079f1db9aa 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ha ha han var taliban? Langt skjegg og turban og bomber under senga? Krevde at hun skulle bruke burka? Det er nok dessuten få beleste afganere som støtter taliban, særlig hvis familien ble drept av al qaida.. Nei dette er ikke typisk for muslimer, jeg har vært samboer med en i mange år og kjenner mange av hans venner. Endret 8. mai 2013 av Faerunpedia
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2013 Han er intelligent og støtter ikke selve taliban, men før ... det er jo en lang historie og al quida drev det ett skritt mer enn langt ... Han er krigsherjet, var delvis vitne til at familien ble skutt. Men jeg reagerte når hun fortalte at han mente at de måtte dusje etter sexakten, hun også. Og han ba mot mekka når han ble lenge på badet. Det er vel ikke ille? Han er vel vant til det? Men hun ble skremt. Jeg har møtt han, han er veldig vestlig, høyt utdannet osv og lett å prate flytende norsk med selv etter få år. Dette er ikke en trolletråd. Dette er en faktahistorie.
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2013 Ha ha han var taliban? Langt skjegg og turban og bomber under senga? Krevde at hun skulle bruke burka? Det er nok dessuten få beleste afganere som støtter taliban, særlig hvis familien ble drept av al qaida.. Nei dette er ikke typisk for muslimer, jeg har vært samboer med en i mange år og kjenner mange av hans venner. Nei, vestlig orientert, men støttet taliban. Taliban er jo så mangt. Hele hans familie ble drept. Litt som under hitler-tyskland. Men du ER samboer, kanskje han ba om tilgivelse fordi han følte at han hadde syndet eller noe? Eller takket han gud?
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Hvis han ellers er vestlig og liberal er det vel ingenting å bli redd for, men litt snodig. Hun kan vel spørre ham om det hvis hun er interessert i noe mer med ham.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Han ba om tilgivelse for å ha gjort noe skittent. Derfor de begge måtte dusje og, for å rens seg selv. Håpløst. Anonym poster: db2e48789cf9f09e6a50261f15b7f903 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 Nei, vestlig orientert, men støttet taliban. Taliban er jo så mangt. Hele hans familie ble drept. Litt som under hitler-tyskland. Men du ER samboer, kanskje han ba om tilgivelse fordi han følte at han hadde syndet eller noe? Eller takket han gud? Jeg var samboer med en i 6 år. Aldri hørt om noen som ber etter sex, kjenner imidlertid ikke noen som ber i det hele tatt. Ingen anelse om hva han ber om.
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2013 Hum, skal jeg advare henne? Når han må falle og be etter sexakt og de begge må dusje for å renses. De har så langt jeg vet kun hatt sex en gang. Ikke fordi jeg bryr meg. Jeg ville gjerne hatt han i senga selv, men hun vant i "lotteriet". Skal jeg råde henne til å trekke seg til bake? Jeg råder aldri noen. Hva jeg ville gjort hvis jeg hadde en ung mann i stallen min? Tja. Kanskje tilgitt han. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 Akkurat som alle dypt religiøse som ikke er gift. De ser det vel som å drive hor og at sex er skittent? Anonym poster: db32da4b2cb2ac96a3d6ee81fccddbfa 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #14 Skrevet 8. mai 2013 Se på "Ikke uten min datter" Anonym poster: 682b0cf2b897fd03184c3721a69e8a5f 2
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. mai 2013 Jeg spør, beklager sidespor, men spør fordi hun til vanlig er vant til menn, men aldri til dette... å be og dra henne med i dusjen og bli der, og å be vendt mot mekka. Hun kan ikke vite hva han ba om, kanskje han takket og var takknemlig, han er rimelig overklasse fra landet i afganistan og i løpet av få år kan han norsk. Jeg har møtt han, han er vakker, og velatikulert. Men da får hun finne ut av det. Hun er 44, snart 45 og han er 30? Hva mener dere? Min mening er at hun skal la seg sjarmere og flørte, men han er en veldig dyp mann, filosofsisk, han fremstår slik. Jeg er litt bekymret, men hun må si at han må si fra når han ber og si hva han sier til gud? Spørsmålet var om det er normalt selv om jeg tviler på at jeg får saklige svar. Han er mann som kommer fra ... og som kan tenke. At han er religiøs, vel...han er ok, kunstner, men hun vant lotteriet siden jeg var sammen med Afire.
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #16 Skrevet 8. mai 2013 Se på "Ikke uten min datter" Anonym poster: 682b0cf2b897fd03184c3721a69e8a5f Ja for denne filmen illustrerer hvordan alle muslimske menn er... Ha ha
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2013 Problemet er litt relevant, men nå svarer ikke jeg mer i denne tråden. Verden får finne ut. http://www.youtube.com/watch?v=Jxpe1oSp_sg
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syntes det er på høy tid at vi etniske nordmenn begynner å oppføre oss som de muslimske. Det er jo det damer vil ha tydeligvis. Anonym poster: a83920c7feeb1fc664e53d48066dcb5f 2
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2013 Ja for denne filmen illustrerer hvordan alle muslimske menn er... Ha ha Nettopp, jeg har sett filmen og lest boka. men... Jeg er litt redd for .. at han skal innføre sjarialover etter hvert, han vet at hun er 44, han er 29. Han kommer fra et krigsherjet land, er blitt utsatt for tortur. Hele hans familie ble drept, leger, professoerer jurister... De slaktet jo tann for tunge og tok med seg stoltheten og afganistan er vel det landet som har vært satt i buffersonen gjentatte ganger? Mht aldersforskjellen er det verre, men han har sagt til henne (hennes referat)... nå husker jeg ikke mer og jeg er Alvina. Jeg har bare ligget med en svensk psykolog for ti år tilbake
Alvina Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syntes det er på høy tid at vi etniske nordmenn begynner å oppføre oss som de muslimske. Det er jo det damer vil ha tydeligvis. Anonym poster: a83920c7feeb1fc664e53d48066dcb5f Da må du kanskje lese boka Tirsdagsdamene, og gå langt... Eller hva med rosenkrantsen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå