Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er i pp1, og skulle hatt mensen fredag for snart ei uke siden. Ingen tegn til hverken den eller graviditetstegn. Og graviditetstest er negativ. Lurer litt på når vi kn begynne å prøve igjen, altså gå inn i pp2? Er det bare å begynne å ta el-tester og se? Eller MÅ mensen komme før evnt ny eggløsning?

Anonym poster: bac3614e577371ce50a2f4738136a528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde man måtte ha mensen i mellom.. Men har ingen anelse sånn egentlig :P Bare noe jeg tror.

Skrevet

Når du ikke har hatt mens har du heller ikke hatt eggløsning, og er derfor fortsatt i pp1.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle også hatt tr på fredag, men i ingen tr enda og negativ test! Har masse symptomer og har nå begynt å spotte bittelitt brunt... Skjønner ingenting og lurer på når man kan prøve igjen eller om d faktisk er noe i magen.

AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke har hatt mens har du heller ikke hatt eggløsning, og er derfor fortsatt i pp1.

Jeg har tempet så vet jeg har hatt eggløsning. det som gjør meg så forvirret!

ts

Skrevet

Jeg har tempet så vet jeg har hatt eggløsning. det som gjør meg så forvirret!

ts

Da ville du enten hatt positiv test eller mens, eller så har du tempet feil. Eggløsning blir alltid, uten unntak, etterfulgt av at kroppen støter ut egget og livmorslimhinnen i løpet av 18 dager, eller en graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...