Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er helt ny på dette med hudpleie, men har nå kjøpt meg en cc-krem på Vita. Jeg fikk mye hjelp av jenta der, men glemte å spørre om en ting. Hvor mye produkt er det vanlig at man bruker for å dekke ansiktet med denne kremen? Med fuktighetskremer er det jo veldig forskjellig hvor mye man bruker, men hva er vanlig for slike kremer? Jeg har veldig vanskelig hud, med mye variasjon i hudtone (jippi!), så syns produktmengden er litt vanskelig å fastslå... men et tynt lag over det hele da, eller?

Et teit spørsmål, innser det, men håper noen vil svare likevel :)

Anonym poster: a3acde5a907097108c7ed8fe75fda297

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg brukar like mykje som ei kikert, om det seier det noko. Men då tek eg på litt fuktighetskrem like etter at eg har gått ut av dusjen, surrar rundt ein times tid, og så legg eg på krem.

AnonymBruker
Skrevet

Takktakk!

Hmmm, leste litt reviews nå, og ser at flere sier at akkurat denne cc-kremen jeg har kjøpt er nøyaktig samme produkt som en foundation MaxFactor (MaxFactor cc-krem jeg har kjøpt) hadde tidligere, bare at den har byttet navn.... ble litt skuffet. Har jo kjøpt en foundation da, og ikke en cc-krem...

Jaja, takker likevel for svar, denne skal testes :)

Kan jeg spørre hvilken du har?

Gjest navnelapp
Skrevet

Akkurat no brukar eg den frå & other stories, kjøpt i København.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ca tre timer siden jeg la på cc-kremen, og det ser ut som om huden er marinert i olje.... ingen hit, med andre ord :(

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den samme cc kremen, og på meg holder den huden fantastisk matt. Jeg var overrasket over hvor bra den var med tanke på at det er ett typisk "billig" merke. Holder huden min mattere gjennom dagen enn Glo Minerals som jeg også bruker. Og jeg har typisk kombinert hud som blir veldig fet i t-sonen utover dagen, men denne holder på meg.

Anonym poster: 5cde6777048b70cf4ddb6c7a37cea623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...