AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er "superslank", men foretrekker likevel mørke jeans, da jeg synes lysere jeans får meg til å se større ut. Det er jo en konkret "myte(?)" at mørkt virker forminskende, mens hvitt forstørrer. Hva tenker dere om dette? Jeg eier ikke en eneste lysere bukse, hvert fall.. Men mulig det er innbilning, vet ikke. Anonym poster: 14e531c176ef9d6bbf3e9c9109d2924e
Red-Ruby Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syns det! Men det er kanskje fordi det tiltrekker seg mer oppmerksomhet? Men jeg har også lest et sted at hvis man bevist bare velger mørke klær så kommer andre til å tenke at du gjør det for å se slankere ut,siden alle kjenner til det "trikset"
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er også veldig slank, med ganske tynne lår, og det er sant at svarte/mørkeblå jeans gjør bena enda tynnere enn lyseblå / hvite. Imidlertid har jeg motsatt tanker enn deg, jeg går kun i lyseblå jeans fordi jeg synes jeg får i overkant pinnebein med mørkeblå og svarte jeans Så går jeg en del i mørke overdeler, som svarte og grå gensere, og da synes jeg det er finest med lys jeans til for å bryte opp litt. Anonym poster: e57024a9f28052f9f657ce4e9e51c543
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Ja lyse farger forstørrer. Men jeg vil si at snittet på buksa har vel så mye å si. Hvordan den sitter over rumpe og lår. Stoffet i jeansen også mye å si. For tynt stoff er ikke flatterende, tykkere stoff støtter mer.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Dette er egentlig kun en gammel forestilling. Desverre fører den gamle forestillingen til at spesielt jenter som synes de er 'for store' svetter seg igjennom sommeren i mørke (fortrinnsvis sorte) plagg. Det er minimalt hva farven klarer å påvirke en annen persons oppfatning når det gjelder størrelsen på det som befinner seg inne i plagget. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Hvitt fremhever alle skygger, man ser dermed like stor ut som man er. Sort kan blende seg litt inn i miljøet og skyggene og kan dermed virke litt slankende. Anonym poster: 621c411fab168fe72aed5c2485913ab2
fresia Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 jeg føler meg ikke komfortabel i lyse jeans og det er fordi jeg synes jeg virker større i dem. har noen fine lyse jeans så skal prøve å bruke de litt nå på våren i hvertfall for de er jo veldig fine. jeg veit jo at jeg egentlig har veldig tynne lår, men føler meg likevel "feit". foretrekker sorte jeans, men det er jo ikke spesielt sommerlig! men går jo for det meste med shorts og kjoler om sommeren uansett...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Skrevet 9. mai 2013 jeg veit jo at jeg egentlig har veldig tynne lår, men føler meg likevel "feit". Synes du burde jobbe en del med denne tankegangen. Helt unødvendig at du skal føle deg feit når du ikke er feit Anonym poster: e57024a9f28052f9f657ce4e9e51c543 2
fresia Skrevet 9. mai 2013 #9 Skrevet 9. mai 2013 Synes du burde jobbe en del med denne tankegangen. Helt unødvendig at du skal føle deg feit når du ikke er feit Anonym poster: e57024a9f28052f9f657ce4e9e51c543 jeg føler meg ikke generelt feit, men akkurat når jeg går i et par lyse jeans jeg har. derfor tar jeg de som regel fort av igjen, men som sagt skal jeg prøve å skjerpe meg for er jo absolutt ikke feit! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Jeg merker at mine lyseste jeans gir inntrykk av bredere rumpe og større lår, det skal jo ikke ha noe å si, men merker at det ser større ut da. Og det er jeg bare glad for Harmye muskler i lår og rumpe, i lyse jeans synes det liksom mye mer enn i mørke. Anonym poster: e1581ba4043aef9b53751900583ea6c1
Ghost Hunter Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har aldri forstått det at svart liksom slanker og hvitt for en til å se større ut. Kan ikke være mye det står på i allefall? 1
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Jeg syns det er stooor forskjell på hvitt og sort. Tar jeg på meg en ettersittende hvit kjole ser hoftene mine giga ut. Tar jeg på en sort ser de mindre ut........
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har aldri forstått det at svart liksom slanker og hvitt for en til å se større ut. Kan ikke være mye det står på i allefall? Det er helt minimalt, og det meste av det sitter i hodet til den som har det på seg. Det er ikke slik, og vil heller aldri bli slik at med sort ser du ut som str. XS og med hvitt ser du ut som str. XL. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Det er helt minimalt, og det meste av det sitter i hodet til den som har det på seg. Det er ikke slik, og vil heller aldri bli slik at med sort ser du ut som str. XS og med hvitt ser du ut som str. XL. Enig. Vil si at man kanskje ser en halv størrelse mindre ut i svart? Må innrømme at på dager jeg føler meg oppblåst, så er gensere som sitter løst rundt magen, og er i mørke basisfarger gull verdt fremfor en trang rød en Anonym poster: e57024a9f28052f9f657ce4e9e51c543
pinar Skrevet 9. mai 2013 #16 Skrevet 9. mai 2013 Nei man ser ikke mange størrelser ulik ut, men rumpa mi ser betraktelig finere ut i svart enn hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå