Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet til dagmamma, personal i barnehage osv før påske, eller er dette forbeholdt før jul og før sommerferie? Selv tenkte jeg å gi guttungens dagmamma en liten kurv med en gul blomst og påskegodter, som hun og familien kan kose seg med i ferien. Kjøper for rundt en hundrelapp, tenker jeg. Hva syns dere om det?
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Jeg syntes det hørtes koselig ut Dette er noe du gjør hvis du vil, og på ingen måte noe du må. Men koselig er det.
Gjest Betty Skrevet 4. april 2004 #3 Skrevet 4. april 2004 Jeg hadde hvertfall blitt veldig glad for det hvis jeg hadde vært dagmamma. :-) Alltid hyggelig å gi bort en ting til noen man liker.
Skarv Skrevet 4. april 2004 #4 Skrevet 4. april 2004 Tror dagmammaen vil bli veldig glad om du gjør det.Er altid hyggelig å få bekreftet at det glir satt pris på den jobben du gjør.Jeg ble altid husket til påske,jul,fødselsdag og sommer ferie de åra jeg var dagmamma.Altid like koseligt.
Anki1971 Skrevet 6. april 2004 #5 Skrevet 6. april 2004 Det er nok ikke noe dagmammaen forventer i det hele tatt, men klart det er koselig å bli satt pris på. Syns det hørtes ut som en koselig ting å gjøre for henne jeg. Hun kommer til å bli kjempeglad :-)
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #6 Skrevet 10. april 2004 En koselig tanke. Fra min lange fartstid i barnehage har jeg aldri hørt om påskepresanger.....
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 10. april 2004 #7 Skrevet 10. april 2004 Jeg endte opp med en liten kurv som jeg pyntet med kyllinger og fylte med påskegodter, en gul hyasinth og et engangskamera, samt et hjemmelaget påskekort. Siden dagmammaen selv har barn, tenkte jeg det kunne være hyggelig for hele familien å ha i påskeferien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå