Gå til innhold

Påskepresang til dagmamma?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet til dagmamma, personal i barnehage osv før påske, eller er dette forbeholdt før jul og før sommerferie?

Selv tenkte jeg å gi guttungens dagmamma en liten kurv med en gul blomst og påskegodter, som hun og familien kan kose seg med i ferien. Kjøper for rundt en hundrelapp, tenker jeg. Hva syns dere om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg syntes det hørtes koselig ut :) Dette er noe du gjør hvis du vil, og på ingen måte noe du må. Men koselig er det.

Gjest Betty
Skrevet

Jeg hadde hvertfall blitt veldig glad for det hvis jeg hadde vært dagmamma. :-)

Alltid hyggelig å gi bort en ting til noen man liker. :blomst:

Skrevet

Tror dagmammaen vil bli veldig glad om du gjør det.Er altid hyggelig å få bekreftet at det glir satt pris på den jobben du gjør.Jeg ble altid husket til påske,jul,fødselsdag og sommer ferie de åra jeg var dagmamma.Altid like koseligt.

Skrevet

Det er nok ikke noe dagmammaen forventer i det hele tatt, men klart det er koselig å bli satt pris på. Syns det hørtes ut som en koselig ting å gjøre for henne jeg. Hun kommer til å bli kjempeglad :-)

Skrevet

En koselig tanke.

Fra min lange fartstid i barnehage har jeg aldri hørt om påskepresanger.....

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Jeg endte opp med en liten kurv som jeg pyntet med kyllinger og fylte med påskegodter, en gul hyasinth og et engangskamera, samt et hjemmelaget påskekort. Siden dagmammaen selv har barn, tenkte jeg det kunne være hyggelig for hele familien å ha i påskeferien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...