AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Han slo opp for 1 måned siden. Vi har hatt en del kontakt denne måneden, og han har jo spurt om vi skal bli sammen igjen. Den siste uka har han overnattet her 3 ganger, og i går var han her og så lagde vi middag sammen og spiste ute i hagen. Det var veldig koselig. I dag føler jeg at jeg savner ham. Men jeg vet jo ikke om han har noe på gang med noen andre og bare leker med meg. Han sier han ikke har møtt noen, men man vet jo aldri. Han har jo, da vi var sammen, vist at han ikke var til å stole på. Han hadde blandt annet flørtet med tidligere elskerinner over facebook. Og han presterte å si navnet til en han hadde kontakt med på facebook som han hadde nakenbilder av (han hadde fått disse bildene før vi ble sammen, men allikevel). Jeg er så usikker. Det dukker sikkert opp en annen mann etterhvert, men på en måte er det så "enkelt" å bare bli sammen med eksen. For vi kjenner hverandre, og kan jo ha det fint sammen. Anonym poster: b0b3ba3577f7c27e3b7ca7b582fc6585
Red-Ruby Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Hva var nøyaktig grunnen for at dere slo opp? var det pga utroskap? Ikke forhast deg inn i det i ihvertfall! Hvis han skal få igjen den tilliten så trenger han å jobbe for det! Han har bevist flørter med opptil flere jenter, for meg er det en utrolig stor karaktersvik. Han kan i ihvertfall ikke legge det på hylle, hvis han vil at dere skal bli sammen igjen så trenger dere en ordentlig prat om det. Syns også at å bli sammen med noen fordi det er "enkelt" er en dårlig grunn. Spesielt når han har vist seg å lage drama, da blir det plutselig komplisert hvis han gjør det igjen.
Nettinettet Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Nei, ikke bli sammen med han igjen. Du kan heller bare fortsette å ha det slik som dere har det nå og gi beskjed til han at dette er greit, men noe mer ønsker du ikke. Fordi du ikke stoler på han, eller føler at han er rett for deg. Jeg kastet bort 5 år av livet mitt på en mann som kom tilbake hver gang han var ensom. Aldri igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå