AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 I febrar hadde jeg ganske hard avføring en stund, og fikk blor på pairet etter avføring. Jeg fikk en slags liten klump på utsiden av rumpehullet, og tenkte at "dette er sikkert det de kaller en hermoide". Så jeg skaffet meg en liten tube Sheriproct og det hjalp litt med smerten, men man skal jo bare bruke den i en uke. Selv om det virket greit for smerten, var ikke det en suksess. Jeg gjorde ingenting med det en stud, så fikk jeg meg en ny type Sheriproct. Jeg tenkte at sist gang brukte jeg ikke den i en hel uke, og hvis jeg smører meg to ganger om dagen som det står på pakken så burde det gå. Men nå har det snart gått en uke, og jeg har vondt! Ikke sånn sinnsykt vondt, men vondt. Noe jeg har oppdaget er at den lille klumpen er en slags hudfold, og det er en sprekk i åpningen av rumpehullet, og den går på innsiden. De er en slags "skrape" på innsiden, og den gjør vondt hvis jeg tar på den. Jeg tror nå at dette er en anal fissur. Jeg greier å bæsje uten å dø av smerter, men noe er da gale. Hva skal jeg gjøre? Det står på Sheriproct tuben at hvis det ikke hjelper etter en uke, så må en kontakte lege. Men jeg er drit redd for å si til legen at jeg har et sår i rumpa! Hva vil legen gjøre? Og når man bestiller time online og det står "ikke oppgi sensitiv informasjon" når man skal forklare hva som er galt... hva er sensitiv informasjon? Jeg syns at jeg har en sprekk i rumpa er sensitiv informasjon, men det er jo ingen andre måter å forklare saken på. Dette er så flaut! Anonym poster: 046eb80fb0b965c0e5806f64dc8d027a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Kort svar fra meg, men bare skriv Ønsker time for helsesjekk når du bestiller time Anonym poster: 9a6c4fba8ca6e8a4d5c1fd13121d71d8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Få deg time hos fastlege som sjekker området, så blir du evt. henvist til sykehus som kan ta en titt med probe. Mulig de vil at du skal gå på Sheriproct over litt lengre tid først, i samråd med legen altså. Ufattelig pinlig, men bare for deg - legen har sett det hundre ganger før. Alternativet er å gå i årevis med smertene.... Det du kan prøve først er å drikke mye vann, være mye i aktivitet og spise fiberrik mat. Da får du en bedre avføring, og så blir kanskje fissuren borte. Det var rådet jeg fikk av sykehuset etter å ha blitt probet - og det fungerte! Huker av på anonym på denne jeg. Anonym poster: 886b750b6c197061d44940fad0c0864b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Takk... jo det er vel mest flaut for meg. Sikkert fordi jeg er i begynnelsen i 20-årene. Legen min hun er mye mye eldre og har sikkert sett hundrevis av rumpehull før! Det er bare så ufattelig flaut! Men vil ikke ha mer smerter heller. Syns ikke noe om å blø etter jeg har bæsja! Anonym poster: 046eb80fb0b965c0e5806f64dc8d027a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå