Gå til innhold

Jeg har 60JJ i BH-størrelse, bør jeg opplyse om dette i datingprofilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest litt i tråden om han med hus og bil. Selv er mine største fordeler at jeg har svært store pupper. Bør jeg opplyse om dette i datingprofilen min?

Anonym poster: ef5b8fe41765ef8497a76285ff3dd788

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lest litt i tråden om han med hus og bil. Selv er mine største fordeler at jeg har svært store pupper. Bør jeg opplyse om dette i datingprofilen min?

Hjelp.. Nei.

• Liker 5
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Noe ala "Advarsel: Puppene mine kan utgjøre en kvelningsfare i visse stillinger"?

• Liker 22
Skrevet

du vil jo klart få en viss tilhengerskare av "spesielt interesserte", jeg tror jeg ville vært litt forsiktig om det ikke er dette du ønsker å oppnå. men dette tror jeg egentlig du har resonert deg frem til selv?

• Liker 4
Skrevet

Haha!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er helt avhengig av hvilken type mann (eller menn) du ser etter vha. profilen din det.

Jeg ser på det på lik linje med de karene som legger ut størrelsen på pikken i profilen :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Legg heller ut bilde. :D

Anonym poster: 69f14832c622ac608721539e207ed520

• Liker 4
Skrevet

Hm 60 JJ?? Sliter ikke du vanvittig med ryggproblemer? For hvis du er mellom 55 og 60 cm rundt livet (som du jo må være for å ha str 60) så bør det være ganske mye å bære når du har cup JJ i tillegg!

• Liker 4
Skrevet

Tror du skal få gjennomført en brystreduksjon før du begynner å date.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå var det ikke det jeg spurte om Netti. Nei jeg har ikke ryggproblemer, jeg har veldig smal midje og store bryst. Jeg er godt trent.

Spørsmålet er, skal jeg skrive det i profilen?

Hva er forskjellen på det og når en mann skriver at han har penger og bil?

Begge deler vil jo ha en viss magnetfaktor på enkelte mennesker.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Når en mann skriver at han har penger og bil, så viser det at mannen har en jobb og er trygg økonomisk (sier ikke at dette gjelder alle!)

Om en kvinne oppgir BH-størrelsen så viser det at hun er ute etter menn som kun er opptatt av kropp og at hun er ute etter ons eller er en golddigger

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Pria, hva i HELVETE mener du med det? Anbefale plastikk kirurgi til et menneske du ikke har møtt?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe problem i å skrive det, men det kommer jo ann på hvilke typer menn du ønsker kontakt med - men jeg hadde nok ikke skrevet at det er den største fordelen med deg, litt trist i grunn at du ikke ser andre egenskaper ved deg selv som hadde vært bedre å fremheve.

Anonym poster: 41b6ced1d6784f7ab9a6b912b22dc449

Skrevet

Nå var det ikke det jeg spurte om Netti. Nei jeg har ikke ryggproblemer, jeg har veldig smal midje og store bryst. Jeg er godt trent.

Funky Punk svarte for meg og sier meg enig i det svaret.

Og når det kommer til BH størrelse så har jeg drevet en undertøsbutikk for noen år siden, så hvis du har rett bh ut i fra størrelsen på brystene og midjen din så er det ikke rart at jeg spør. Men hvis du er godt trent og har silikon så kan det stemme.

Skrevet

Som svar på spørsmålet om du bør opplyse om dette i profilen din: Det spørs hvilke type mannfolk du vil at skal bli interessert i deg... Det bør heller komme som en kjekk overraskelse for dem hvis de viser seg å være reale folk.

• Liker 2
Skrevet

Mener du virkelig at dette er den største fordelen du har, TS? I såfall så bør du vel skrive det.

Hvis du derimot mener at du har andre egenskaper som du rangerer høyere enn store mengder fett og melkekjertler/silikon, så syns jeg heller du bør nevne disse.

• Liker 4
Gjest celine
Skrevet

Da kan du jo stille deg spørsmålet - er det personligheten din du vil han skal like, eller er det puppene dine? Så finner du nok svar på dette selv ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og når det kommer til BH størrelse så har jeg drevet en undertøsbutikk for noen år siden, så hvis du har rett bh ut i fra størrelsen på brystene og midjen din så er det ikke rart at jeg spør. Men hvis du er godt trent og har silikon så kan det stemme.

Herregud så frekk du er! Godt trent, ingen silikon, nei. Og ja, jeg har korrekt BH for min byste.

• Liker 1
Skrevet

Sammenligner du menn som eier materielle ting med hva slags kropp en kvinne har?

Nei,det er ikke det samme som at menn skriver at han har penger.

Det er det samme som at han skriver at han har stor penis.

Men det er ingenting galt å skryte av det gode man har, er det ikke mulighet for bilde?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hm 60 JJ?? Sliter ikke du vanvittig med ryggproblemer? For hvis du er mellom 55 og 60 cm rundt livet (som du jo må være for å ha str 60) så bør det være ganske mye å bære når du har cup JJ i tillegg!

Dette blir avsporing, men jeg undres på hvordan du måler for å finne riktig størrelse. Hvis "rundt livet" betyr midjen, så er da ikke den like under brystene. I det minste er den ikke det på meg. Jeg er smalest rundt kroppen ca. i navlehøyde. For å finne riktig bh-størrelse måler man like under brystene, tvers over ryggen, og rundt brystene på det høyeste punktet når man har bh på. Så beregner man cupstørrelse utfra differansen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...