AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Som overskriften tilsier. Måtte dere jobbe mye for å møte hverandre i starten? Hun og jeg er i 30 årene og jeg vil virkelig få til dette, for hun er et sjeldent funn. Men vi har begge problemer med usikkerhet og har en tendens til å forsterke hverandres usikkerhet i tillegg. Etter hver helg er vi sikre på hvor vi står, men i løpet av uka blir vi veldig usikre på hverandre. Vi har kun mulighet til å møtes i helgene. Usikkerheten kommer av at vi begge er redde for å åpne oss følelsesmessig for hverandre. Vi er begge redde for å bli såret :-(. Anonym poster: 6b65ca8ca2a531e0279af27725f3d2e6
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 nei i begynnelsen var vi aldri usikre eller noe sånt. er verre nå etter noen år sammen...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg pleier å få det sånn i starten av et forhold. Tror det tar litt tid å lære hverandre å kjenne, å lese hverandre. Jeg kunne bli usikker om jeg ikke fikk svar på en mld, eller om det gikk lang tid mellom hver gang jeg hørte noe fra ham. Men etter hvert som vi ble bedre kjent, ble jeg mer sikker på hvor jeg hadde ham, og har nå senket skuldrene.. Anonym poster: fa5c56b20b8b3ec2f2039fd248c29c33 2
pipegakk Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Ja, vi brukte en del måneder på å komme til en comfort zone. For å være helt ærlig, tror jeg ikke vi var der før etter en 6-8 måneder. Vi er begge personer som kan være vanskelige å lese, og vi trekker oss heller tilbake enn å vise mye følelser. I begynnelsen virket det veldig kleint og kaldt mellom oss, men det gikk seg absolutt til.. 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Nei, det gikk av seg selv fra begynnelsen, men vi slet ikke med den usikkerheten dere sliter med. Da blir vel alt litt vanskeligere.
Luring-59 Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Nei i begynnelsen gikk det meste glatt. Vi fortalte hverandre alt som var å fortelle og og ble veldig godt kjent. Og vi var selvfølgelig forelsket og da blir man gjerne litt blind for eventuelle motsetninger og problemer. Virker som dere fortsatt er på et tidlig stadium og ikke har rukket å bli skikkelig kjent med hverandre. Så det vil enten bli bedre eller så blir det enda vanskeligere.
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Vi måtte jobbe en del for å få forholdet til å fungere. Hadde bare kjent hverandre et par mnd over nettet før han flyttet inn til meg på første daten. I tillegg hadde han aldri hatt noe langvarig forhold tidligere. Vi måtte lære å kommunisere å den måten som fungerte for oss, bli kvitt misforståelser osv. Nå har vi vært sammen i mange år og forholdet blir bare bedre for hvert år.
hjärterdam Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 For mange handler det om å bli ordentlig tyrgg, og det er forskjell på hvor lang tid det tar for den enkelte. Han jeg er sammen med nå møtte jeg på nett, og fram til vi møttes ble jeg noen ganger usikker på om han tok det like seriøst som meg. Men så møttes vi i påsken, og det er ingen tvil hos meg nå. Vi møtes fortsatt relativt sjelden, men jeg føler meg ikke lenger usikker på noe, jeg vet at å komme dit vi vil være (altså fysisk i form av å bo sammen osv) vil ta noe tid enda, men jeg finens ikke utrygg på han eller på mine egne følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå