AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Hei! Sønnen min er nå litt over 2 år. Str. 92 begynner å bli lite. I tillegg viser han interesse for potte, så da er det vel greit å slutte med bodyer? Men hva bruker man i steden? T-skjorte er jo fint til sommeren, men nå bør det vel være noe med lange ermer? I barnehagen tar de ofte av genseren, og jeg syns det er litt lite om han bare skal gå i t-skjorte..? Hva bruker deres barn? Sleng gjerne med en link :-) Anonym poster: 44ee499c3144c8982da5dd59cdbe2bae
Ciara Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Min bruker helst t-skjorte og cardigan med hette. Men ellers er jo langermede trøyer helt utmerket.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Min bruker helst t-skjorte og cardigan med hette. Men ellers er jo langermede trøyer helt utmerket. Takk for svar :-) Er ikke hetta litt i veien når de skal ut? Tenker på jakke/dress utenpå... Ja, får se om jeg finner noen langermede trøyer :-D TS Anonym poster: 495271b483b0e5c09f51710f4dd510e9
lykkelige.meg Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Bruker langermede trøyer til samme formål som bodyer. Storsett er eneste forskjell at de ikke har kneppingen
Ciara Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Hetta er ikke i veien. Enten henger den nedover ryggen inni dressen, eller den kommer inni jakkehetta. Hette er ikke viktig å ha, altså, det er bare min lille som har lagt sin elsk på hetter fordi han vil være lik sin far 1
Gjest Magdalene Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 (endret) I bhg til min datter får de ikke lov til å bruke genser/jakke med hette. Endret 8. mai 2013 av Magdalene 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Tynne gensere i ull eller bomull. Anonym poster: 42832432ed652c321bc3816dcc3255d1
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Hei! Sønnen min er nå litt over 2 år. Str. 92 begynner å bli lite. I tillegg viser han interesse for potte, så da er det vel greit å slutte med bodyer? Men hva bruker man i steden? T-skjorte er jo fint til sommeren, men nå bør det vel være noe med lange ermer? I barnehagen tar de ofte av genseren, og jeg syns det er litt lite om han bare skal gå i t-skjorte..? Hva bruker deres barn? Sleng gjerne med en link :-) Anonym poster: 44ee499c3144c8982da5dd59cdbe2bae Lange tynne ensfargede gensere har de vel?
Muscae Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Bruker du t-skjorte under bodyen nå? Ha en tynn genser innerst, i stedenfor body, og en tykkere genser/jakke utenpå når det er ehov. Da kan barnehagepersonaletvta av den tykkere genseren om han blir varm, og har han ikke t-skjorte under, så tar de ikke av den tynne genseren. Når det blir varmt trenger han ikke langermet genser under, men t-skjorte, akkurat som du ville brukt kortermet body. Og angående hettegensere til utebruk: for det første er det klumpete under dressen, og for det andre er det en grunn til at det er knapper på hettene på alle uteklær. Det er stor kvelningsfare. Jeg har selv løftet ned en liten gutt som hang etter hetta i et lekestativ. Da ble det forbud i vår barnehage også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå